Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Overtenkern
Endring vil ikke lenger ha innlegget ute
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du egentlig svarer på spørsmålet ditt selv. Han har ikke tid til å prioritere deg,men er innom ved anledning.

Da må du kanskje selv vurdere hvor mye tid du ønsker å gi han for å kunne gi deg nok oppmerksomhet og tid.

Forhold må pleies av begge parter, innsats og forpliktelser til hverandre bør jo gå begge veier.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært i det selv på samme måte. Ble totalt hekta på fyren. Det endte ikke bra 

Anonymkode: f44be...87f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikker at han ikke har kjæreste? Jeg holdte på slik med en i 2 år nesten. Han var nylig skilt fra x kona, hadde mye med både barn, jobb og familie. Viste seg at han hadde kjæreste og at jeg kun ble brukt når han følte for sex med andre enn kjæresten.

Anonymkode: 8b653...b79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg ble sammen med min kjære, var det studier + jobb, deretter syk mor og hun døde innen vi hadde vært sammen halvtannet år. Så skjedde ting i hans familie og på begges jobber osv. Krevende greier. Men sånn er jo ofte livet som voksen. Og utfordringa er ikke å stå i lykke og paraplydrinker i Syden, men å klare å gjennomføre støtte hverandre når "the going gets tough". Og glede seg over bedre tider. 

Vi var kanskje begge litt skeptisk til hvor høyt den andre prioriterer oss men vi har stått sammen. I august har vi vært sammen i 4 år, og vi har alltid kunnet prate sammen om alt mulig. 

Anonymkode: accee...87b

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sikker at han ikke har kjæreste? Jeg holdte på slik med en i 2 år nesten. Han var nylig skilt fra x kona, hadde mye med både barn, jobb og familie. Viste seg at han hadde kjæreste og at jeg kun ble brukt når han følte for sex med andre enn kjæresten.

Anonymkode: 8b653...b79

Nei, sikker er jeg jo ikke. 
Er ikke med han 24/7. 

Så ifht det må jeg jo bare velge å stole på han når han sier det ikke er noen andre 🤷🏻‍♀️

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da jeg ble sammen med min kjære, var det studier + jobb, deretter syk mor og hun døde innen vi hadde vært sammen halvtannet år. Så skjedde ting i hans familie og på begges jobber osv. Krevende greier. Men sånn er jo ofte livet som voksen. Og utfordringa er ikke å stå i lykke og paraplydrinker i Syden, men å klare å gjennomføre støtte hverandre når "the going gets tough". Og glede seg over bedre tider. 

Vi var kanskje begge litt skeptisk til hvor høyt den andre prioriterer oss men vi har stått sammen. I august har vi vært sammen i 4 år, og vi har alltid kunnet prate sammen om alt mulig. 

Anonymkode: accee...

godt å høre at det fungerte for dere :) Takk for svar :)

Endret av Overtenkern
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har vært i det selv på samme måte. Ble totalt hekta på fyren. Det endte ikke bra 

Vanskelig altså 🤦🏽‍♀️ Vanskelig å bli, og vanskelig å gå 🤦🏽‍♀️

Skrevet (endret)
ArneA skrev (8 timer siden):

Syns du egentlig svarer på spørsmålet ditt selv. Han har ikke tid til å prioritere deg,men er innom ved anledning.

Da må du kanskje selv vurdere hvor mye tid du ønsker å gi han for å kunne gi deg nok oppmerksomhet og tid.

Forhold må pleies av begge parter, innsats og forpliktelser til hverandre bør jo gå begge veier.

Takk for svar :) 

Endret av Overtenkern
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Stikkordet her er hektet.

Ts du er usikker og vet aldri hvor fu har han, han kommer og forsvinner, er helt på eller helt av, ingen er opptatt 24/7 når han er stille, han kunne vært konsis hvis han ville og tenkt på deg også når han ikke har deg foran deg.

Dette er ikke noe som kommer til å forandre seg, dette er slik han ER. Og dette hekter deg psykisk og derfor er ikke dette koselig og søtt lenger, det er bare stressende, engstelig og du er nervøs og ender alltid med å være den som er på, jager, tar kontakt, alltid den som må søke til og fra ham. Det er ødeleggende for selvtillit og selvfølelse.

Len deg tilbake, hvis han vil ha deg, får han VISE det. Hvis ikke, hade bra. 

Anonymkode: ddba0...517

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Overtenkern skrev (8 minutter siden):

Er klar over at det ikke er bare paraplydrinker. Ikke noe problem med å støtte i vanskelige tider. 

Er vel bare ekstra vanskelig å vente når man er så i tvil, og det at det har vært sånn siden starten. 

Er vel bare redd for å være naiv og vente på noe som ikke er verdt det. 
Men må vel bare ta ett valg på om jeg er villig til å ta den risikoen eller ikke. 

Men veldig godt å høre at det fungerte for dere :) Takk for svar :)

Jeg biter meg merke i at du sier du har mye fritid. Det hadde jeg også før, og det førte til mye overtenking fra min side (og fra hans, for han var sjalu og lurte på hva jeg gjorde i all fritida mi). Så det jeg gjorde var at jeg fikk en ny, tidkrevende hobby og dessuten tok på meg ekstrajobb. I tillegg til at det ble et bedre liv for meg med interessant hobby og mer penger, endret det dynamikken mellom oss. Jeg satt ikke og "ventet på" ham, jeg hadde egne ting som fylte meg opp og iblant fikk han beskjed om at jeg var opptatt og ikke kunne møte ham. 

Du skal selvfølgelig ikke bare godta ting for alltid, men hvis han står i reelle krevende situasjoner vil de trolig løses etterhvert og bli etterfulgt av perioder med mer ro og fokus på dere som par. 

Anonymkode: accee...87b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Stikkordet her er hektet.

Ts du er usikker og vet aldri hvor fu har han, han kommer og forsvinner, er helt på eller helt av, ingen er opptatt 24/7 når han er stille, han kunne vært konsis hvis han ville og tenkt på deg også når han ikke har deg foran deg.

Dette er ikke noe som kommer til å forandre seg, dette er slik han ER. Og dette hekter deg psykisk og derfor er ikke dette koselig og søtt lenger, det er bare stressende, engstelig og du er nervøs og ender alltid med å være den som er på, jager, tar kontakt, alltid den som må søke til og fra ham. Det er ødeleggende for selvtillit og selvfølelse.

Len deg tilbake, hvis han vil ha deg, får han VISE det. Hvis ikke, hade bra. 

Nettopp slik er det og blir det☝ Du ser det ikke før det har gått for langt. Det er ikke bare vanskelig å gå fra en person du har blitt hektet på. Det er helt umulig. Jeg visste han ikke var bra for meg. Han gjorde det slutt og likevel var jeg like hekta. Er det fortsatt. Ikke la det det gå så langt som jeg gjorde.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er verdt å merke seg at når noe er SÅ vanskelig i starten så blir det faktisk ikke lettere senere, dette er jo slik han handterer ting som skjer, glemmer det i det det forsvinner. Det viktige her er ikke om han har andre, men er han tilkoblet deg på en ordentlig måte, har dere en konsis kontakt som får deg til å føle at han er der selv når du ikke er med ham? Jeg tenker svaret er nei... 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han bor sammen med barnemor, men «kun» for barnas skyld. Er ikke sammen med henne. Han er ingenting å samle på uansett! Han har tid viss han vil. Men han prioriterer deg ikke!

Anonymkode: 5aa59...d7e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du bør fokusere mer på deg selv og ditt eget liv. Søk f.eks. en psykolog som kan hjelpe deg med det at du overtenker bestandig. Skaff deg en ny hobby som gir deg mer innhold i livet, hvor du får noe å gjøre som du liker eller kan lære, møter andre folk osv. Begynn å trene. Skaff deg mer innhold i ditt eget liv. Det er viktig uansett om det blir deg og han fremover eller ikke!

Og videre tenker jeg at det bør være mulig at dere avtaler noen regler, at hvis dere skal være sammen så må dere kunne dele også det vanskelige, og at det å å utebli i dager og uker ikke er greit. Om ikke annet bør han kunne sende deg en "tenker på deg, kaos her om dagen, snakkes tirsdag? natta" eller lignende. Om ikke hver dag, hvis det er ekstremt press, så i hvert fall ofte. Til og med "tøft her om dagen, så greier ikke prate, men tenker på deg, gleder meg til vi får tid sammen snart!" - er bedre enn at han bare trekker seg helt unna.

Jeg jobber du med ditt eget liv så vil du stå bedre rustet om det blir dere, eller ikke.

Anonymkode: b2200...fd3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere holdt på? 

Anonymkode: a680d...cd7

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Han bor sammen med barnemor, men «kun» for barnas skyld. Er ikke sammen med henne. Han er ingenting å samle på uansett! Han har tid viss han vil. Men han prioriterer deg ikke!

Anonymkode: 5aa59...d7e

Han bor ikke sammen med barnemor? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere holdt på? 

Anonymkode: a680d...cd7

30, ca halvt år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...