Gå til innhold

Fotograf Oslo/Bærum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en fotograf til bryllupet. Noen som har en flink men ikke så alt for dyr en å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gamle Alex
Skrevet

Vi brukte en som heter Trond Christian Ruud.

Kjempe flink, betalte kr 3500 for alle bildene han tok, får bildene på cd i både farge og sort \hvit . Han følger deg hele dagen , så du får en slags historie ut av dagen pluss han tar bilde av alle gjesten ( gruppebilde). Utrolig morsomt minne og ha

http://www.tcruud.com/

Skrevet
Vi brukte en som heter Trond Christian Ruud.

Kjempe flink, betalte kr 3500 for alle bildene han tok, får bildene på cd i både farge og sort \hvit . Han følger deg hele dagen , så du får en slags historie ut av dagen pluss han tar bilde av alle gjesten ( gruppebilde). Utrolig morsomt minne og ha

http://www.tcruud.com/

Betalte dere kun 3500kr for alt det der?? At han var med hele dagen og alt, eller kun bildene?

Hvor lenge er dette siden da??

Skrevet

Enig i at det hørtes veldig billig ut...

Skrevet

Hvis han ikke er utdannet fotograf er det ikke så uvanlig pris det der, de som kan skilte med et fagbrev eller annen utdannelse tar som regel mye mer for den jobben der.

Skrevet
Vi brukte disse

http://www.catchlight.no/

og ble kjempefornøyde!

De tar litt annerledes bilder, men de er kanskje ikke de billigste heller.

"...kanskje ikke de billigste..." er vel tidenes understatement.

Skrevet
Vi brukte disse

http://www.catchlight.no/

og ble kjempefornøyde!

De tar litt annerledes bilder, men de er kanskje ikke de billigste heller.

Vi skal bruke de pga de fine bildene de tar. Om de er billige eller ei spiller ingen rolle for oss.

Skrevet
Om de er billige eller ei spiller ingen rolle for oss.

Ja, man er jo fra Bærum. ;)

Skrevet

Hihi, generaliseringar er gøy, gitt!! ;)

Skrevet

Og det vil ikke si det samme som at vi har mye penger... Vi har ikke det, men fotografen er en venn av familien.

• 1 år senere...
Skrevet

Noen som har erfaring med Fotograf Eldøy i Sandvika, Jane Og Guro AS på Slemmestad eller Kjellman G på Bærums Verk?

Hva koster det og hva får man for prisen?

Skrevet
Noen som har erfaring med Fotograf Eldøy i Sandvika, Jane Og Guro AS på Slemmestad eller Kjellman G på Bærums Verk?

Vi brukte Jane og Guro. Det er 2 år siden nå snart. Veldig fornøyde, det er en av de tingene fra bryllupsdagen jeg husker best. Fantastisk opplevelse.

Jeg husker ikke helt hvor mye vi betalte. De har ulike "pakker" til ulike priser.

Gjest Elastica
Skrevet

Da vi giftet oss i 1998, brukte vi Mikael Tomaszewics. Dette var før han ble kåret til årets fotograf i Ditt Bryllup (i 1999?). Jeg vet selvsagt ikke hvordan han er idag, men bildene vi fikk er jeg kjempefornøyd med. Han ga god service, var lydhør overfor våre ønsker, og tok kjempefine bilder. Anbefales på det varmeste, selvom jeg selvsagt ikke vet om han driver på ennå, eller om ting har endret seg.

Skrevet

Fotograf Eldøy er iallfall veldig bra. Jeg vet ikke helt hva de koster i forhold til andre fotografer, men det går det jo an å ringe for å høre om? :)

Skrevet
Vi brukte Jane og Guro. Det er 2 år siden nå snart. Veldig fornøyde, det er en av de tingene fra bryllupsdagen jeg husker best. Fantastisk opplevelse.

Jeg husker ikke helt hvor mye vi betalte. De har  ulike "pakker" til ulike priser.

Vi brukte også disse, vet ikke helt hva prisen er ettersom vi kjenner en av fotografene.

Jeg tror det koster kr 5000,- for et album med ganske mange bilder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...