Gå til innhold

Kjæresten min fik ereksjon av en venninne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var å nakenbadet med noen venner og kjæresten. Han fikk raskt ereksjon av ei venninne, særlig hun med ganske store bryst størrelser. Har vært irritert i noen dager nå. Overreager jeg?

Anonymkode: 9bf85...fce

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg tror ikke det er særlig enkelt å styre ereksjonen for en mann..så ja, du overreagerer. 
Tipper penisen hans antok en heller beskjeden størrelse i møte med vannet.

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Han kan jo ikke noe for det. Det er en biologisk reaksjon han har null kontroll over.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Nakne kropper er det høyst normalt å bli erigert av ja, uansett om det er venner eller ikke. Hvis det plager deg kan dere velge å droppe nakenbading. 

Det at han ble tent av hennes nakne kropp betyr ikke at han er keen på henne da husk. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min har også omgås nakne menesker. Han fikk ereksjon av store pupper som tilhørte ei gresk venninne som var på besøk, tenkte ikke særlig på det.

Har selv blitt kåt av rumpa og tissen til en mann. Vil si det er helt normalt. Behøver ikke være noe mer i det.

Anonymkode: dfa6b...320

• Liker 15
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mann, skal du gå rundt å være sur på han for noe han ikke har noe som helst kontroll over? 

Anonymkode: c1007...f61

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet

Herregud. Det er helt normalt.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Troll 😂

Anonymkode: 21ba5...042

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Herregud, menn kan få ereksjon av å se en grill liksom, er ikke noe de kan gjøre med det. :ler:

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet

Gratulerer. Du har valgt en mann uten kardiovaskulære lyter.

Ta godt vare på ham!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Han fikk raskt ereksjon av ei venninne, særlig hun med ganske store bryst størrelser.

Anonymkode: 9bf85...fce

Denne setningen gir ikke så god mening. Hvor mange venninner var det egentlig han fikk ereksjon av? (Eller dikter du litt nå?)

Har du aldri fått en kroppslig reaksjon på noe du har sett, opplevd eller tenkt som du egentlig ikke er interessert i eller ønsker deg? Det har jeg! Mange ganger.

Anonymkode: e1bec...b5d

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan veit hvilken venninne han fikk ereksjon av? 

Anonymkode: 8804a...76c

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Menn kan ikke styre ereksjon og de trenger heller ikke være kåte for å få ereksjon. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tok du ikke hånd om den da? Bevise at selv om andre kan få den opp er det ingen som er så god som deg til å få den ned. 

Anonymkode: 34f1b...001

Skrevet (endret)
FrøkenMånestråle skrev (På 24.6.2023 den 15.20):

Herregud, menn kan få ereksjon av å se en grill liksom, er ikke noe de kan gjøre med det. :ler:

Grill faktisk.. ha ha ha.. det var dagens.. smoking hot. :hoho:

har ett tips da.. får da med en sånn spray flaske med isvann på så kan du spraye på hvis den reiser seg i tide og utide. 

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja. En ereksjon er ikke viljestyrt, og man ser hva man ser. Du må godta at folk har normale kroppsfunskjoner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager tar du han med på NAKENBADING, hvis du ikke tåler at han får ereksjon??? 

Anonymkode: 46fe9...bf2

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...