AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 Er det noen her som har vært på nyfødt fotografering? Hva betalte dere for alt, altså ikke bare selve fotograferingen, men at dere også fikk bildene. Venter barn til høsten og har veldig lyst på dette. Gjerne bilder med oss foreldrene også som familie. Men det jeg har funnet av priser hittil har vært 12000 og 15000 osv. syns det høres fryktelig dyrt ut og noe vi ikke kan prioritere. Hva betalte dere? Noen som har gjort det i Bærum? Anonymkode: 812bd...9a2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #2 Skrevet 24. juni 2023 Vi betalte 1900 for fotograferingen og en del for digitale filer. Gadd ikke betale for enkeltprint. Mitt beste tips er å se på nyfødtbilder og være tydelig på hva du ønsker til fotografen. Vi har et nydelig bilde av førstemann på veggen, hvor man ser en del hud. Da vi fotograferte andremann mått vi bruke en annen fotograf. Hun var flink, det var ikke det, men babyen ble mye mer «pakket inn», så man ikke så noen babyvalker. Vi tenkte ikke over det før vi så bildene, og skulle ønske vi var mye tydeligere på det. Når man får bildene er det for sent, man har liksom bare én sjanse. Anonymkode: 420aa...95c
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #3 Skrevet 24. juni 2023 Vi betale 12000 for fotografering og 15 bilder. Vær litt bevisst på hva slags uttrykk du ønsker. Vi ønsket ikke så mye hud, f.eks. Hver sin lyst, altså. Vi fikk også noen skikkelig fine bilder av våken baby som er mine favoritter fra nyfødt-fotograferingen. Anonymkode: fc7d3...18b
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #4 Skrevet 24. juni 2023 Betalte rundt 2000 for fotografering og 20 digitale filer. Fremkalte kun 1. så ikke så mye dyrere enn det Anonymkode: 86d6b...cd0
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #5 Skrevet 24. juni 2023 3500 for 5 digitale bilder Anonymkode: a988f...d99
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 Vi betalte vel rundt 2000 kr, men fikk ikke tilgang til noe annet enn print, og de printene var svindyre. Som andre nevner, vær tydelig på hva dere ønsker! Skulle gjerne også hatt mer hud og mer våkenbilder. Synes dessverre ikke vi fikk helt det jeg hadde sett for meg, og det er jo så synd for der er det kun 1 sjans!! Anonymkode: 09de4...531
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå