Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som driver med dette; hvor mye betaler dere for 3 områder?

Er dere fornøyd/er det verdt pengene?

Anonymkode: 4e966...fd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Betalte tidligere 1500 for sinnarynken hos dermatologisk sykepleier men effekten varte ikke lenge. Nå betaler jeg 3000 hos hudlege for hele øvre del av ansikt og har mye lengre effekt. Veldig fornøyd!

Anonymkode: 19500...520

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mente 2500kr tidligere, ikke 1500! 

Anonymkode: 19500...520

Skrevet

Lets Deal har en del tilbud på Botox, er det faktisk seriøse behandlere eller bør man styre unna? 

AnonymBruker
Skrevet

1900 for et område. Ser enkelte steder ta så mye som 3400 for et område , men det er overpriset syns jeg 

Anonymkode: 10db6...7af

AnonymBruker
Skrevet
Anonymus13 skrev (3 timer siden):

Lets Deal har en del tilbud på Botox, er det faktisk seriøse behandlere eller bør man styre unna? 

Grunnen til at de bruker letsdeal for å få kunder er fordi de ikke får nok kunder ellers. En god salong får kunder basert på godt rykte som sprer seg mellom folk og returnerer kunder pga fornøyde kunder. 

De som bruker letsdeal har ikke kjent nok rykte og ikke like mange returnerende og fornøyde kunder. Det betyr ikke at de alle nødvendigvis er dårlige salonger, det krever en god del nettverk, flaks og penger til reklamering for å bygge seg opp en stor kundebase, men min personlige erfaring med to letsdeal klinikker er elendig. Den ene var så ille at jeg ikke gjennomførte behandlingen, for hun behandleren klemte rundt på ansiktet mitt og var skikkelig hardhendt og begynte å snakke om alle andre type behandlinger jeg behøvde i hennes øyne, og den andre klinikken så mailet jeg noen spørsmål på forhånd og de kunne ikke svare på det jeg spurte om, som var helt vesentlig og normal info om behandlingen de tilbydde så da brukte jeg angreretten på dealen. 

Har også vært hos to frisører via lets deal,  en var jeg fornøyd med mens andre farget gråe striper istedet for blonde.  Ikke noe krise men ikke et sted jeg går tilbake til.

Jeg er ikke rik men har lært at det er bedre å heller gå til klinikker med godt rykte og fast fornøyd kundebase for litt mer kroner enn å risikere å bli feilbehandlet når det er snakk om injeksjoner og lignende behandlinger. Hår og hudpleie er litt mere safe men ikke injeksjoner syns jeg

Anonymkode: 10db6...7af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2023 den 13.20):

Dere som driver med dette; hvor mye betaler dere for 3 områder?

Er dere fornøyd/er det verdt pengene?

Anonymkode: 4e966...fd4

3600,- for tre områder. Veldig fornøyd!

Anonymkode: 7fa8b...00f

AnonymBruker
Skrevet

Betaler 2300 for 3 områder. Brukes primært mot spenningshodepine, men ser jo at jeg ser mye mer fresh og våken ut også. Har overaktive muskler i panne, mellom bryn og tinning. 
Dette er i Trondheim, kjempedyktig behandler 

Anonymkode: 38983...faa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...