AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #21 Skrevet 25. juni 2023 Nei. Vært på Sri Lanka 3,5 uke nå. Savner kone og barn.. og når jeg er så mye borte så må jeg selvfølgelig avlaste når jeg har mulighet. Anonymkode: 754f6...07b
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #22 Skrevet 25. juni 2023 Det hender, men som regel har jeg ikke mulighet. Har mann og barn hjemme, og belastningen er for stor. Nå er jeg i USA. Siden det er så langt, ble jeg igjen i tre dager. Men 95% av turene mine gjør jeg det ikke. Anonymkode: e0877...d64
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #23 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men hva jobber dere med??? Anonymkode: 829e1...3e4 Akademia. Anonymkode: e0877...d64
Pappi Skrevet 25. juni 2023 #24 Skrevet 25. juni 2023 Ja, har muligheten, men benyttet den skjelden. Har familie og forpliktelser som venter. Når barna har mye mer enn mine 5 uker ferie så er det heller ikke aktuelt å ta feriedager utenom ferien dems. Noen helger har det blitt men det er snakk om kanskje en gang i året. Hvis jeg hadde hatt samme mulighet før jeg fikk barn ville jeg nok benyttet meg av det oftere.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #25 Skrevet 26. juni 2023 Jeg gjorde alltid det før jeg fikk barn Fikk reisen dekket, og betalte så de nettene jeg ble ekstra av egen lomme. Kjempefin måte å spare penger på Anonymkode: b134a...cd9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #26 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva slags jobb har dere som er på jobbreise? Anonymkode: 829e1...3e4 Det er det jo i ørten type jobber? Jeg har vært i akademia og it-bransjen. Mye mer reising i akademia (obligatorisk å delta på konferanser) enn i it-bransjen (alt kan tas digitalt...). Mannen har mye mer jobb-reising enn meg nå, han jobber i kommunen.. Anonymkode: b134a...cd9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #27 Skrevet 26. juni 2023 Mine jobbreiser er enten kurs/konferanser eller møter og saker hos kunder/samarbeidspartnere av typen som ikke alltid egner seg like godt digitalt. Det er sjelden jeg tar ut ferie etterpå, da reisene ofte medfører oppfølging og etterarbeid som ikke nødvendigvis kan vente så lenge. Anonymkode: 9d391...d03
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #28 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 25.6.2023 den 15.20): Hva slags jobb har dere som er på jobbreise? Anonymkode: 829e1...3e4 Jeg jobber administrativt innen shipping. Blir derfor mye reising til Asia (Kuala Lumpur / Singapore / Thailand), USA/Karibien (Texas, Florida, Panama) og en del i Europa også. Er med på shipping events, kundemøter og konferanser. Det er intenst selv om mange tror jeg bare reiser rundt for å drikke vin og mingle. Det er litt mer enn det altså, mye rapportering og møtevirksomhet. Må være med en del på lasteskip og, det er ikke alltid veldig glamorøst det heller. Men jeg trives med det, har variert jobb og ingen barn så da kan jeg leve sånn Anonymkode: 86420...c61
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #29 Skrevet 26. juni 2023 On 6/25/2023 at 3:20 PM, AnonymBruker said: Hva slags jobb har dere som er på jobbreise? Anonymkode: 829e1...3e4 Jeg er ingeniør i et internasjonalt teknologifirma. Vi har kolleger og kunder over hele verden. Jeg har fått noen turer som er kurs, men de fleste turene mine har vært som kurer fordi en kunde måtte ha utstyr fort. Type én time på meg til å pakke og bestille fly og hotell. Og jeg tar meg nesten alltid noen dager fri hvis jeg reiser utenlands. Hver gang tenker jeg at det er kleint å være på ferie alene (kurerturene), men når det er tid for å reise hjem så tenker jeg alltid at jeg kunne vært lengre! Anonymkode: 28961...d8f
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #30 Skrevet 26. juni 2023 Jeg har nettopp fått nytt jobbinnhold, og har blitt digitalpedagog og fagansvarlig på jobb. Blir litt reising med det har jeg forstått. For meg som elsker å danse, er storbyer i Norge helt topp. Trenger ikke et eksotisk sted, bare jeg får danset favorittdansene mine. Har allerede reist ifbm jobb, og fikk danset. 💕 Anonymkode: 596a0...db5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå