AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 Jeg ønsker å dra på interrail for første gang. Planen er å starte opp i Milano og fly til Norge fra Paris. Forslag til stopp? Tenker ca 10 dager. Ønsker å dra innom Tyskland, Sveits og Belgia, men er åpen for forslag! Anonymkode: 8d7f4...932
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #2 Skrevet 24. juni 2023 Anbefaler deg å bli medlem av gruppa Togferie på Facebook! De kan ALT, og massevis av supre tips! Jeg har vært på interrail to ganger, men dessverre aldri reist den ruten du ønsker. Men mine stopp i Italia var Roma m Vatikanstaten, Firenze, Venezia, Rimini og San Marino - anbefaler San Marino veldig, om du skal forbi. Anonymkode: 78fee...be3 1 1
Bigote Skrevet 24. juni 2023 #3 Skrevet 24. juni 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ønsker å dra på interrail for første gang. Planen er å starte opp i Milano og fly til Norge fra Paris. Forslag til stopp? Tenker ca 10 dager. Ønsker å dra innom Tyskland, Sveits og Belgia, men er åpen for forslag! Anonymkode: 8d7f4...932 Hvor lenge planlegger du å være på hver plass? Kan fort bli en voldsomt intens reise hvor du får liten tid til å gjøre noe som helst på stedene du besøker. Har full respekt for at folk reiser i ulikt tempo, men å besøke fem land på 10 dager? Ai ,ai ,ai. Håper du får en fin tur uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå