Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler at det er for sent.. alle er i forhold, og hvor i all verden skal man møte noen.. har vært på dates med hyggelig folk, men finner ingen som jeg vil ta sjansen med. Og så begynner man å angre på de man har sagt farvel til.. tror jeg hadde for store forhåpninger.  Er litt skremmende å tenke på at jeg blir alene hele livet. Men, har en bra jobb, gode kollegaer, venner og familie - så må være glad for det. Og har opplevd kjærlighet i livet :)

Anonymkode: 9294a...d02

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fant ny kjærlighet for et år siden da jeg var 39, på den gammeldagse måten, det er aldri for sent 😊 

Anonymkode: 8bd36...591

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja fant den store kjærligheten da jeg var bikket 40.

Da var jeg sikker på at jeg skulle være alene resten av mitt liv etter brudd med mkne barns far.

• Hjerte 2
Skrevet

Folk finner kjærligheten selv som 93-åringer på gamlehjemmet, hva i alle dager får deg til å tro at livet ditt er over NÅ?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg fant kjærlighet da jeg var 39.

Anonymkode: ccffa...f97

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min fant meg på Sukker for 15 år siden - da var jeg 37.  Men er glad jeg ikke er 37 nå og ute på datingmarkedet - virker helt screwed. 

Anonymkode: e6f15...701

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mannen min fant meg på Sukker for 15 år siden - da var jeg 37.  Men er glad jeg ikke er 37 nå og ute på datingmarkedet - virker helt screwed. 

Anonymkode: e6f15...701

Det ER helt screwed, folk har slutta å oppføre seg som folk. 

Ts, skaff deg en hund, ingen blir så glad for å se deg som den. 

Anonymkode: 1c28c...e51

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Ja! Det er akkurat det det er! Tror folk har blitt helt kokko. For det første er det så mange som er i et forhold som er interessert, kjenner det irriterer meg så veldig. Og gir meg ikke akkurat troen på forhold. 

Er jo aldri på date, så prøver ikke veldig hardt - det skal jeg innrømme. Men tror jeg er redd. Siste date jeg var på var en som ble skilt i september, snakket bare om at han mistet jakt-terrenget sitt, og viste meg hytta deres på Hvalers om han måtte selge. Altså... hvorfor i all verden skulle jeg være interessert i det... baah..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS her. Ja! Det er akkurat det det er! Tror folk har blitt helt kokko. For det første er det så mange som er i et forhold som er interessert, kjenner det irriterer meg så veldig. Og gir meg ikke akkurat troen på forhold. 

Er jo aldri på date, så prøver ikke veldig hardt - det skal jeg innrømme. Men tror jeg er redd. Siste date jeg var på var en som ble skilt i september, snakket bare om at han mistet jakt-terrenget sitt, og viste meg hytta deres på Hvalers om han måtte selge. Altså... hvorfor i all verden skulle jeg være interessert i det... baah..

Haha! Han trenger jo en psykolog.

Jeg var på øldate med en som 4 halvlitere uti begynte å grine over at eksen gikk fra ham 6 år før. 

• Nyttig 2
Skrevet

Kjærlighet har ingen aldersgrense😊Jeg fant min store kjærlighet som 40-åring❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste i aktuell alder er jo opptatte, så sånn sett er det vel vanskeligere enn når man er yngre.

Men utenom det så er jeg ikke så sikker på om det er vanskeligere? Jeg er mann og ikke single, men det er noe jeg har lagt merke til har endret seg i forhold til da jeg var yngre. Damer er hyggeligere mot meg nå. I ungdommen var kvinner stort sett kalde, avvisende og uvennlige mot meg. Nå i voksen alder er kvinner mye mer imøtekommende og hyggelige. Så om jeg skulle ut på markedet tror jeg det på mange måter ville vært lettere enn før. I ungdommen var det nesten umulig, og alle var ekle, uvennlige og arrogante.

Anonymkode: f3b36...157

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruktmarkedet er som bruktmarkeder flest, det finnes noen skatter, men det sikreste er å finne noen som er opptatt i et langt forhold. Menn som er i et langt forhold har bevist at de kan ta vare på kjærligheten. Mange av disse sliter, uten å ville vise det. De er mye mer tilgjengelige enn de fleste er klar over.

Anonymkode: 3cccf...77d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bruktmarkedet er som bruktmarkeder flest, det finnes noen skatter, men det sikreste er å finne noen som er opptatt i et langt forhold. Menn som er i et langt forhold har bevist at de kan ta vare på kjærligheten. Mange av disse sliter, uten å ville vise det. De er mye mer tilgjengelige enn de fleste er klar over.

Anonymkode: 3cccf...77d

Det kan også vise at de er tiltaksløse, feige og ikke står opp for seg selv eller har grenser, så de lar det skure og gå...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fant min mann da jeg var 36. Hadde jeg møtt han da jeg var 23 ville jeg sikkert syntes han var kjedelig. Nå setter jeg SÅ pris på kvalitetene hans og er glad jeg er kvitt eksmannen som var typisk badboy som aldri ble voksen. 

Så ja, jeg har troen på at kjærlihet kan bli enda bedre når man er voksen når man treffer de:) 

Anonymkode: 6f81c...adc

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan også vise at de er tiltaksløse, feige og ikke står opp for seg selv eller har grenser, så de lar det skure og gå...

Ts her. Ja - er så enig her! Fy, så vondt og vanskelig det var og gå fra min samboer - men lot det iallefall ikke skure og gå. Men folk er nok livredde for å være alene... og så er det jo noen som må sikre seg noen før de kan gå. (Snakker ikke om alle, men har møtt en del sånne også...) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts her. Ja - er så enig her! Fy, så vondt og vanskelig det var og gå fra min samboer - men lot det iallefall ikke skure og gå. Men folk er nok livredde for å være alene... og så er det jo noen som må sikre seg noen før de kan gå. (Snakker ikke om alle, men har møtt en del sånne også...) 

Sterkt av deg, integritet! Jeg har møtt mange menn som ikke er interessert i å bli kjent med eller vite hvem jeg er, de har et kjæresteformet hull i livet de prøver å fylle med noen bare, så alt de gjør er å prate om seg selv og sitt, og vet ikke en gang hva jeg heter til fornavn... 

• Liker 2
Skrevet

Det er aldri for seint, kjære deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for støttende meldinger - det hjelper ❤️ TS. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt kan man det, det har jeg gjort.

Det er flere opptatte i den alderen enn når man er 21 liksom, men - du er jo midt i når skilsmissesesongen og midtlivskrisene starter, når menn skal ut og finne seg sjæl, mellom beina på en annen. 

Det var litt krasst sagt, det er ikke noe galt med å gå på bruktmarkedet i det hele tatt. De er modne, erfarne, ansvarlige, vet hva de vil. De kommer gjerne med litt bagasje, men hvem gjør ikke det. 

Du bør nok være åpen for menn med barn fra før da.

Anonymkode: 44953...a68

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn som er i et langt forhold har bevist at de kan ta vare på kjærligheten. Mange av disse sliter, uten å ville vise det. De er mye mer tilgjengelige enn de fleste er klar over.

Merkelig utsagn. Jeg er en av disse som slet, og burde gått ti år før jeg gjorde det. Tok overhodet ikke vare på kjærligheten, eller min egen psykiske helse på den måten. 

Du kan finne pluss ved å ha forholdserfaring, men akkurat dette holder ikke. 

Anonymkode: c9560...335

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...