Topsi Skrevet 24. juni 2023 #1 Del Skrevet 24. juni 2023 På forsiden av VG nå er det en artikkel om at en.spesiell svensk butikk er aller billigst, og at man generelt kan spare 40% på prisen i Norge. Jeg skal harryhandle, noen som kan si hvilken Svensk butikk dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #2 Del Skrevet 24. juni 2023 Hypermat i charlottenberg. Er all over billigere i Charlottenberg enn Nordby. Anonymkode: 708ec...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 24. juni 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hypermat i charlottenberg. Er all over billigere i Charlottenberg enn Nordby. Anonymkode: 708ec...66e Takk. Det blir nok for langt for oss å kjøre, reiser fra Sørlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #4 Del Skrevet 24. juni 2023 Topsi skrev (1 minutt siden): Takk. Det blir nok for langt for oss å kjøre, reiser fra Sørlandet Du sparer på Nordby også. Er en 10kr mer for karbonadedeig der o.l. Men mye billigere enn her hjemme. Anonymkode: 708ec...66e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 24. juni 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du sparer på Nordby også. Er en 10kr mer for karbonadedeig der o.l. Men mye billigere enn her hjemme. Anonymkode: 708ec...66e Ja. Tenker å fylle opp frysen 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #6 Del Skrevet 24. juni 2023 Det billigste kjeden er nok Lidl, etterfulgt av Willys. Men de kjedene er nok aldri nevnt i VG. Anonymkode: ebe1d...756 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #7 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det billigste kjeden er nok Lidl, etterfulgt av Willys. Men de kjedene er nok aldri nevnt i VG. Anonymkode: ebe1d...756 Willys er dyrt på mange ting. Lidl er rimelig, men de har ikke alt. Anonymkode: 708ec...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 24. juni 2023 #8 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Willys er dyrt på mange ting. Lidl er rimelig, men de har ikke alt. Anonymkode: 708ec...66e Hva er Willys dyrt på? Jeg elsker ICA, men har sluttet å handle der på grunn av prisen og syns Willys har vært et godt og rimeligere alternativ. Sist gang hadde de 2 kg kyllingfileer til 109 SEK 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #9 Del Skrevet 24. juni 2023 Vikarsykepleier skrev (Akkurat nå): Hva er Willys dyrt på? Jeg elsker ICA, men har sluttet å handle der på grunn av prisen og syns Willys har vært et godt og rimeligere alternativ. Sist gang hadde de 2 kg kyllingfileer til 109 SEK 😮 Men da er det 80% kylling og 20% vann. Kjøper kun den som har 100% kylling. Brus er dyrere. Ferskvarer var dyrere. Men de har liten kjede så er forståelig. Er inne der å handler børek, den er veldig god. Det er rimeligere enn Norge. Og har så klart kampanjevarer de som alle andre. Svinesundomerådet er dyrere enn Charlottenberg. Handler på begge steder jevnlig. Svinesund er det maximat som kommer best ut. Eurocash kan være rimligere på noe, men liker ikke butikken. Men uansett hvilken butikk man velger, så er kjøttprodukter billigere enn i Norge. Anonymkode: 708ec...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 24. juni 2023 #10 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men da er det 80% kylling og 20% vann. Kjøper kun den som har 100% kylling. Brus er dyrere. Ferskvarer var dyrere. Men de har liten kjede så er forståelig. Er inne der å handler børek, den er veldig god. Det er rimeligere enn Norge. Og har så klart kampanjevarer de som alle andre. Svinesundomerådet er dyrere enn Charlottenberg. Handler på begge steder jevnlig. Svinesund er det maximat som kommer best ut. Eurocash kan være rimligere på noe, men liker ikke butikken. Men uansett hvilken butikk man velger, så er kjøttprodukter billigere enn i Norge. Anonymkode: 708ec...66e Angående Willys: Brus handler jeg aldri så der ser jeg ikke på prisen, men ost og andre meieriprodukter handler jeg en del av, yoghurt for eksempel, og det er rimeligere enn ICA,. Poenget er at jeg får akkurat de samme tingene på Willys som jeg pleide å få kjøpt på ICA, men rimeligere. Store, fine frosne reker til 54 kr/kg! Wasa knekkebrød dobbel pakke til 15,90, to agurker til 9,60. 2 kg havregryn til 25,90. 2 kg hvetemel til 16,90, og to pakker svensk kaffe 450 gram per stk til 90 kr. Det er virkelig helt andre priser i Sverige! Jeg tror ikke Willys er en liten kjede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #11 Del Skrevet 24. juni 2023 Vikarsykepleier skrev (Akkurat nå): Angående Willys: Brus handler jeg aldri så der ser jeg ikke på prisen, men ost og andre meieriprodukter handler jeg en del av, yoghurt for eksempel, og det er rimeligere enn ICA,. Poenget er at jeg får akkurat de samme tingene på Willys som jeg pleide å få kjøpt på ICA, men rimeligere. Store, fine frosne reker til 54 kr/kg! Wasa knekkebrød dobbel pakke til 15,90, to agurker til 9,60. 2 kg havregryn til 25,90. 