AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #1 Skrevet 23. juni 2023 Fordi han er usikker og ikke vil si det visst han ikke kan stå inne for det 100%? Anonymkode: f31ca...a12
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #3 Skrevet 23. juni 2023 Usikker på om han er glad i deg 😆😆 da hadde jeg tenkt hadeee Anonymkode: c6955...184 4 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #4 Skrevet 23. juni 2023 Jeg har vært der selv. Han sa det, jeg greide det ikke. Årsaken var at jeg hadde gått altfor fort inn i det forholdet, etter en del overtalelse fra hans side (jeg var tidlig i 20-årene). Han var en god mann, min beste venn mens vi var sammen, men jeg skulle egentlig aldri ha blitt sammen med ham, for når alt kom til alt elsket jeg ham ikke. Jeg forsøkte å overbevise meg selv om at jeg gjorde det, men noe holdt meg igjen - og derfor valgte jeg også å ikke si det, men heller svare at jeg var veldig glad i ham også. Han spurte en gang hvorfor jeg ikke sa elsker, og jeg forklarte, var ærlig med ham, men han tok det aldri på alvor. Vi var sammen i tre år før jeg avsluttet. Jeg har kjent en mann nå i noen år, vi har vært på veldig ulike steder i livet frem til nå, så har ikke vært sammen. Nå ser det ut til at vi begge kommer på samme sted i livet, og om det da blir oss, så vet jeg at jeg uten tvil lett kan si at jeg elsker ham. Så kanskje kjæresten din er der jeg var i mitt første lenger forhold, ts? At han liker deg veldig godt, at han er glad i deg, men at han egentlig mangler det siste som må ligge i bunn av et langvarig forhold, nemlig kjærlighet. For meg var det den gang vanskelig å innrømme for meg selv at jeg ikke elsket han jeg var sammen med. Han var en snill og god mann, jeg var glad i ham, trivdes i selskap med ham - men jeg fikk dessverre aldri de følelsene for ham som jeg mener man bør ha for en partner, som begge i et forhold bør ha. Jeg har hørt om andre som har det motsatt, at de bruker lang tid før de greier å kjenne dypere kjærlighet og innrømme det. Tror dere bør snakke mer sammen om dette, om dere har samme ønsker og håp for fremtiden, hvordan dere ser for dere forholdet om 2-5-10 år osv. Da tror jeg det blir enklere å finne ut hvor dere står ift. hverandre, også følelsesmessig. Anonymkode: 84330...ae9
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #5 Skrevet 24. juni 2023 Hadde tenkt ok. Og takk for det som var. Anonymkode: a2fd1...fed 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #6 Skrevet 24. juni 2023 Hadde tenkt at da vil jeg heller være singel. Anonymkode: 15b38...e0e 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #7 Skrevet 24. juni 2023 Hadde tenkt at da vil jeg ikke være sammen med han. Hvis en kjæreste er usikker på om han er glad i meg, så er det jo ikke mye håp. Anonymkode: 2f8dc...e89 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #8 Skrevet 24. juni 2023 En ting er om han slet med å si at han elsker deg, men når han ikke engang kan si han er glad i deg? Hvis han ikke er glad i deg, betyr det at han ikke liker deg?? Ta en skikkelig prat med han og finn ut hva han legger i disse ordene. Anonymkode: a3bbc...b0f 4 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #9 Skrevet 24. juni 2023 Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 0cf50...26e
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #10 Skrevet 24. juni 2023 Hvis han ikke kan si han er glad i deg så kan han da umulig like deg. Man sier jo det til venner til og med. Anonymkode: ea67e...0be 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #11 Skrevet 24. juni 2023 Det er jo litt merkelig å være kjærester hvis man ikke er glad i hverandre? En annen ting er å si at man elsker hverandre, den ser jeg at man kan bruke litt mer tid på… men hvorfor er man sammen om man ikke er glad i hverandre? Kan jo derimot være han legger veldig mye i de ordene. Snakk med han om hva han legger i det? Anonymkode: dbe8f...442 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #12 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Fordi han er usikker og ikke vil si det visst han ikke kan stå inne for det 100%? Anonymkode: f31ca...a12 At han ikke er klar ennå. Hvor lenge har dere vært sammen? Jeg slenger ikke elsker deg til noen før jeg faktisk gjør det. At jeg ikke sier det betyr ikke at jeg ikke liker han eller tenker vi ikke kan få en fremtid. Jeg sier det når jeg mener det 100% og føler meg klar for å si det. Anonymkode: c49aa...2f9
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #13 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): At han ikke er klar ennå. Hvor lenge har dere vært sammen? Jeg slenger ikke elsker deg til noen før jeg faktisk gjør det. At jeg ikke sier det betyr ikke at jeg ikke liker han eller tenker vi ikke kan få en fremtid. Jeg sier det når jeg mener det 100% og føler meg klar for å si det. Anonymkode: c49aa...2f9 Dette er ikke snakk om å si jeg elsker deg, kun jeg er glad i deg som de fleste sier til familie og venner. Anonymkode: a2fd1...fed 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #14 Skrevet 24. juni 2023 Jeg tenker at man er glad i noen hvis man kjenner at man prioriterer de i livet sitt. Prioriterer han deg av egen fri vilje? Hvis ja, så er han nok glad i deg men uten at han vet det selv. Anonymkode: ac43f...3e5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #15 Skrevet 24. juni 2023 Jeg er glad i vennene mine. Hadde blitt helt feil å være kjæreste med en som betydde mindre enn venner. Med mindre du har kjent han en måned, og dere har vært på 3 dater, og du ikke vet hva moren heter, engang. Anonymkode: b5e7c...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #16 Skrevet 24. juni 2023 Kan det hende at han er 99% sikker, men at han er litt firkantet og tenker litt svart og hvitt. Sånn alt eller ingenting, og ikke noe gråskala i mellom. At det for han føles som en løgn hvis han sier noe han tror, men så viser det seg 20 år etter at du ikke var den rette, og da mener han at han har løyet? At han ikke kan si hvitost, fordi den har litt gult i seg? Er han sær på andre måter? Anonymkode: b5e7c...6ff 1
Motelvibes Skrevet 24. juni 2023 #17 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 24.6.2023 den 0.56): Fordi han er usikker og ikke vil si det visst han ikke kan stå inne for det 100%? Anonymkode: f31ca...a12 Da hadde jeg tenkt at det ikke blir oss, og sagt adjø og takk for meg. 1
AnonymousBruker Skrevet 26. juni 2023 #18 Skrevet 26. juni 2023 Er det egentlig et ORDENTLIG og seriøst forhold da da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå