AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 Noen som har erfaring med innleggelse ved BUP? Hjalp det din ungdom? Jeg synes det er vanskelig å ta det steget med innleggelse og medisinering Anonymkode: 1c97f...677
Bacteria Skrevet 24. juni 2023 #2 Skrevet 24. juni 2023 Innleggelse på poliklinikk? Poliklinikk driver ikke med innleggelser. Det må være noe annet du mener. Poliklinikk driver poliklinisk behandling, altså behandling på dagtid.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #3 Skrevet 24. juni 2023 Bacteria skrev (2 minutter siden): Innleggelse på poliklinikk? Poliklinikk driver ikke med innleggelser. Det må være noe annet du mener. Poliklinikk driver poliklinisk behandling, altså behandling på dagtid. Det er jo åpenbart at TS mener ungdomspsykiatrisk avdeling og ikke BUP. TS: mange har godt utbytte av innleggelse, for de fleste er veldig dårlig når dette er aktuelt. Anonymkode: be509...bb2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #4 Skrevet 24. juni 2023 Bacteria skrev (55 minutter siden): Innleggelse på poliklinikk? Poliklinikk driver ikke med innleggelser. Det må være noe annet du mener. Poliklinikk driver poliklinisk behandling, altså behandling på dagtid. BUP er ikke bare poliklinisk.. 🙃 De driver både poliklinikk og døgnenheter. Avdeling for Barne- og ungdomspsykiatri (BUP), BUP sengepost, BUP døgnenhet er bare eksempler på navn som brukes rundt om i landet. Kjært barn har mange navn.. Anonymkode: ef4c8...f43
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 Jeg var innlagt på barne- og ungdomspsykiatrisk avdeling fler ganger da jeg var mellom 13-18 år (er nå 23 år). Der å da føltes det ikke alltid som det hjalp, men i senere tid har jeg sett det hjalp veldig. Man får en «pause» fra livet, samt forhåpentligvis verktøy til å takle livet/hverdagen som venter når man blir utskreven igjen. Anonymkode: 17c39...679
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er jo åpenbart at TS mener ungdomspsykiatrisk avdeling og ikke BUP. TS: mange har godt utbytte av innleggelse, for de fleste er veldig dårlig når dette er aktuelt. Anonymkode: be509...bb2 Min datter er veldig dårlig. Bup har bestemt at hun skal innlegges etter helgen. Jeg er redd for at hun skal medisineres siden hun bare er 15 år Anonymkode: 1c97f...677
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå