Gå til innhold

Tynn dobbeldyne/stort trekk varme sommernetter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt noe sånt? Synes det har vært for varmt med selv den svale sommerdynen min nå i det siste. Kanskje det kunne vært bedre med et stort dynetrekk som dekker begge, men som ikke er dobbelt? Samtidig som det ikke blir så tynt at det blir kaldt igjen? Noen som har tips til noe sånt? Er glad i lin og andre naturlige materialer.

Anonymkode: 0359e...da7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to dynetrekk (i stedet for supersval sommerdyne) inne i et dynetrekk. Synes det funker ganske bra. Kun dynetrekk blir for lett og kaldt.

Anonymkode: 69bd7...b52

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har to dynetrekk (i stedet for supersval sommerdyne) inne i et dynetrekk. Synes det funker ganske bra. Kun dynetrekk blir for lett og kaldt.

Anonymkode: 69bd7...b52

Ja, har brukt sånne løsninger, men håpet det kanskje fantes noe «amerikansk» for salg der man slapp at det ble klumpete osv. 😄

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker et «flatt» laken under et tynt, vattert sengeteppe, sånn som på bildet. Bretter dette lakenet innunder madrassen så ikke alt blir et stort virvar. Har soverom i øverste etasje med skråtak og sol på hele dagen, fungerer fint. Blir dette ikke svalt nok i løpet av natten, bretter jeg bare sengeteppet litt til side.

7B512F62-FF13-4754-98BA-B90DA398E976.jpeg

Anonymkode: 73135...c4a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikea..

Anonymkode: e84a4...009

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikea..

Anonymkode: e84a4...009

IKEA har mye 😄

Skrevet

Jeg bruker kun dynetrekk, eller laken.

Men jeg hater dobbeltdyner, og spesielt nå i varmen vil jeg ikke ha en dyne/trekk/laken som dekker begge.  Eksen måtte pent kjøpe enkelttrekk og dyner når jeg begynte overnatte hos han :hihi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...