Gå til innhold

Erfaringer JJshouse

Millemåne

Anbefalte innlegg

Noen som har handlet kjoler fra JJshouse? Vet det kommer toll, men ser at de nå tilbyr tollforsikring for 200kr, der du får refundert hele tollbeløpet. Noen som har prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig kvalitet... ville aldri kjøpt derifra. Heller brukt på finn

Anonymkode: 1435d...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan også være heldig! JA, det kan være dårlig kvalitet, men både jeg (og venninna mi som giftet seg i fjor) var heldige med våre kjoler. God kvalitet, og så fin in real life. Jeg var også på fysiske brudebutikker og så litt først, men fant ikke noe jeg falt helt for. Så fant jeg en kjole på jjs, og ble forelska. Siden den ikke kostet mange tusenlappene tok jeg sjansen, men var skeptisk til å starte med ja… Ble positivt overasket! Hadde noen blonder som ikke satt skikkelig og løse tråder, samt at den var litt for lang, men fikk en syerske til å fikse det 🫶🏽 man kan også bestille på mål hos jjs, det gjorde venninna mi, og den satt som ett skudd på henne. 

Hvis du vil ha reele erfaringer fra folk, så anbefaler jeg deg også å melde deg inn i bryllupsgrupper på facebook (finnes to grupper som heter «bryllup 2023/2024»som er ganske aktive) og spørre der inne. Føler du får flere gode og ærlige svar der, fra folk som både kan vise bilde, har egen erfaring, og som ikke er anonyme (som her inne, da er det så lett å bare spy ut det ene og det andre, uten at man kanskje har annen erfaring enn hearsay….) 

Anonymkode: afe51...cde

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne at jeg sendte en kjole i retur (brudepikekjole), og det var null problem å få returnert varene - bestilte via Klarna. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte brudepikekjoler der. Kjempefine! Måtte ikke betale toll. 

Anonymkode: e4dbb...7d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte brudepikekjoler der og de var alldeles nydelig! Jeg kjøpte også en reserve- brudekjole. Den var fin, men jeg brukte den ikke. Jeg synes kvaliteten var veldig god. 

Anonymkode: 5f3e9...408

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefales ikke! Jeg kjøpte en kjole der som var tilnærmet søppel (dårlig kvalitet, lignet ikke på det jeg bestilte osv). 

Ser ut til at folk han ulike erfaringer her, så kanskje du er heldig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte kjoler til barna der da mannen og jeg giftet oss, og jeg var veldig fornøyd. Kvaliteten kunne nok vært hakket bedre men barna har brukt kjolene mange ganger også etter bryllupet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millemåne skrev (På 24.6.2023 den 10.56):

Noen som har handlet kjoler fra JJshouse? Vet det kommer toll, men ser at de nå tilbyr tollforsikring for 200kr, der du får refundert hele tollbeløpet. Noen som har prøvd det?

Jeg er kjempe fornøyd med min kjole som forlover. Nydelig kvalitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt mange ballkjoler der. Vert uheldig en gang. Aldri sent noe tilbake. 

Anonymkode: a0ad0...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kjøpt mange ballkjoler der. Vert uheldig en gang. Aldri sent noe tilbake. 

Anonymkode: a0ad0...e1a

Måtte du betale toll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IrethOrona skrev (15 timer siden):

Jeg er kjempe fornøyd med min kjole som forlover. Nydelig kvalitet!

Måtte du betale toll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kjøpte brudepikekjoler der og de var alldeles nydelig! Jeg kjøpte også en reserve- brudekjole. Den var fin, men jeg brukte den ikke. Jeg synes kvaliteten var veldig god. 

Anonymkode: 5f3e9...408

Måtte du betale toll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kjøpte brudepikekjoler der. Kjempefine! Måtte ikke betale toll. 

Anonymkode: e4dbb...7d4

Takk for svar☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.6.2023 den 8.38):

Man kan også være heldig! JA, det kan være dårlig kvalitet, men både jeg (og venninna mi som giftet seg i fjor) var heldige med våre kjoler. God kvalitet, og så fin in real life. Jeg var også på fysiske brudebutikker og så litt først, men fant ikke noe jeg falt helt for. Så fant jeg en kjole på jjs, og ble forelska. Siden den ikke kostet mange tusenlappene tok jeg sjansen, men var skeptisk til å starte med ja… Ble positivt overasket! Hadde noen blonder som ikke satt skikkelig og løse tråder, samt at den var litt for lang, men fikk en syerske til å fikse det 🫶🏽 man kan også bestille på mål hos jjs, det gjorde venninna mi, og den satt som ett skudd på henne. 

Hvis du vil ha reele erfaringer fra folk, så anbefaler jeg deg også å melde deg inn i bryllupsgrupper på facebook (finnes to grupper som heter «bryllup 2023/2024»som er ganske aktive) og spørre der inne. Føler du får flere gode og ærlige svar der, fra folk som både kan vise bilde, har egen erfaring, og som ikke er anonyme (som her inne, da er det så lett å bare spy ut det ene og det andre, uten at man kanskje har annen erfaring enn hearsay….) 

Tusen takk for svar☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...