AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 Har aldri i mitt liv smakt peppes pizza eller pizzabakeren. Har nettopp flyttet til et sted som har begge deler 2 min unna her jeg bor. Prisene på pizza er så stiv at jeg er usikker på om det er verdt det. Er alene, så ingen som kan spise det opp om jeg ikke liker maten. Har de god pizza? Hvilken av de to anbefaler du og hvorfor? Er de verdt pengene? Anonymkode: 0c698...c48
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #2 Skrevet 24. juni 2023 Av de to er Peppes best. Peppes er ikke spesielt bra. Anonymkode: aad50...7fe 1 1
Millinea Skrevet 24. juni 2023 #3 Skrevet 24. juni 2023 Peppes er grei, men syns det er dyrt. Pizzabakeren er spiselig.. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #4 Skrevet 24. juni 2023 Jeg har bare spist Peppes noen ganger i løpet av mitt liv, men av de to foretrekker jeg uansett PIzzabakeren. Liker bunnen på deres pizza best. Den er sprø men ikke brent/melete, og heller ikke hard og tørr inni, noe jeg synes de fleste andre pizzaer er. Du kan jo kjøpe en liten pizza og prøve? De som bare er én porsjon. Anonymkode: db06f...1d5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #5 Skrevet 24. juni 2023 De har jo porsjonspizza som er rimeligere. Synes Pizzabakeren er best. Savner Dolly 🙄 Anonymkode: 7a480...ff6 1
Rem Skrevet 24. juni 2023 #6 Skrevet 24. juni 2023 På pizzabakeren får du hver 10 pizza gratis om du handler i appen. Syns pizzaen og sausen derifra er god. Peppes er god, men sinnsykt dyr. Nedlagt i nærheten av meg...
mannssjåvinistisk Skrevet 24. juni 2023 #7 Skrevet 24. juni 2023 Jeg liker pizzabakeren, men har ikke kjøpt det på lenge. Pleier å kikke i søppeldunken på Pizzabakeren etter stengetid noen ganger, finner ofte en pose fylte med 2-3 store pizzaer som er feilbestilt/litt brent. Smaker ikke noe annerledes enn ferskt når den varmes opp, kan fint fryses også. 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #8 Skrevet 24. juni 2023 Synes begge er gode, men kjøper bare Pizzabakeren siden det er det som ligger her. Synes også de har en overkommelig pris, spesielt når de har kampanje. Peppes synes jeg er for dyrt, og hadde uansett valgt PB om jeg hadde begge deler i området. Anonymkode: d861b...c70 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #9 Skrevet 24. juni 2023 Altså, liker du pizza er det jo ikke uspiselig. Du klarer å spise opp. Når det er sagt synes jeg begge stedene er ca medium-. Ikke uspiselig, men overpriset og ikke spesielt god pizza. Begge leverer av og til kald pizza her jeg bor og av og til uten den toppingen jeg har valgt. En gang fikk jeg ustekt pizza fra Peppes. Jeg bestiller tidvis pizza levert på døren fra Peppes likevel, fordi jeg er lat og/eller får craving. Sett bort fra den som var ustekt har jeg alltid klart å spise den, liksom. Jeg liker best den thapizzaen, faktisk. De andre er ganske smakløse eller med en egen, udefinerbar, merkelig smak. Pizzabakeren har jeg lite erfaring med, men det lille jeg har er ikke særlig positiv. Alt i alt kan man like gjerne steke en frossenpizza, egentlig. Smaksforskjellen er ikke så stor, men prisen er det. Anonymkode: a5b6f...973
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #10 Skrevet 24. juni 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: De har jo porsjonspizza som er rimeligere. Synes Pizzabakeren er best. Savner Dolly 🙄 Anonymkode: 7a480...ff6 I Rogaland har det kommet en ny kjede som heter Bankers pizza som skal være "Dolly" pizza, lov å håpe at de vokser seg større. (Tror det er samme folka som grunnla Dolly Dimple's.) Anonymkode: 46aae...1a4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #11 Skrevet 24. juni 2023 I forhold til hjemmelagd pizza er de ikke gode. Peppes har også generelt dårlig kundeservice synes jeg. Lenge siden jeg hadde pizzabakeren, bor også nå i kort avstand til de begge. Ikke vært på de som er her da. Var på Peppes i fjor på ferie, det blir liksom med det. Savner Dolly! Anonymkode: 19606...ccb 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #12 Skrevet 24. juni 2023 Her jeg bor er Peppes milevis bedre enn Pizzabakeren. Bunnen til Pizzabakeren er tørr og brent, og sausen og fyllet er nesten ikke eksisterende. Hos Peppes er bunnen deilig å luftig og de har godt med saus og fyll på. Peppes er noe dyrere, men er verdt det. Anonymkode: 13e00...08c 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #13 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har aldri i mitt liv smakt peppes pizza eller pizzabakeren. Har nettopp flyttet til et sted som har begge deler 2 min unna her jeg bor. Prisene på pizza er så stiv at jeg er usikker på om det er verdt det. Er alene, så ingen som kan spise det opp om jeg ikke liker maten. Har de god pizza? Hvilken av de to anbefaler du og hvorfor? Er de verdt pengene? Anonymkode: 0c698...c48 Jeg synes begge er gode. Jeg liker best italiensk pizza med tynn bunn, men jeg orker ikke gjøre meg til matsnobb. Peppes er dyrt, men det er jamen meg dyrt å spise ute/take away over alt nå. Anonymkode: 32871...4c5
Gladikaffe Skrevet 24. juni 2023 #14 Skrevet 24. juni 2023 Jeg vil anbefale deg å prøve ut begge, så vil du finne ut selv hvilke du liker best av Peppes og Pizzabakeren. 😊
Sparks Skrevet 24. juni 2023 #15 Skrevet 24. juni 2023 Garantert Peppes. Dyrere, men med god grunn. Anbefaler heavy heaven om du er glad i kjøtt 😎 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #16 Skrevet 24. juni 2023 Peppes er veldig godt. Du kan fryse ned pizzastykkene du ikke spiser opp Anonymkode: fa36d...029
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #18 Skrevet 24. juni 2023 Be om ekstra stekt på pizzabakeren. Anonymkode: c7c96...998
Maskinfører Skrevet 24. juni 2023 #19 Skrevet 24. juni 2023 Ja de har veldig god pizza blir for det meste Pizzabakeren for meg da det er lett og parkere Pepppes er på Brygga i Tønsberg og mye styr iht parkering noe som drar pizzaprisen opp
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #20 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri i mitt liv smakt peppes pizza eller pizzabakeren. Har nettopp flyttet til et sted som har begge deler 2 min unna her jeg bor. Prisene på pizza er så stiv at jeg er usikker på om det er verdt det. Er alene, så ingen som kan spise det opp om jeg ikke liker maten. Har de god pizza? Hvilken av de to anbefaler du og hvorfor? Er de verdt pengene? Anonymkode: 0c698...c48 Peppes: nei. Pizzabakeren: ja. Jeg liker ikke krydderblandingen Peppes bruker i sausen sin. Prøvde deres hvite pizza for å unngå den, men de bruker den i både den røde og hvite sausen 😅😬 så jeg unngår Peppes så mye jeg kan. Pizzabakeren synes jeg er god. Jeg har kanskje spist hakket mye av den, og er litt lei kanskje. Men de har god pizza. Jeg vil jo anbefale at du selv prøver begge, for det er mange som liker Peppes veldig godt. Men og mange som liker Pizzabakeren godt. Om jeg skal velge fra de restaurantene rundt meg, så blir valget Dolly Dimples over alle. Pizzabareken og Bankers ligger likt på lista mi (alt etter hva jeg føler for), og Peppes på bunn. Anonymkode: 5832d...9a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå