AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 (endret) Ofte når jeg ser tråder som " vennen min er så barnslig ", "kollegaen min er så irriterende" og "har en søster som er rar" etc så er dwt alltid en bitteliten tanke, uff,håper ikke det er meg det er snakk om. Andre som føler det slik? Anonymkode: dea6f...ef6 Endret 24. juni 2023 av Matas Tittel er endret etter forespørsel fra TS. - Matas, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #2 Skrevet 24. juni 2023 Småengstelig for at, skulle det stå i tittelen, hvis en moderator kan fikse det? Anonymkode: dea6f...ef6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #3 Skrevet 24. juni 2023 Den tanken har jeg aldri tenkt. Anonymkode: 4b6a7...8e7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #4 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den tanken har jeg aldri tenkt. Anonymkode: 4b6a7...8e7 Det er som regel kun til jeg leser hi, men det er en liten tanke med en gang jeg ser det Anonymkode: dea6f...ef6
Matas Skrevet 24. juni 2023 #5 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Småengstelig for at, skulle det stå i tittelen, hvis en moderator kan fikse det? Anonymkode: dea6f...ef6 Tittel er endret. Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #6 Skrevet 24. juni 2023 Matas skrev (3 minutter siden): Tittel er endret. Matas, mod. Tusen takk 😁 Anonymkode: dea6f...ef6
visp Skrevet 24. juni 2023 #7 Skrevet 24. juni 2023 De fleste av oss har jo en dæsj av de fleste irriterende sider, og mye av noen irriterende sider. Det er ikke så rart om tankene går til hvordan man selv oppfattes:) Jeg har negative siden som jeg vet om, og som jeg vet kan irritere venner og kollegaer og jeg tar meg sammen der jeg kan, men det er jo tull å tro at man er en drøm å være sammen med hele tiden. Man kan heller ikke likes av alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå