Gå til innhold

Kjæresten min fik ereksjon av en venninne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte dere ikke på at dette kunne skje? 

Anonymkode: 69c99...4a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (30 minutter siden):

har ett tips da.. får da med en sånn spray flaske med isvann på så kan du spraye på hvis den reiser seg i tide og utide. 

:skratte::skratte::skratte:

Anonymkode: 9aeb4...739

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2023 den 13.47):

Var å nakenbadet med noen venner og kjæresten. Han fikk raskt ereksjon av ei venninne, særlig hun med ganske store bryst størrelser. Har vært irritert i noen dager nå. Overreager jeg?

Anonymkode: 9bf85...fce

Gratulerer! 

Kjæresten din er en frisk, heterofil, biologisk mann! 

Anonymkode: 0807d...cda

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor i alle dager tar du han med på NAKENBADING, hvis du ikke tåler at han får ereksjon??? 

Anonymkode: 46fe9...bf2

Sympati på KG er svaret du leter etter.

Anonymkode: 725a7...b68

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja- du overreager.

Anonymkode: 21634...de6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig det.. 

Å få en hard kjepp av deilige venninner er ikke unormalt, tror jeg er ganske sikker på at noen til og med sniker seg til å se litt på bilder osv av disse herlige venninnen når kåtheten tar overhånd og en utlønsning må til.

Noen ganger litt porr, andre ganger ser man på noen flotte venninner... 

Anonymkode: 0cb50...084

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Sympati på KG er svaret du leter etter.

Anonymkode: 725a7...b68

Ikke sikkert hun er så godt inneforstått med hvordan ting fungerer. Jeg tror faktisk de fleste unge kvinner ville reagert og tenkt at mannen styrer dette og at det ergo di han blir skikkelig kåt på noen andre. Men det skal være helt greit å spørre om ting man ikke vet noe om her, uten å bli erta for mye for det. Jeg synes vi skal huske at det er mange forskjellige aldersgrupper her jeg.

Anonymkode: 28bb6...a50

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var å nakenbadet med noen venner og kjæresten. Han fikk raskt ereksjon av ei venninne, særlig hun med ganske store bryst størrelser. Har vært irritert i noen dager nå. Overreager jeg?

Du har all rett til å reagere og bli sur for det. Klart det ligger noe mer bak når han blir hard av det. For en idiot! Bare tull når folk sier man ikke kan styre det. Billig unnskyldning for å slippe unna med å være utro i sinnet.

Anonymkode: 0f3d1...932

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du eier ikke ereksjonen hans. Bli voksen.

Anonymkode: 2a05c...b94

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet man hva som ga han ereksjon?

Anonymkode: d9f37...09b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du eier ikke ereksjonen hans. Bli voksen.

Ja du får bli voksen selv og lære deg hva respekt er. Er noe man tar med seg i et forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min fikk ereksjon av venninnen min som satt i en minibikini. Jeg oppdaget det da jeg skulle kysse han etter at de hadde snakket sammen Jeg sa i fra høyt om det og gjorde det slutt med han . Du får faen ikke ereksjon av venninna mi. Da er det over, ass. Han forsøke å bortforklare at det ikke var henne, men det var henne han snakket med der og da, jeg lå en annen plass og solte meg. Men han velger å snakke med venninnen min fremfor å sitte med meg og han våger å få ereksjon av henne også. Det forholdet ble over gitt og glad er jeg for det. Du fantaserer faen ikke om venninnene mine.

Anonymkode: ddd95...8ac

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Var ikke du med også da, TS?

Anonymkode: ec410...ad5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har all rett til å reagere og bli sur for det. Klart det ligger noe mer bak når han blir hard av det. For en idiot! Bare tull når folk sier man ikke kan styre det. Billig unnskyldning for å slippe unna med å være utro i sinnet.

Håper du bare troller, hvis ikke vet du ekstremt lite om menn sin biologi. At menn ikke styrer slikt er ikke en unnskyldning, det er en faktaopplysning

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten min fikk ereksjon av venninnen min som satt i en minibikini. Jeg oppdaget det da jeg skulle kysse han etter at de hadde snakket sammen Jeg sa i fra høyt om det og gjorde det slutt med han . Du får faen ikke ereksjon av venninna mi. Da er det over, ass. Han forsøke å bortforklare at det ikke var henne, men det var henne han snakket med der og da, jeg lå en annen plass og solte meg. Men han velger å snakke med venninnen min fremfor å sitte med meg og han våger å få ereksjon av henne også. Det forholdet ble over gitt og glad er jeg for det. Du fantaserer faen ikke om venninnene mine.

Hvor gammel er du? Du burde nok lære deg litt om menn sin biologi før du er klar for ett forhold. 

Menn trenger ikke fantasere for å få ereksjon, trenger ikke engang være kåt, og man styrer det ikke på noen måte, dette er noe de fleste damer vet heldigvis 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja du får bli voksen selv og lære deg hva respekt er. Er noe man tar med seg i et forhold.

Les deg gjennom siste side her i tråden så du fatter hva jeg mener.

AnonymBruker
Skrevet

Han kan være glad han slapp unna deg ihvertfall 

Anonymkode: c1007...f61

• Liker 6
Skrevet

Hilsen Uplukket Frukt (34).

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
On 6/24/2023 at 1:49 PM, Vera said:

Jeg tror ikke det er særlig enkelt å styre ereksjonen for en mann..så ja, du overreagerer. 
Tipper penisen hans antok en heller beskjeden størrelse i møte med vannet.

Det er helt umulig å styre, like lite som en kvinne kan styre om hun blir fuktig.

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (7 minutter siden):

Hilsen Uplukket Frukt (34).

Haha så feil du tar ditt nettroll. 😂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...