AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 Jeg har i vår/sommer vært veldig flink med trening og kosthold, gikk ned 2 kg og hadde det veldig bra med meg selv. Har nå hatt en ukes treningsfri pga livet har skjedd (avslutninger, bursdager, jobb osv), og nå har jeg havnet i en slags transe der jeg er så EKSTREMT trøtt og sulten. Tenker på mat hele dagen og vil bare sove. Har pollenallergi. Kan det være allergien eller varmen? Jeg vet ikke hva som skjer med meg😳 Anonymkode: fb2b9...654 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #2 Skrevet 24. juni 2023 Må bare legge til at jeg prøver å spise sunt, men sunn mat som jeg pleier å bli mett av ikke metter så godt lenger. Har bare lyst på smelta ost og pasta, men prøver å holde meg borte fra dette. Selv om jeg egentlig er mett etter et måltid, så vil kroppen ha mer mat. Har jo gått opp de kiloene jeg gikk ned😩 Anonymkode: fb2b9...654
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #3 Skrevet 24. juni 2023 Det er nok ein kombo, av allergi/varme. Høyr på kroppen din du; ta deg nokre dagar med liten aktivitet, før du begynner på an igjen Anonymkode: 7a918...625 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå