AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 Hører jo alltid at menn sier de puler hvem som helst men er kresen når det gjelder damer til forhold. Jeg lurer på om menn kan føle ekstra lyst mot enkelte kvinner, eller er det slik at det ikke spiller noen rolle om hun er en 1’er eller 10’er når menn er kåte? Snakker ikke om forhold her men rent seksuelt Anonymkode: 38122...902 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #2 Skrevet 24. juni 2023 For et rart spørsmål. Ja, men er ikke dyr og de er forskjellige. Anonymkode: 65cf0...1a0 4
Arild37 Skrevet 24. juni 2023 #3 Skrevet 24. juni 2023 Herregud, hva tror du om menn egentlig 😅 Selvsagt har det mye å si ok hun er 1'er eller 10'er 6 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #4 Skrevet 24. juni 2023 Kan man velge mellom en attraktiv og en uattraktiv dame for sex, velges jo den attraktive. Om det ikke er valgmuligheter tar man den som måtte tilby. Stort sett er virkeligheten som i sistnevnte situasjon. Og hva så egentlig? Alle damer får sex med kjekke menn, og de kjekke mennene får sex forholdsvis enkelt. Anonymkode: 92122...77e
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #5 Skrevet 24. juni 2023 Handler ikke bare om hvor pen hun er, men hvor spennende hun er. Noen "pene" damer kan være kjedelig å omgås, mens andre som er ikke er klassisk pene kan være skikkelig spennende. Riktig tur on . Handler om blikk, hva hun sier og hvordan hun oppfører seg. Noen har bare en faktor som tenner deg, uten at jeg kan konkretisere hva det er. Tror det handler om hun skiller seg ut på en måte. Anonymkode: 7172e...ed7 5 1
Skogstrolle Skrevet 24. juni 2023 #6 Skrevet 24. juni 2023 Mener du de mennene som har ei stor elskerinne som dem begjærer i det skjulte, mens kona er "perfekt" slank? 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #7 Skrevet 24. juni 2023 Ja, det er helt mulig. En FF jeg hadde for mange år siden vil jeg objektivt sett si var midt på treet utseendemessig, men det var noe med henne som traff meg der det skulle. Til dags dato er det ingen jeg har vært så kåt på som henne, verken før eller etter. Tror det kalles kjemi, om jeg ikke tar feil. Anonymkode: 6734d...c18 2 1 2
Helene1982 Skrevet 24. juni 2023 #8 Skrevet 24. juni 2023 Skogstrolle skrev (4 minutter siden): Mener du de mennene som har ei stor elskerinne som dem begjærer i det skjulte, mens kona er "perfekt" slank? De som er utro, begjærer først og fremst seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #9 Skrevet 24. juni 2023 Helene1982 skrev (8 minutter siden): De som er utro, begjærer først og fremst seg selv. Dette mener jeg bestemt er feil. Det er mulig å begjære og elske flere. Anonymkode: 7172e...ed7 2 1 1
Helene1982 Skrevet 24. juni 2023 #10 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette mener jeg bestemt er feil. Det er mulig å begjære og elske flere. Anonymkode: 7172e...ed7 Det er ikke jeg uenig i. Begjær, det å elske noen og våre handlinger er helt ulike ting. Man kan elske kona si selv om man er utro og begjærer en annen, men man setter seg selv, sin lyst og sine ønsker foran alle andre. Det er mennesklig å feile, men det er fortsatt egoistisk. 2
Gorgonzola Skrevet 24. juni 2023 #11 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): For et rart spørsmål. Ja, menn er ikke dyr og de er forskjellige. Anonymkode: 65cf0...1a0 🤷♂️Tja, i følge mange quins på KåGe er vi ikke bare dyr, men gjerne også udyr. Det sagt, menn - som kvinner - kan ha tanker og ønsker om at den man begjærer ikke nødvendigvis er den man deler hverdagen med. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #12 Skrevet 24. juni 2023 42 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det er helt mulig. En FF jeg hadde for mange år siden vil jeg objektivt sett si var midt på treet utseendemessig, men det var noe med henne som traff meg der det skulle. Til dags dato er det ingen jeg har vært så kåt på som henne, verken før eller etter. Tror det kalles kjemi, om jeg ikke tar feil. Anonymkode: 6734d...c18 Ja, var litt dette jeg lurte på. Tenkte ikke objektivt 10’er på skalaen i HI men mer subjektivt. Om noen kvinner skiller seg ut og gir mersmak og en følelse av lidenskap slik at man bare «må» ha henne igjen, eller om alle går for det samme Anonymkode: 38122...902 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #13 Skrevet 24. juni 2023 1 hour ago, Skogstrolle said: Mener du de mennene som har ei stor elskerinne som dem begjærer i det skjulte, mens kona er "perfekt" slank? Nei, mente bare generelt Menn selv sier jo at hvem de er sammen med betyr noe, men at for sex kan det være ei de finner direkte uattraktiv. Og så har jeg tenkt litt på enkelte menn (ikke bare kjærester) i mitt liv der vi har hatt et oppslukende og hett sexliv, og blitt litt trist når jeg har tenkt på at kanskje det var ensidig og at jeg kunne vært en madrass med påmalt ansikt for alt de brydde seg 😄 Anonymkode: 38122...902 1
