Gå til innhold

Skulle møte en fyr ute på byen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle møtes, vi matchet på datingapp. Han hadde ikke så mange bilder. Jeg skriver til ham at vi kan møtes ute først, så sa han: nei jeg vil rett hjemme hos deg. Jeg sa deretter: skummelt å møte noen hjemme og hvertfall ikke 2.30 på natta. Vi hadde aldri truffet hverandre før, heller ikke hverandre på sosiale medier. Kun tinder.

Og da sa han: det er som gjør det pirrende når det er skummelt, vi skal kun være på dit soverom, så offentlig sted er ikke aktuelt. Vi hadde ikke hverandre på sosiale medier heller. Jeg sa at jeg ikke inviterer ukjente folk hjemme hos meg og da svarte han: jeg liker å gå rett på sak. Men man vet jo aldri hva som kan skje. Plutselig er dette en farlig mann. Hva får ham til å tro at han kan komme rett hjem hos ei dame som han aldri har møtt før? Jeg syns dette hørtes  ut som en livsfarlig fyr.

Anonymkode: c4734...f2d

• Liker 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, skummel og idiot.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Ikke invitere han hjem til deg. Jeg traff også en slik mann på nettdating som ville hjem til meg. Stå på ditt, si nei.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Thank you, next. 

Anonymkode: 00dea...e93

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare unmatch og blokk sånne menn. Er ikke noe mere å lure på

Anonymkode: a6559...ad8

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
cafflatte skrev (2 minutter siden):

Ikke invitere han hjem til deg. Jeg traff også en slik mann på nettdating som ville hjem til meg. Stå på ditt, si nei.

Jeg sa X antalk ganger vil ikke møte deg. Og han fremstod skummel ved å si det er ekstra pirrende når det er skummelt. Som at han hinter til at han vil meg noe vondt.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo en skrulling ! 
Hva du enn gjør så hold deg for guds skyld unna denne mannen ! 

Anonymkode: f790b...96e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg sa X antalk ganger vil ikke møte deg. Og han fremstod skummel ved å si det er ekstra pirrende når det er skummelt. Som at han hinter til at han vil meg noe vondt.

Hvis han ikke respekterer at du syntes det er ubehagelig er han ikke verdt tiden din. Slike menn klarer sjeldent å se forbi sine egne behov og kan potensielt etterlate kvinner med vonde opplevelser.

Å ta hensyn til at kvinner ofte er mer sårbare i slike situasjoner er noe mange dessverre ikke tenker over.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Da blokkerer du, er det så vanskelig?

Anonymkode: 3614d...91e

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du blokker etter første gang du sier du ikke vil møte han, så unngår du mere 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

"Mer pirrende at det er farlig" Altså, det er jo - generelt sett - ikke spesielt farlig for menn å møte en kvinne helt alene. Så det han synes er pirrende er da at det er farlig for deg? Er han en psykopat eller bare dum...? 

Ville blokkert og gått videre. Sånne menn er ikke verdt å bruke tid på. 

Anonymkode: 1ee19...579

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har helt rett i at han høres ut som en farlig mann. Slett, blokker. Det er det neste rette å gjøre!

Anonymkode: b7442...83b

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Skulle møtes, vi matchet på datingapp. Han hadde ikke så mange bilder. Jeg skriver til ham at vi kan møtes ute først, så sa han: nei jeg vil rett hjemme hos deg. Jeg sa deretter: skummelt å møte noen hjemme og hvertfall ikke 2.30 på natta. Vi hadde aldri truffet hverandre før, heller ikke hverandre på sosiale medier. Kun tinder.

Og da sa han: det er som gjør det pirrende når det er skummelt, vi skal kun være på dit soverom, så offentlig sted er ikke aktuelt. Vi hadde ikke hverandre på sosiale medier heller. Jeg sa at jeg ikke inviterer ukjente folk hjemme hos meg og da svarte han: jeg liker å gå rett på sak. Men man vet jo aldri hva som kan skje. Plutselig er dette en farlig mann. Hva får ham til å tro at han kan komme rett hjem hos ei dame som han aldri har møtt før? Jeg syns dette hørtes  ut som en livsfarlig fyr.

🚩🏃‍♀️  Han har indirekte sagt at han kun er ute etter en ting.

Anonymkode: 38cc4...175

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tøm og røm og mest sannsynlig voldelig.

Anonymkode: f078e...b2a

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

🚩🏃‍♀️  Han har indirekte sagt at han kun er ute etter en ting.

Anonymkode: 38cc4...175

Skjønner han er ute etter en ting. Kan fortsatt møtes på offentlig sted.  Uavhengig om en er ute etter sex eller ikke. Han høres mere ut som en psykopat

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tøm og røm og mest sannsynlig voldelig.

Anonymkode: f078e...b2a

Tenkte det samme. At han benytter sjansen til å gjøre meg noe 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er det jo masse røde flagg, slett og blokker om du ikke allerde har gjort det. En skikkelig mann respekterer deg og tar initiativ til date på dagtid.

Anonymkode: 0908c...f5a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Skjønner han er ute etter en ting. Kan fortsatt møtes på offentlig sted.  Uavhengig om en er ute etter sex eller ikke. Han høres mere ut som en psykopat

Hvorfor vil du møte han på offentlig sted når du syns han høres ut som en farlig psykopat? Skjerp deg, blokk han og bryt kontakt. Ikke kom her for å fortelle historiene dine om du ikke skal høre på råd men promotere det å møte farlige menn.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvorfor det? 

AnonymBruker
Skrevet

Han virker altfor pushy og har null forståelse for at du synes dette naturlig nok er skummelt. Nei takk! 

Minner meg om en gang jeg fikk en melding av en fyr på en dating-app, med detaljert beskrivelse av hvor han ville være på natterstid med spørsmål om jeg ønsket å møte han der. Der var altså på en øde skogssti. Never!!

Anonymkode: 0f08d...ce1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...