Gå til innhold

Hvitt pulver oppi vinen min hmh..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drakk vin sammen med venninnen min i kveld, jeg var kjapt på toalettet og kom inn igjen å drakk opp vinen min fordi vi skulle dra ut på byn! Når jeg drikker så kjenner jeg svelger masse pulver fra glasset når glasset blir tomt, og jeg ser på enden av glasset det er hvitt pulver på kanten. Det smakte ingenting! 
Men glasset var gullende rent før jeg tømte i vin, og jeg skjenket i glasset iallfall tre ganger og alt så normalt ut. Ingen grums i bunnen! Men når jeg var borte 3-4 min og skulle helle i meg resten så svelget jeg en god slurk med kun pulver mot slutten, og jeg så det ikke før jeg kjente det i munnen. 
Jeg har googlet og det står ingenting om pulver i vin. 🤷‍♀️ 
Jeg følte meg litt skjenkt når vi dro ut, men jeg ventet en stund å kjøpe drikke ute etterpå. Det var iallfall veldig ubehagelig! Noen andre som har opplevde lignende i vin?

Anonymkode: 800f1...379

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du venninnen din skulle prøve å ruse deg? Det var helt klart ikke noe farlig, virker ganske så nykter i innlegget ditt. 

Anonymkode: 7bf11...b9c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig vasket glass, rester etter vask i maskin? Nei sier du.. Men det er det eneste logiske svaret.

At det var masse pulver er jeg ganske så skeptisk til, du hadde jo sett det før du drakk, og selv om du hadde oversett det så hadde du spyttet vinen ut om du plutselig kjente masse pulver i munnen, selv om det var smakløst.

Og venninna di sa ingenting? Du nevnte det vel heller ikke for henne kanskje? 

Tror det er noen som har litt livlig fantasi jeg.

Anonymkode: 41163...ce0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dårlig vasket glass, rester etter vask i maskin? Nei sier du.. Men det er det eneste logiske svaret.

At det var masse pulver er jeg ganske så skeptisk til, du hadde jo sett det før du drakk, og selv om du hadde oversett det så hadde du spyttet vinen ut om du plutselig kjente masse pulver i munnen, selv om det var smakløst.

Og venninna di sa ingenting? Du nevnte det vel heller ikke for henne kanskje? 

Tror det er noen som har litt livlig fantasi jeg.

Anonymkode: 41163...ce0

Glassene mine er gullende rene søte deg! 
Når jeg oppdaget pulveret tok jeg meg til munnen og tørket av glasset, men mesteparten for nok ned med siste slurken. Jeg nevnte til hun, men hun svarte ikke noe konkret tilbake, reiste seg fra sofa og gjorde seg klar. Jeg gikk ut på kjøkkenet med glasset og vinflasken, fordi jeg pleier alltid å rydde bort før jeg går. Pulveret løste seg fort opp i munnen min når det først kom inn i munnen, og på leppen. 
Ja, du har rett jeg har en livlig fantasi, jeg har mange talenter 😄👍

Skrevet

Man må altså være forsiktig uansett hvems selskap man har... Huff.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor tror du venninnen din skulle prøve å ruse deg? Det var helt klart ikke noe farlig, virker ganske så nykter i innlegget ditt. 

Anonymkode: 7bf11...b9c

Hun kan prestere å finne på påfunn, men ikke sikkert hun prøvde å ruse meg. Jeg drakk ikke noe mer etter vi kom ut, jeg ville ikke. Jeg syns det var ubehagelig å kjenne pulveret løste seg opp i munnen, og kjenne på leppen og se på glasset det var der. Men det løste seg fort opp  og jeg skulle så gjerne likt å vite hva det var.

Skrevet

Var bare noe rester av såpe som grumset opp, ikke noe farlig. Om du hadde blitt dopet ( som du sikker tror selv), så hadde du ikke klart å gått på byen, selv om du fikk i deg litt. Har blitt neddopet før, så kan snakke av erfaring 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oppvaskmiddel

Anonymkode: c9dc6...fe5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er nok oppvaskmiddel. 

Anonymkode: e3da0...084

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hegemor32 skrev (1 minutt siden):

Man må altså være forsiktig uansett hvems selskap man har... Huff.

Ja, jeg vet! Jeg har kun kjent hun i ett år og jeg har opplevd før å få noe i glasset, 25 år siden nå og det var rett på legevakta! Men dette pulveret løste seg opp i munnen, og når jeg tok det på fingeren fra glasset så løste det seg opp. Glassene mine er rene og det var min vin, den var fin når jeg tømte oppi til oss og vi hadde hatt 3 glass hver allerede. Dette oppdaget jeg rett før vi skulle gå når jeg kom tilbake fra toalettet og skulle drikke opp! Jeg ryddet bort glassene våre og flasken før vi gikk, men jeg ville ikke drikke noe mer etterpå ute. Huff

AnonymBruker
Skrevet
FrøkenHP skrev (5 minutter siden):

Var bare noe rester av såpe som grumset opp, ikke noe farlig. Om du hadde blitt dopet ( som du sikker tror selv), så hadde du ikke klart å gått på byen, selv om du fikk i deg litt. Har blitt neddopet før, så kan snakke av erfaring 

Jeg har tenkt hvis hun hadde hatt noe oppi så kanskje det har vært medisin hennes kun på faenskap, hun kan prestere å finne på noe sånt fordi hun syns det er moro. Jeg vet hun har tablettene med seg i vesken sin 24/7 

Jeg nevnte det til hun, og hun spratt opp av sofa og svarte fomlete og gikk bort, så da gikk jeg ut på kjøkkenet med glasset og flasken, jeg startet å rydde bort siden vi skulle gå!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er nok oppvaskmiddel. 

Anonymkode: e3da0...084

FrøkenHP skrev (10 minutter siden):

Jeg har blitt dopet før selv, jeg klarte ikke å reise meg eller stå på beina, jeg var helt borte og kom på legevakta! 

Men noe er kommet oppi glasset, og det er ikke fra glasset eller bunn grums fra vinen. Og det var heller ikke såpe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...