2 kg hvetemel til 16,90, og to pakker svensk kaffe 450 gram per stk til 90 kr. Det er virkelig helt andre priser i Sverige! Jeg tror ikke Willys er en liten kjede? Men ica er jo en av de dyre. Må sammenligne med maximat eller eurocash. Anonymkode: 708ec...66e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 24. juni 2023 #12 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men ica er jo en av de dyre. Må sammenligne med maximat eller eurocash. Anonymkode: 708ec...66e Sant nok, jeg avsporer nok litt med Willys. Jeg er bare så fornøyd med å ha oppdaget dem at jeg bare må reklamere. Beklager, TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #13 Del Skrevet 24. juni 2023 Vikarsykepleier skrev (1 minutt siden): Sant nok, jeg avsporer nok litt med Willys. Jeg er bare så fornøyd med å ha oppdaget dem at jeg bare må reklamere. Beklager, TS. Willys er en fin butikk det🙂 Anonymkode: 708ec...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #14 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Willys er dyrt på mange ting. Lidl er rimelig, men de har ikke alt. Anonymkode: 708ec...66e Jeg tok litt feil: Willys er billigere enn Lidl. Willys ligger ikke høyere i pris enn andre butikker. Prisene deres ligge mellom 0-6% lavere enn de fleste kjeder. Lidl har ikke alltid alt, men de har ofte ekstra erbjudande på det som er på tilfäldig besök. ICA er en av de dyreste butikkene. Anonymkode: ebe1d...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #15 Del Skrevet 24. juni 2023 Skal til Sverige. Hva er billig å handle? Anonymkode: 35a86...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #16 Del Skrevet 24. juni 2023 Nå er jeg fra vestlandet, så harryhandel skjer ofte bare en gang i året i forbindelse med campingtur. Så jeg skal ikke si at jeg er superoppdatert. Min erfaring er at det ikke er "billigprodukter" man sparer mest på. Men heller produktene litt oppe i mellomklassen. Billigprodukter som kjøttdeig, pølser og farseprodukter er litt billigere, men gir mindre besparelse i prosent sammenlignet med prisen hjemme. Jeg pleier alltid å handle de litt mer eksotiske tingene som man må betale gourmetpris for hjemme. For eksempel andebrystfilet. Har også fått tak i kengurukjøtt og strutsekjøtt tidligere men ikke sett det de siste gangene. Det er ikke det "billigste", men man får det til en akseptabel pris. De har også ting som frossent kebabkjøtt av kylling som er anvendelig til mye (ikke bare kebab). Har brukt det mye til pasta. Bacon kan man også gjøre et godt kjøp av. Halv-bearbeidede produkter slik som ferdig krydret og marinert er mye billigere enn hjemme. Ellers så har de mye rimelig og spennende kjøttpålegg som man ikke får tak i i Norge. Jeg liker godt krydrede kyllingpålegg som ikke er "skinkeaktig" slik mye av kyllingpålegget er her hjemme. Mye av ost og meieriprodukter er også generelt billigere. Men husk at det er kvoter på ting. Tror det er 10kg kjøtt, ost og meieriprodukter per person over 12 år. Og maks 3000kr om man er i sverige kortere enn 24 timer. Anonymkode: f69ec...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livili Skrevet 24. juni 2023 #17 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Skal til Sverige. Hva er billig å handle? Anonymkode: 35a86...43b Kjøtt, ost, pålegg, alkohol, tobakksvarer, brus, godis, dopapir, te, ferdigretter m.m Forskjellige butikker har forskjellige tilbud. Og de har et utvalg vi ikke ser hjemme. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er jeg fra vestlandet, så harryhandel skjer ofte bare en gang i året i forbindelse med campingtur. Så jeg skal ikke si at jeg er superoppdatert. Min erfaring er at det ikke er "billigprodukter" man sparer mest på. Men heller produktene litt oppe i mellomklassen. Billigprodukter som kjøttdeig, pølser og farseprodukter er litt billigere, men gir mindre besparelse i prosent sammenlignet med prisen hjemme. Jeg pleier alltid å handle de litt mer eksotiske tingene som man må betale gourmetpris for hjemme. For eksempel andebrystfilet. Har også fått tak i kengurukjøtt og strutsekjøtt tidligere men ikke sett det de siste gangene. Det er ikke det "billigste", men man får det til en akseptabel pris. De har også ting som frossent kebabkjøtt av kylling som er anvendelig til mye (ikke bare kebab). Har brukt det mye til pasta. Bacon kan man også gjøre et godt kjøp av. Halv-bearbeidede produkter slik som ferdig krydret og marinert er mye billigere enn hjemme. Ellers så har de mye rimelig og spennende kjøttpålegg som man ikke får tak i i Norge. Jeg liker godt krydrede kyllingpålegg som ikke er "skinkeaktig" slik mye av kyllingpålegget er her hjemme. Mye av ost og meieriprodukter er også generelt billigere. Men husk at det er kvoter på ting. Tror det er 10kg kjøtt, ost og meieriprodukter per person over 12 år. Og maks 3000kr om man er i sverige kortere enn 24 timer. Anonymkode: f69ec...a09 Karbonadedeig til 90kr kg sparer man en del på. Er vel nesten det det koster for 400g hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #18 Del Skrevet 25. juni 2023 Topsi skrev (19 timer siden): På forsiden av VG nå er det en artikkel om at en.spesiell svensk butikk er aller billigst, og at man generelt kan spare 40% på prisen i Norge. Jeg skal harryhandle, noen som kan si hvilken Svensk butikk dette er? Butikken vg har brukt i sammenligningen er Maximat. Men som i Norge så er noe billigere i én butikk og noe annet billigere i en annen. Anonymkode: 11ae6...197 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå