Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mitt tredje barn er snart 4 mnd og vi har vært ekstremt heldige mtp søvn. Hun sover stort sett hele natta, innimellom våkner hun for kun én mating. Dette har hun gjort siden hun var 1-2 mnd gammel. Hun har aldri vært våken på natt utenom mating.

Det er nærmest for godt til å være sant, storesøsknene var IKKE sånn 😅 Til dere som har hatt der slik; snudde det? Når? Eller har hn bare alltid sovet godt?

Anonymkode: ce449...d41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mitt tredje barn er snart 4 mnd og vi har vært ekstremt heldige mtp søvn. Hun sover stort sett hele natta, innimellom våkner hun for kun én mating. Dette har hun gjort siden hun var 1-2 mnd gammel. Hun har aldri vært våken på natt utenom mating.

Det er nærmest for godt til å være sant, storesøsknene var IKKE sånn 😅 Til dere som har hatt der slik; snudde det? Når? Eller har hn bare alltid sovet godt?

Aldri😊 Med unntak av tenner og sykdom.

Halvannet år nå.

Anonymkode: 5ecf4...eef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri😊 Med unntak av tenner og sykdom.

Halvannet år nå.

Anonymkode: 5ecf4...eef

Samme her!

Anonymkode: d669f...c0e

AnonymBruker
Skrevet

Min er 15 nå, og sover enda 😂

dei to andre ville ikke sove 😊

Anonymkode: 038a0...8ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med eldste snudde det aldri. Han sover fortsatt som en stein 8 år etterpå 😆 med yngste snudde det rundt 9-10 mndd. Da var vi oppe i 12 oppvåkninger og mye baluba på natt. Ga seg i toårsalder 

Anonymkode: dc1cf...dcc

Skrevet

13 år og sover fortsatt natta igjennom 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snudde aldri!

Alltid sovet godt og gjennom natten, 4,5 år nå og sover til 0830-0930 hver morgen😊

Anonymkode: 6824a...647

AnonymBruker
Skrevet

Hadde perioder hvor han våknet mye (som kunne vare 1-2 uker). Tror det var værst rundt 7 måneder. Men ellers sovet natta gjennom stort sett bestandig (sett da bort fra sykdom og kortere perioder). Han er nå 4 og verdens enkleste å legge. 

Anonymkode: c9d58...a7e

AnonymBruker
Skrevet

Min er bare 13 mnd, så det kan vel fremdeles snu... Men hun har som hovedregel sovet natta gjennom siden hun var ca. fem måneder gammel. Unntaket har vært når hun har vært syk, i tillegg til noen urolige kvelder da hun var rundt 8 måneder gammel. 

Anonymkode: dfe16...a76

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har aldri snudd. Barnet er 5 år nå. Kan telle på en hånd hvor mange urolige netter hun har hatt. 

Anonymkode: 0cd7c...3e4

AnonymBruker
Skrevet

Vår eldste var slik, og det snudde egentlig aldri. Hun var en del plaget med luftveisinfeksjoner og falsk krupp, og da var det våkenetter, men aldri ellers. Fra hun var ca. ett år har hun i perioder brukt lang tid på å sovne om kvelden, og vært trøtt om morgenen. Slik er det fortsatt nå som hun er fem. Men når hun først sov, så sov hun tungt frem til neste morgen. 

Anonymkode: 97f9e...772

Skrevet

Aldri🙈

Min datter er nå 16,og har alltid likt å sove🙈

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri snudd. Nå er han snart 7 

Anonymkode: 8ff0d...863

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Min er bare 13 mnd, så det kan vel fremdeles snu... Men hun har som hovedregel sovet natta gjennom siden hun var ca. fem måneder gammel. Unntaket har vært når hun har vært syk, i tillegg til noen urolige kvelder da hun var rundt 8 måneder gammel. 

Kan legge til at jeg var sovebaby selv. Sov natta gjennom fra jeg var noen uker gammel, og det var stort sett bare våkenetter hvis jeg var syk. Har sovet godt hele livet - sovner raskt og våkner sjelden om natta. Så for meg har det heller aldri snudd, hehe.

Skrevet

Ungen sover godt.

AnonymBruker
Skrevet

1,5 år. Da begynte han å bli veeeeldig morgenfugl. Det er han enda når han er 4 år. Også mye mer urolig søvn enn før

Anonymkode: fa116...91a

AnonymBruker
Skrevet

Har snudd litt ved 7 mnd.

Anonymkode: 02e3e...c78

AnonymBruker
Skrevet

Snudde ved 6 mnd.😅 snart 2 år nå og bruker over en time på legging

Anonymkode: 8d6f8...d43

AnonymBruker
Skrevet

10 år og sover enda. 

Anonymkode: 176e4...202

AnonymBruker
Skrevet

Her var det ingen endring i hvor godt han sov om natta, men heller at han begynte å starte dagen tidlig. Har vært lett å legge og kun våknet for måltider (med mindre han er syk, så klart) fra fødselen av, og sov til 8 fram til han var 13 måneder. Da fant han plutselig ut at han ville starte dagen i 5-tida. Noen dager gikk han med på å slappe av i voksen-senga en liten stund, men nøyaktig 5:30 gikk han fra å kose på oss til å pirke oss nesa og nappe øyenvippene våre.. 😛

Anonymkode: 409fd...f7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...