Gjest Cuddly Skrevet 11. januar 2006 #1 Skrevet 11. januar 2006 Dersom du har prøvd den, kan du da fortelle meg hva du syns om den? Jakten på den perfekte concealer viser seg å være laaang
Gjest Kamilla Skrevet 11. januar 2006 #2 Skrevet 11. januar 2006 Jeg liker den. Jeg har en del kviser som ikke lar seg skjule med foundation-da er denne PERFEKT! Jeg har ikke prøvd bedre til kviser,men under øynene er det andre som funker bedre! Jeg blir også ofte rød på nesa,særlig nå om vinteren, og denne dekker røhet kjempe bra.
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #3 Skrevet 12. januar 2006 Du behøver ikke lete mere, Magic Concealer er den beste. Dekker rødhet, kviser og ringer under øynene. Søk på forumet og du vil finne mange tråder.
Gjest Cuddly Skrevet 13. januar 2006 #4 Skrevet 13. januar 2006 Takk for svar! Jeg har alltid vært mørk under øynene (arvelig belastet), og nå har mnd'er med nattevåk gjort elendigheta komplett Skal bestille denne på SN nå, satser på at nr2, som ser gultonet ut, kommer til å passe bra... Utrolig grei pris for så mye concealer
Impala Skrevet 13. januar 2006 #5 Skrevet 13. januar 2006 Jeg har også akkurat bestilt denne nå etter at det har vært så mye skryt av den her på KG. Gleder meg til den kommer Kanskje er alle mine problemer medå få dekket bl.a rødhet endelig over??
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #6 Skrevet 13. januar 2006 Jeg har gitt den til veninna mi som en gave og hun har takket meg nå flere ganger. Hun er veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå