Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en svigerinne som ikke liker meg. Jeg har prøvd å snakke med henne, men hun har bestemt seg for at jeg er den dumme og fæle, ikke mye mer jeg får gjort. 
Det hun holder på med nå er å slette meg fra fb profilen til mannen sin (min bror) jeg sender en ny venneforespørsel og han godtar, så går det noen uker så er jeg slettet igjen.

jeg vet hvem som står bak, da min bror ikke holder på med slikt. 
Jeg tror hun ønsker at jeg skal ta det opp med min bror og da vil jo han nekte og ikke skjønne noe, naturligvis fordi han ikke har gjort det. Da får hun enda et bevis på at jeg bare lager styr, er drama og sikkert har slettet selv for å laga styr. Denne gleden skal jeg ikke gi henne. 
Jeg later bare som ingenting. 
Min bror er styrt av dama så lite jeg kan gjøre. 
hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 478ab...08f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har en svigerinne som ikke liker meg. Jeg har prøvd å snakke med henne, men hun har bestemt seg for at jeg er den dumme og fæle, ikke mye mer jeg får gjort. 
Det hun holder på med nå er å slette meg fra fb profilen til mannen sin (min bror) jeg sender en ny venneforespørsel og han godtar, så går det noen uker så er jeg slettet igjen.

jeg vet hvem som står bak, da min bror ikke holder på med slikt. 
Jeg tror hun ønsker at jeg skal ta det opp med min bror og da vil jo han nekte og ikke skjønne noe, naturligvis fordi han ikke har gjort det. Da får hun enda et bevis på at jeg bare lager styr, er drama og sikkert har slettet selv for å laga styr. Denne gleden skal jeg ikke gi henne. 
Jeg later bare som ingenting. 
Min bror er styrt av dama så lite jeg kan gjøre. 
hva hadde dere gjort? 

Ville trødd forsiktig. 
Hadde noe lignende med min svigerinne. 
Hun er grunnen til at jeg og min bror ikke snakker i dag. 
og vi var veldig nære før han traff henne. 

Anonymkode: bfbf9...5f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vet strengt tatt ikke at det er din svigerinne som har slettet deg. 

Anonymkode: f5626...597

AnonymBruker
Skrevet

Du bør lage notater i en hemmelig kladdebok med tidslinje. 

Anonymkode: c433e...cb9

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du bør lage notater i en hemmelig kladdebok med tidslinje. 

Anonymkode: c433e...cb9

Hvorfor må kladdeboken være hemmelig? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du vet strengt tatt ikke at det er din svigerinne som har slettet deg. 

Anonymkode: f5626...597

Jo det vet jeg ganske sikkert. Dette er ikke første gangen. Historikken med denne dama…. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville trødd forsiktig. 
Hadde noe lignende med min svigerinne. 
Hun er grunnen til at jeg og min bror ikke snakker i dag. 
og vi var veldig nære før han traff henne. 

Anonymkode: bfbf9...5f7

Samme her. Det er jo trist for deres søsken forhold da, men ikke mye du kan gjøre med det så lenge hun er som hun er og vil ha splid. 

Skrevet

Men hvorfor sende ny venneforespørsel om hun bare sletter deg igjen? Om han tror det er du som sletter så må han jo også synes det blir rart å stadig få nye forespørsler fra deg. Er det iikke da bedre å bare ringes og snakke om hva som skjer?

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Mt3 skrev (14 minutter siden):

Men hvorfor sende ny venneforespørsel om hun bare sletter deg igjen? Om han tror det er du som sletter så må han jo også synes det blir rart å stadig få nye forespørsler fra deg. Er det iikke da bedre å bare ringes og snakke om hva som skjer?

Både han og jeg har sendt foresp til hverandre, da noen av en eller annen grunn er inne på tlf hans og sletter meg. 
Og nei, jeg kan ikke spørre han om dette som du leser i HI.. 

hadde jeg ringt å spurt hva som er greia hadde han sagt det som sant er at han ikke har slettet meg.. og dama hadde «kost» seg med at: se, nå lager hun drama igjen, beskylder deg for å slette.. bla bla. 
Grunnen til at hun ikke liker meg er ikke fordi jeg har vært slem, men fordi hun har vridd det til at det er min skyld og jeg som er dum. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...