Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på omnoen av dere har noen erfaringer med disse "pulver-skrubben" her? Jeg vurderer en av de...Hvordan synes dere de er?

Pris/størrelse/varighet også... ;)

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har førstenevnte. Synes den er super, glatt og fin hud etterpå. Og veldig drøy, har hatt min i to år nå. (Bruker den cirka annenhver uke vil jeg tro)

Skrevet

De er, såvidt jeg har kunnet merke, helt identiske. Dermalogica er dyrest i innkjøp, men boksen inneholder mer, så den er sannsynligvis billigere i bruk. Jeg bruker min 1-2 g/uke, og da varer en boks i overkant av et år-

Skrevet

Takker for svar! Er de egnet til alle hudtyper begge to?

Skrevet
Takker for svar! Er de egnet til alle hudtyper begge to?

Hvis du har tørr og/eller sensitiv hud, bør de ikke brukes for ofte, for huden blir stram og tørr etterpå. Og til fete, grove hudtyper blir det kanskje for liten peelingeffekt.

Skrevet
Hvis du har tørr og/eller sensitiv hud, bør de ikke brukes for ofte, for huden blir stram og tørr etterpå. Og til fete, grove hudtyper blir det kanskje for liten peelingeffekt.

Okay...jeg har blandingshud-den kan lett blir litt tørr,men jeg har en del underjordiske kviser.Vil du anbefale den da? Isåfall,hvor ofte?

Skrevet
Okay...jeg har blandingshud-den kan lett blir litt tørr,men jeg har en del underjordiske kviser.Vil du anbefale den da? Isåfall,hvor ofte?

Da er den nok bra, ja :) Hvor ofte burde du kanskje prøve deg fram til. Muligens annenhver dag? Hvis huden blir for tørr, kan du gå ned på antall ganger.

Skrevet

Høres ut som min hud - og jeg er strålende fornøyd med den fra Kanebo. Bruker den et par ganger i uka.

Skrevet

Det kommer jo litt an på om du bruker andre produkter? Jeg bruker Dermalogica sin, og har hatt den i godt over et år nå. Har enda masse igjen, så de er veldig drøye i bruk. Kunne fint bruke den hver kveld (hadde uren hud med tørr overhud og fet underhud), da blandet med rensegeleen istedetfor vann.

Nå bruker jeg MD Formulations Facial Lotion, og velger da å ikke peele så ofte.

Huden blir superren og "porefri" rett etter peelen, så de er effektive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...