AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 Hvordan kan jeg få bedre selvtillit? Jeg har kommet langt, og jeg liker mange deler av kroppen min. Jeg trener jevnlig og ser bra ut (synes jeg). Men så har jeg meget små pupper og de er ikke symmetriske. Jeg vet at alle kvinner (som ikke er operert), har en viss forskjell. For å være ærlig så trodde jeg ikke de var forskjellige før jeg tok et bilde av meg selv. Når jeg ser i speilet så er det ikke så ille, men når jeg ser bilde så er det ganske stor forskjell.. Jeg får lyst til å operere det ene brystet lenger opp slik at de ser mer like ut. Men så tenker jeg: Hva er vitsen? Er det for meg selv eller pga kjæresten min? Han har aldri sagt noe negativt om puppene mine, men han har ikke sagt så mye positivt heller. Men han gir de mye oppmerksomhet når vi har sex. Har noen gjort endringer (ikke silikon), og fikk du det dekt av offentligheten eller måtte du betale selv? Hvis du kjenner deg igjen i følelsene mine, og har jobbet med selvtillit - hvordan kom du til det punktet at du ble glad i puppene dine? Jeg er faktisk veldig fornøyd med å ha små pupper, og synes det er råsexy. Skulle bare ønske de var mer like. Anonymkode: ff44a...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå