Gå til innhold

Når fant dere ut at dere ikke var en del av gjengen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her fant jeg klart ut da disse 4 hadde sin egen messenger gruppe og snapchat gruppe en med meg og en uten meg 😕 jeg har hengt veldig lenge med dem de kjente nok hverandre før meg men jeg ble i følge en av dem en «del av gruppen» hun ene er mer bekjent da. Mens hang en del men de 3 andre. 2 mannfolk og 3 kvinnfolk var vi og hun ene der er blitt bestevenninna mi da..

husker en gang da jeg gikk inn på instagram så lå han kompisen bilde ut «var sååå godt å forene gjengen!». Altså jeg fikk ikke noe inv til å være med den på restauranten, jeg vet at alle ikke kan være med på alt da men da viste jeg at jeg ikke var en del av den gjengen.. jeg var bare en som fikk være med på noen ting tydeligvis.. da det gikk en stund før de alle traff hverandre igjen

uff føler det var sårt :( 

Anonymkode: 4096a...f1e

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i en vennegjeng på 6 jenter fra barneskolen og ut videregående. Vi har alltid hatt det fint sammen og ekstremt lite drama. Vi har støttet hverandre i tykt og tynt. 
Etter videregående flyttet noen hit og noen dit. De to nærmeste var igjen her, og begge fikk seg kjæreste samtidig. Jeg ble skvist ut, og plutselig hadde hele gjengen skvist meg ut uten at jeg skjønte noen ting. Jeg prøvde ta kontakt med noen av de men de ville ikke snakke med meg. Jeg sendte julekort, men ingen svar tilbake. 
Det var sorg og jeg var veldig trist og hadde det jævlig. 
Jeg fikk nye venner, og året etter traff jeg mannen jeg er gift med. 
Vi har hus, barn, og gode jobber. 
«sjefen» i gjengen har 3 barn med litt utfordringer, skilt og få venner. Mange har trekt seg unna henne fordi hun ikke er så hyggelig. Også fordi barna hennes gikk fra dør til dør etter skoletid og fikk middag og gjort lekser hos alle andre. 
Dette er en god del år siden nå, og jeg er kun på hils med de. 
Hun ene som bor et stykke unna snakker jeg en del med. 
Når jeg tenker på dette i dag er jeg bare glad jeg ikke har noe med de å gjøre. Jeg utviklet meg videre og fikk nye vennskap. Hadde ikke valgt de nå som voksen. 
Det er de som må leve med å ha fryst ut den ene venninnen av en hel gjeng. 
Men jeg har hjerte nok til å sende blomster når hun ene mistet moren sin. 
Jeg mistet noen i fin familie i år, og jeg fikk ikke en sms en gang. 
Jeg er glad jeg har gode holdninger og har sympati, og hva de velger er ikke mitt problem.

Anonymkode: febc1...b56

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hører ikke til noen gjeng, utrolig deilig å være selvstendig :) Går ann å ha venninner uten å høre til en gjeng.

Anonymkode: 55c2d...652

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hører ikke til noen gjeng, utrolig deilig å være selvstendig :) Går ann å ha venninner uten å høre til en gjeng.

Anonymkode: 55c2d...652

Som voksen har man gjerne venninner her og der, og ikke en typisk « gjeng» jeg har erfaring fra begge deler. Gjeng i ungdommen. Trygt og godt, samtidig har du ledere i gjenger og rollene er litt satt. Som voksen har jeg venner her og der, og noen kjenner hverandre der vi kan møtes flere. Men jeg orker ikke en gjeng hvis det ikke faller seg naturlig at vi trives med hverandre. 
Jeg har ikke tid heller med barn og jobb. 
Har nok med de jeg har 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Som voksen har man gjerne venninner her og der, og ikke en typisk « gjeng» jeg har erfaring fra begge deler. Gjeng i ungdommen. Trygt og godt, samtidig har du ledere i gjenger og rollene er litt satt. Som voksen har jeg venner her og der, og noen kjenner hverandre der vi kan møtes flere. Men jeg orker ikke en gjeng hvis det ikke faller seg naturlig at vi trives med hverandre. 
Jeg har ikke tid heller med barn og jobb. 
Har nok med de jeg har 

Jeg syns det er mer gjeng nå enn da jeg var ung

Anonymkode: 32cc0...d35

AnonymBruker
Skrevet

Når alle skulle på spa og ikke inviterte meg.  Når alle feiret nyttårsaften uten meg.  Når alle var på some-gruppe uten meg. 

Anonymkode: 32cc0...d35

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg foreslo en film på kino, og nevnte ett par kvelder som jeg visste at denne filmen kom til å gå der. Men så var det ingen som var interesserte. De hadde allerede andre planer / var ikke interesserte i denne filmen, og så videre. Men en ukes tid senere snakket de om den samme filmen på kino, og de hadde gått dit på nøyaktig samme dato som jeg hadde nevnt. De la ut fotografier på Facebook fra den kvelden også. 

Så de ønsket virkelig å gå på kino for å se nøyaktig samme film som jeg hadde foreslått. Bare ikke sammen med meg. Hvis jeg for eksempel foreslo å stikke innom en ny restaurant som hadde åpnet, men det var aldri noen som var interessert i dette. Men bare noen få dager etter at jeg foreslo dette, så stakk de innom den samme restauranten. De ikke bare ikke å invitere meg med seg dit.     

Anonymkode: 524b8...077

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært en del av en "gjeng " i 8.år nå.. Det er en gjeng som møtes fast et par ganger i mnd,  og har en messengergruppe som vi deler løst og fast i. Jeg inkluderte hun ene i gjengen, fordi hun ikke hadde så mange.

Det siste året har vært svært krevende for meg og familien min da det ene barnet vårt ble alvorlig sykt og vi måtte være på sykehus mye. Jeg måtte derfor avstå fra en del treff osv. Nå når barnet er på bedringens vei merker jeg at jeg ikke er en del av gjengen mer.. De finner på ting med hverandre,  to - to , tre - tre , og jeg blir aldri invitert.. Jeg / vi ber ofte inn til spillkveld/ middager og grilling , og da kommer de.. Men jeg blir aldri bedt tilbake , bortsett fra den faste kvelden i mnd hvor alle i gjengen blir bedt.. 

Vi var på en bursdag for noen helger siden og vi skulle på do.. Alle ventet på hverandre , men jeg var sist. Da jeg kom ut hadde de andre gått. En annen gang hadde alle de andre planlagt en babyshower for hun ene, uten at jeg var blitt inkludert. De hvisker når jeg er i nærheten. Det verste er kanskje at hun som jeg inviterte inn , som jeg har sett på som min bestevenn,  er den verste til å utestenge meg. Vi pleide å dra på hytteturer sammen , ferier sammen med familiene våre osv. Nå drar hun kun med en annen i gjengen.

Jeg vrir hodet mitt rundt over hva jeg har gjort,  om jeg har sagt noe osv. Men jeg kommer ikke på noe.. 

Anonymkode: 57b55...f2b

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...