AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 Vil gjerne kjøpe meg brødbakemaskin, men fra tidligere erfaringer var det alltid et stort hull i brødet etter eltekroken, men det er mange år siden, for ikke å si tiår….. Finnes det brødbakemaskin hvor jeg kan unngå den problemstillingen? Noen som hr å anbefale? Anonymkode: e57b2...b71
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #2 Skrevet 22. august 2023 Morphy Richards brødbakemaskin har en "kollapsende" eltekrok, som legger seg ned etter elting er ferdig, og skal dermed gi mindre hull. Det er denne - https://johnsteffensen.no/aktuelt/produkter/2018/06/brodbakemaskin-eller-bakemaskin-i-saerklasse/ Ene problemet er jo at det er vanskelig å få tak i denne maskinen i Norge, men et annet problem, er at anmeldelser av den er motstridende. Som i den linken jeg sender, er de veldig fornøyde, men jeg har også lest andre anmeldelser der folk ikke er fornøyde, og sier brødet ikke er stekt på topp. I tillegg er det en veldig stor maskin, som tar mye plass - men samtidig har bare en eltekrok, og brødet er smått. Anonymkode: b57d8...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå