Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid i uke 29 og har spesielt den siste måneden slitt med "katastrofe tanker". 

Eks: jeg tok fly nå i uken og jeg brukte én hel time på å roe meg ned, jeg følte at jeg ikke fikk puste ordentlig og det var såpass ille at jeg nesten tok kontakt med flyvertinnen. Jeg lot vær for å ikke gi meg selv mer panikk. Jeg har aldri vært redd for å fly, har reist mye i jobb og ellers. Så dette var nytt for meg. 

Jeg bekymrer meg for at noe skal skje med min mann, hvis han skal kjøre langt osv. 

Det skal sies at før denne graviditeten hadde jeg 10 spontanaborter, som nok har bidratt til at jeg bekymrer meg litt ekstra og klarer nok ikke å få roet meg helt ned før jeg faktisk har barnet vårt i armene våre. 

Noen andre som har/har hatt det sånn? 

Anonymkode: bf271...d90

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er gravid i uke 29 og har spesielt den siste måneden slitt med "katastrofe tanker". 

Eks: jeg tok fly nå i uken og jeg brukte én hel time på å roe meg ned, jeg følte at jeg ikke fikk puste ordentlig og det var såpass ille at jeg nesten tok kontakt med flyvertinnen. Jeg lot vær for å ikke gi meg selv mer panikk. Jeg har aldri vært redd for å fly, har reist mye i jobb og ellers. Så dette var nytt for meg. 

Jeg bekymrer meg for at noe skal skje med min mann, hvis han skal kjøre langt osv. 

Det skal sies at før denne graviditeten hadde jeg 10 spontanaborter, som nok har bidratt til at jeg bekymrer meg litt ekstra og klarer nok ikke å få roet meg helt ned før jeg faktisk har barnet vårt i armene våre. 

Noen andre som har/har hatt det sånn? 

Anonymkode: bf271...d90

Det er ganske vanlig med graviditet generelt, ikke minst fordi du har hatt så mange spontanaborter. Når jeg var gravid, ville jeg helst ikke dra langt unna huset. Jeg pleide gå lange fjellturer og skogsturer. Selv om jeg var i god form, klarte ikke hjernen min, jeg ville helst holde meg i nærheten av området vårt :) 

Anonymkode: ee7cd...dfc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...