Skogstrolle Skrevet 24. juni 2023 #14 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei, mente bare generelt Menn selv sier jo at hvem de er sammen med betyr noe, men at for sex kan det være ei de finner direkte uattraktiv. Og så har jeg tenkt litt på enkelte menn (ikke bare kjærester) i mitt liv der vi har hatt et oppslukende og hett sexliv, og blitt litt trist når jeg har tenkt på at kanskje det var ensidig og at jeg kunne vært en madrass med påmalt ansikt for alt de brydde seg 😄 Anonymkode: 38122...902 Da er du nok bare god i senga, men ikke noe kjærestemateriale for dem. Trøst deg med at du ikke er den eneste som opplever det der 😖 1
Skogstrolle Skrevet 24. juni 2023 #15 Skrevet 24. juni 2023 Skogstrolle skrev (Akkurat nå): Da er du nok bare god i senga, men ikke noe kjærestemateriale for dem. Trøst deg med at du ikke er den eneste som opplever det der 😖 Om det er noe trøst 🤣🤪
Helene1982 Skrevet 24. juni 2023 #16 Skrevet 24. juni 2023 Det er noen som er veldig sexy i denne tråden og noen som ikke er det. Alle snakker litt om utseende, og det er klart at det betyr noe, men forskjellen er at noen sier: Jeg vil heller ligge med en 8'er enn en 7'er mens noen beskriver begjær som ikke nødvendigvis er kjærlighet, men et øyeblikk. Har man opplevd det vil man beskrive ting som: hadde ikke stemme fordi vi hadde vært på tidenes konsert. Man husker lyset, lukten og følelsen. Ingen vil beskrive det som: Jeg la ned en 10'er. Jeg var kåt. Man vil si ting som at hun hadde en føflekk på skulderen eller at han nynnet da han dusjet. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #17 Skrevet 24. juni 2023 Er ikke det klassisk da? Noen kvinner ser han på som madonna og de tenner han ikke så veldig på, mens andre ser han på som horer og de vekker et større begjær. Anonymkode: f665a...652 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #18 Skrevet 24. juni 2023 24 minutter siden, Skogstrolle said: Da er du nok bare god i senga, men ikke noe kjærestemateriale for dem. Trøst deg med at du ikke er den eneste som opplever det der 😖 Enkelte og spesielt èn mann visste jeg alltid det ikke ville bli noe med, han var bosatt i Australia og skulle tilbake dit. Han sa det er den største lidenskapen han har kjent og fortsatte å skrive til meg i lang tid etter han reiste. Men alle sånne opplevelser er nå liksom blitt ubetydningsfullt for meg etter jeg har funnet ut mer om hvordan menn egentlig tenker og jeg kunne vært hvem som helst. Er litt sørgelig bare 😆 Anonymkode: 38122...902 1
Helene1982 Skrevet 24. juni 2023 #19 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke det klassisk da? Noen kvinner ser han på som madonna og de tenner han ikke så veldig på, mens andre ser han på som horer og de vekker et større begjær. Anonymkode: f665a...652 Jeg er ikke med på at man har mer eller mindre respekt for folk ettersom hva intensjonen er med forholdet. Ideen om at menn vil ha sex og kvinner vil ha forhold stemmer ikke. En mann som ser på en kvinne som en sexdukke, men ligger med henne likevel fordi han ikke har selvkontroll, respekt for andre eller seg selv er ikke menn flest. Alt er ikke like seriøst og alt er ikke "den rette" men å ha sex er noe man har sammen og ikke en gave kvvinner gir til menn.
Navnet Mitt Skrevet 24. juni 2023 #20 Skrevet 24. juni 2023 Ja, det er iallefall stor forskjell på begjæret jeg føler overfor enkelte kvinner i forhold til andre. Jeg husker ikke sikkert om det var slik i ungdommen også, men tror det (begynner å bli godt voksen nå). For min del har det relativt lite med utseendet å gjøre. Det går på så mye annet i tillegg. Utstråling og væremåte, samt kjemien mellom oss er det avgjørende. Hun trenger ikke være spesielt pen eller ha en fantastisk kropp,men har hun "det spesielle", så kan hun tenne meg helt utrolig. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå