Gå til innhold

Voksne mennesker som dytter ut en fis og stønner, og stønner masse når de bæsjer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smatter og fiser mens jeg spiser middag (Ungkar) :D 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 6/27/2023 at 6:20 PM, AnonymBruker said:

Men man går temmelig lei når brukeren har skrevet tråd etter tråd om samme emne igjen og igjen. Tilogmed på seksualitet forumet gikk de lei. 

Anonymkode: f8360...d75

Du blander meg med annen bruker. 

Anonymkode: 218b4...d49

AnonymBruker
Skrevet
On 6/27/2023 at 9:38 AM, AnonymBruker said:

Jeg har et barn på 10 og 4 tanteunger mellom 2 og 9, og har også vært rundt ganske mange av mitt barns venner opp gjennom årene, og har virkelig aldri hørt ETT eneste av dem holde på sånn du beskriver. Kanskje ditt barn gjør sånt, men da kommer det nok til å gjøre det som godt voksen også.

Anonymkode: 1c14f...a47

Jeg har jobbet i barnehage og skole, vet unger generelt gjør mye sånt. Voksne har stort sett vokst ut av det, men noen holder på fortsatt... Slutt å prøv å fornærme meg, det funker ikke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du blander meg med annen bruker. 

Det skriver du hver gang. Hvis det skulle være sant, er det merkelig hvor mange her inne som tenner på bæsj og promp. 

AnonymBruker
Skrevet
JaVel skrev (2 timer siden):

Det skriver du hver gang. Hvis det skulle være sant, er det merkelig hvor mange her inne som tenner på bæsj og promp. 

Vi er flere innpå her som synes at det er gøy. At det er en fetisj er noe dere som hater fisetrådene har bestemt dere for. Det finnes voksne som synes promp er artig 😄

Anonymkode: 8e5a2...d4d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, hvor hører du dette da? På offentlige toaletter eller er det partneren din som stønner på dass hjemme? Forklar! 

Anonymkode: 82eab...f61

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vi er flere innpå her som synes at det er gøy. At det er en fetisj er noe dere som hater fisetrådene har bestemt dere for. Det finnes voksne som synes promp er artig 😄

Anonymkode: 8e5a2...d4d

Enig, fis er artig, men ikke en fetish

Skrevet
Topsi skrev (17 timer siden):

Enig, fis er artig, men ikke en fetish

Jo som mange andre ting, er det også en sjelden fetish. Og når vedkommende har laget haugevis av tråder om akkurat det samme så mistenker jeg absolutt at det er en fetish. 

Skrevet (endret)
Agaton skrev (På 27.6.2023 den 9.38):

Enig. Særlig når man er på do. Satt en fyr ved siden av meg på toalettet på Gardermoen her om dagen. Hørtes ut som en fødsel. Såpass drøyt at jeg måtte le. 

Haha dauer :skratte:

Endret av Cid
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2023 den 8.20):

Hva er galt med de? Er det normalt å dytte ut en fis og stønne foran andre og lage masse høye stønnelyder på do når man er godt voksen? 

De dytter ikke for da hadde de brukt hendene, de presser.

Anonymkode: 24248...4f8

Skrevet

Hvorfor voksne? Nettopp voksne, jo eldre jo verre, er de som oftest har problemer med treg mage. Da blir det endel ufrivillig pressing og stønning. Ut må det.

AnonymBruker
Skrevet
PITTY skrev (3 timer siden):

Hvorfor voksne? Nettopp voksne, jo eldre jo verre, er de som oftest har problemer med treg mage. Da blir det endel ufrivillig pressing og stønning. Ut må det.

Det blir fort mye driting.

Anonymkode: cfdcf...89c

AnonymBruker
Skrevet

Du stønner vel under sex? Menn har et eller annet tilsvarende g-punkt akkurat der bæsjen skal forbi :) Må stønne litt i blant da. 

Anonymkode: ff788...865

AnonymBruker
Skrevet

Du skal faen meg være glad for at du ikke har ansiktet ditt i doen min ass! Hellige faen xD xD

Anonymkode: 15ea1...424

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...