AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 To barn på 5 og 9 år som jeg er veldig glad i. Store utfordringer, hvor jeg ikke vet hva jeg skal gjøre lenger. Begge barna snakker mye, høyt, roper, skriker. Ingen av de samler seg om lek. Mye gråting og hyling. Hører ikke etter. Alt er en kamp (selv om jeg velger kamper). De er fysisk voldelige mot hverandre. Deg grises, søles og rotes. Det er så mye dårlig stemning, kaos. Eldste under utredning. Lurer på ADHD på yngste. Følges opp av BUP og tar i mot den hjelp jeg kan, men ting er så vanskelig likevel. Jeg får gode tilbakemeldinger på det jeg gjør. Likevel er det så krevende. Makter ikke mer. Ikke fått på plass avlastning. Ønsker jo ikke å gi bort barna, men vet ikke om jeg makter mer. Noen som har råd eller erfaringer? Anonymkode: e127a...dfc
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #2 Skrevet 24. juni 2023 Har du søkt om avlastningstiltak? Ser du skriver at det ikke er på plass. En helg med ro i blant kan gjøre godt for sjelen. Anonymkode: 77a1c...663
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #3 Skrevet 24. juni 2023 I kommunen her finnest det en familiekontakt - en tjeneste der en person kommer hjem til familien og hjelper til med feks lekser, matlaging og liknende. Finnest det i din kommune? Noen som kan avlaste og hjelpe litt? Anonymkode: 37db0...ebf
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #4 Skrevet 24. juni 2023 Som en tidligere shitkid, så kan jeg med hånden på hjertet si at å få barna dine på avlastningshjem kan gjøre livet mye bedre. For alle partert! Jeg bodde en helg i måneden på en hestegård. Jeg lærte masse, og muttern tok ikke livet sitt. Vinn vinn 😁 Anonymkode: 64998...391 4 2
Fru Uperfekt Skrevet 24. juni 2023 #5 Skrevet 24. juni 2023 Hør med hs om du kan få DUÅ kurs eller Marthe Meo
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #6 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du søkt om avlastningstiltak? Ser du skriver at det ikke er på plass. En helg med ro i blant kan gjøre godt for sjelen. Anonymkode: 77a1c...663 Søkt og fått innvilget, men er ventetid.. Ventet i 1,5 år Anonymkode: e127a...dfc
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #7 Skrevet 24. juni 2023 Fru Uperfekt skrev (5 timer siden): Hør med hs om du kan få DUÅ kurs eller Marthe Meo Har tatt de utrolige årene og flere andre kurs. Gjør det som skal gjøres, men hjelper ikke… Fått mye oppfølging med gode tilbakemeldinger Anonymkode: e127a...dfc
Diverse Skrevet 24. juni 2023 #8 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Søkt og fått innvilget, men er ventetid.. Ventet i 1,5 år Anonymkode: e127a...dfc Er det mulig å finne noen avlastere selv? Kanskje du har noen i nettverket ditt som har mulighet til å ta jobben?
Fru Uperfekt Skrevet 24. juni 2023 #9 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Søkt og fått innvilget, men er ventetid.. Ventet i 1,5 år Anonymkode: e127a...dfc Om du kjenner noen som er villig til å bli godkjent så hør om de vil være behjelpelig da slipper du den lange ventetiden.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #10 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Som en tidligere shitkid, så kan jeg med hånden på hjertet si at å få barna dine på avlastningshjem kan gjøre livet mye bedre. For alle partert! Jeg bodde en helg i måneden på en hestegård. Jeg lærte masse, og muttern tok ikke livet sitt. Vinn vinn 😁 Anonymkode: 64998...391 En tidligere «shitkid» faktisk!! Har du noen inside tips om hva foreldre kan gjøre for å nå frem til «shitkids»? 🤔 Håper det går bra med deg nå🤞🤞 Anonymkode: ad805...429
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå