AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 NB! Jeg ønsker ikke å høre folks meninger om lhbta+ her. Det er ikke det tråden handler om. Jeg ville bare skrive om dette fordi jeg aldri får sjansen til å snakke med noen om det! Jeg merket at hun begynte å oppføre seg annerledes for en stund siden. Jeg begynte å lure på om hun hadde følelser for meg. Hvis det hadde vært en mann som oppførte seg slik så hadde jeg ikke likt det. Men jeg elsker at hun er assertive. Jeg har av og til lurt på om det er noe galt med meg, for jeg vil ikke være en dørmatte. Men jeg tror kanskje det er sånn folk er når de vil virke sexy og tøffe. Jeg tror også hun er i tvil om hun vil bli sett med meg som kjæreste. Jeg ser hun er ambivalent. Det er ganske trist, om enn forståelig. Jeg har vært forelsket i henne i mange år nå og jeg kan ikke se for meg noen andre i vennegjengen som jeg hadde passet bedre sammen med. Jeg har prøvd å bli kjent med nye mennesker og å være åpen for å finne noen andre. Innerst inne håper jeg at det blir oss to, men det blir nok ikke det. Anonymkode: f391b...b6c
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #2 Skrevet 24. juni 2023 ^ Det er forståelig fordi jeg tror ikke hun ser for seg å bli gift med en kvinne. Hun virker redd for andres meninger. Muligens familiemedlemers meninger Anonymkode: f391b...b6c
Andro Skrevet 24. juni 2023 #3 Skrevet 24. juni 2023 Du har vært forelsket, men har dere vært sammen?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #4 Skrevet 24. juni 2023 Andro skrev (1 time siden): Du har vært forelsket, men har dere vært sammen? Nei Anonymkode: f391b...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå