Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan det ha seg at selv om man vet at mannen ødela deg med sin kaldhet og ufinhet. Var desperat i lange tider etter at han skulle villa ha meg og være med meg. Være glad i meg slik som før. Så stikker han... Hvordan kan det ha seg at man sitter fast i følelser og savn når en vet så godt at han ikke er bra for deg? Det eneste jeg vil er å komme over han. Komme over savnet og disse sterke følelsene for han. Hjertet vil ha han tilbake, men fornuften skriker aldri i verden, du ble til en annen person. 

Jeg håper aldri at han angrer seg og vil ha et forhold igjen. Da tror jeg ikke jeg hadde vært sterk nok til å si nei. Han er ikke en snill mann, selv om alle utenfor tror han er verdens beste. 

Jeg har slettet han fra alt, men han er det eneste i tankene mine og det gjør vondt i hele kroppen. Jeg vet at han er på andre damer og raser ifra seg. Og den person vil jeg ikke ha. Jeg vil ikke engang være den persone han har gjort meg til. Jeg er en rolig fornuftig voksen person som er sterk og tør å stille opp for meg selv. Hvor ble den personen? Hvordan kan en enkel forelskelse forandre en såå mye? 

Jeg tror jeg er ferdig med forhold for resten av mitt liv. Dette er mitt andre forhold på rad der jeg mister meg selv. Jeg synes det er skummelt og ekkelt!! Kjærlighet er skumle greier. Det er ikke noe for meg. Jeg gir for mye og samtidig taper jeg alt. 

Jeg vil bare komme meg videre og ikke ofre denne mannen en eneste tanke til, men jeg får det ikke til! Han fortjener ikke å ha denne makta over meg lenger!

Anonymkode: 98484...e44

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hvor lenge var dere sammen og hvor lenge er det siden han stakk? 

Anonymkode: 133d3...4e1

AnonymBruker
Skrevet

2 år og det er 1 mnd siden han stakk

AnonymBruker
Skrevet

en måned er ikke lang tid. Ikke stress med at du føler deg nedfor. Det blir bedre. 

Anonymkode: 133d3...4e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet egentlig det, men jeg vil ikke ha det vondt lenger pga denne mannen. Vil bare skru av alt av følelser og glemme han helt. Aldri se han igjen. Blir sint på meg selv for at jeg i det hele tatt sørger over han og det forholdet vi hadde. Jeg vet jeg har det bedre uten han, men klarer ikke overbevise meg selv om det.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som har hjulpet meg å gå videre etter et intenst forhold som endte med at jeg ble dumpet, er å tenke at denne mannen har noen egenskaper som jeg vil ha. Jeg kan finne dem i meg selv, eller i andre på nye måter. Jeg fokuserer på meg selv etter et brudd, og får meg en ny hobby eller et annet fokus. Da jeg ble skilt, fikk jeg meg katt og tok videreutdanning, så heiv jeg meg inn i en gammel hobby og ble god på den. Videreutdanninga ga meg jobb til å forsørge meg selv. Hobbyen gir meg mye glede hver uke. Eksen likte ikke katter. Den nye kjæresten elsker katten min. 

Jeg har et motto: "Den som elsket deg, finnes ikke mer". Jeg blir en annen person med nye vaner. Selv om det ikke i seg selv fjerner kjærlighetssorg eller lengsel etter eksen, blir det litt sånn: Du trodde du kjente meg og så avviste du meg? Vel, jeg er ikke den personen lengre.

Anonymkode: e8545...7af

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...