Gå til innhold

Menn somsier at kvinner har det så mye enklere fordi vi får oss enklere sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det blir så dumt å si. Det stemmer kankje , men de aller færreste jenter får noe som helst ut av tilfeldig sex. Vi føler oss mest bare såret og brukt. Men dere menn har jo enklere for å få forhold. så hva betyr mest i det lange løp. ei som er der for deg i ett forhold og bryr seg eller en 5 minutters sexøkt? Vi skal liksom føle oss så heldige for at det er så enkelt å få sex. 

la oss si at vesker og sminke ble gratis for mannfolk. Dette ville ikke gjøre at alle mennene plutselig begynte å bli innteresert i sminke, de ville ikke føle seg spessielt heldige heller for at de plutselig fikk dette gratis? rett og slett fordi menn flest ikke er opptatt av sminke, selv om det ble gratis. Men hadde dette blitt gratis for kvinner ville det vert stor interesse. Rett og slett for at vi er forskjellige med forskjellige behov. 

Ja jeg kan lett få meg sex, men jeg blir ikke lykkelig av å ligge med mange. Faktisk tvert i mot. Jeg har mange ganger kjent på følelse av  tristhet og tomhet når han drar dagen etterpå.

Det at en mann spruter inni meg etter en 5 minnuters sexøkt gjør meg ikke til ett lykkelig menneske. Jeg vil faktisk heller ha noen som er glade i meg. 

Anonymkode: fa839...411

• Liker 6
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sant, har hatt en del one night stands men  ingen av dem har vært særlig bra 🥲

Anonymkode: 69f94...ff7

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Men dere menn har jo enklere for å få forhold

Nei det stemmer jo overhodet ikke. Menn må bli valgt, kvinner velger.

Kvinner velger selv om de vil ha forhold, menn kan ikke velge.

Anonymkode: 17d1c...c47

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syntes det blir så dumt å si. Det stemmer kankje , men de aller færreste jenter får noe som helst ut av tilfeldig sex. Vi føler oss mest bare såret og brukt. Men dere menn har jo enklere for å få forhold. så hva betyr mest i det lange løp. ei som er der for deg i ett forhold og bryr seg eller en 5 minutters sexøkt? Vi skal liksom føle oss så heldige for at det er så enkelt å få sex. 

la oss si at vesker og sminke ble gratis for mannfolk. Dette ville ikke gjøre at alle mennene plutselig begynte å bli innteresert i sminke, de ville ikke føle seg spessielt heldige heller for at de plutselig fikk dette gratis? rett og slett fordi menn flest ikke er opptatt av sminke, selv om det ble gratis. Men hadde dette blitt gratis for kvinner ville det vert stor interesse. Rett og slett for at vi er forskjellige med forskjellige behov. 

Ja jeg kan lett få meg sex, men jeg blir ikke lykkelig av å ligge med mange. Faktisk tvert i mot. Jeg har mange ganger kjent på følelse av  tristhet og tomhet når han drar dagen etterpå.

Det at en mann spruter inni meg etter en 5 minnuters sexøkt gjør meg ikke til ett lykkelig menneske. Jeg vil faktisk heller ha noen som er glade i meg. 

Se for deg en situasjon der nesten alle av det motsatte kjønn hverken ville ligge med deg eller ha et forhold til deg.

Ville dette være en forbedring fra situasjonen din idag? Ville ting blitt enklere for deg da?

Det ville de vel ikke akkurat, ville de vel…?

For hvem vil ha et forhold til noen de ikke vil ligge med?

Så da ville du slitt enda mer med å få et forhold.

Vel, dermed har du også konkludert at den jevne mann har det vanskeligere enn den jevne kvinne.

For dette er nemlig situasjonen til den jevne mann.

Endret av ClausSaus
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bedre å ikke ha sex med menn, de bare bruker deg. Ikkenoe bra følese det! veldig mange menn som ikke forstår.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kunne ikke vært mer enig. 

Hilsen kvinne. 

Anonymkode: b2b7a...ab9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Nei det stemmer jo overhodet ikke. Menn må bli valgt, kvinner velger.

Kvinner velger selv om de vil ha forhold, menn kan ikke velge.

Det kan vi ikke da hadde jeg ønsket å ha han jeg har hatt sex med de siste 5 årene. Men nei jeg har blitt avvist, men pga av at jeg er forelsket så kommer han tilbake igjen og igjen for lettvindt sex. Og det er tiden etter sex som er vondest når du ikke hører noe og man kunne trengt å fått ett kompliment da om at sex'en var bra, men neida. 

Jeg tror fortsatt på at kvinner bestemmer hvem som får sex, men av de mannfolk som får sex så er det mannfolka som til syvende og sist sitter med makta om de går videre til forhold med det. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan vi ikke da hadde jeg ønsket å ha han jeg har hatt sex med de siste 5 årene. Men nei jeg har blitt avvist

Joda, men det er jo ikke de samme mennene du har sjans på for forhold og for sex. Mennene du kun kan få for sex hadde du aldri fått forhold med uansett. Samme hva du hadde gjort og sagt.

Du velger om / når du vil ha forhold, men med mennene du har sjans på.

AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (12 minutter siden):

Se for deg en situasjon der nesten alle av det motsatte kjønn hverken ville ligge med deg eller ha et forhold til deg.

Ville dette være en forbedring fra situasjonen din idag? Ville ting blitt enklere for deg da?

Det ville de vel ikke akkurat, ville de vel…?

For hvem vil ha et forhold til noen de ikke vil ligge med?

Så da ville du slitt enda mer med å få et forhold.

Vel, dermed har du også konkludert at den jevne mann har det vanskeligere enn den jevne kvinne.

For dette er nemlig situasjonen til den jevne mann.

Men hvorfor får enkelte helt vsnlige menn seg kjæreste så fort da? Som eksen til min venninne. Helt vanlig utseende, 40 år. Han har vært i tre kjæresteforhold på to år. Vi gåe håpe det siste varer. Nå aner jeg ikke hvem disse kvinnene er, men for ham virker det som han fikk kjæreste på en uke. Hvordan forklares det?

Anonymkode: 3f414...d32

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor får enkelte helt vsnlige menn seg kjæreste så fort da? Som eksen til min venninne. Helt vanlig utseende, 40 år. Han har vært i tre kjæresteforhold på to år. Vi gåe håpe det siste varer. Nå aner jeg ikke hvem disse kvinnene er, men for ham virker det som han fikk kjæreste på en uke. Hvordan forklares det?

Anonymkode: 3f414...d32

Han har ett eller annet som kvinner ser etter.

Dette er jo per definisjon det korrekte svaret?

Umulig for meg å si hva dette er på basis av det lille du skriver.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvorfor får enkelte helt vsnlige menn seg kjæreste så fort da? Som eksen til min venninne. Helt vanlig utseende, 40 år

Det er MYE lettere for en mann på 40 enn en mann på 20 da feks

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det kan vi ikke da hadde jeg ønsket å ha han jeg har hatt sex med de siste 5 årene. Men nei jeg har blitt avvist, men pga av at jeg er forelsket så kommer han tilbake igjen og igjen for lettvindt sex. Og det er tiden etter sex som er vondest når du ikke hører noe og man kunne trengt å fått ett kompliment da om at sex'en var bra, men neida. 

Jeg tror fortsatt på at kvinner bestemmer hvem som får sex, men av de mannfolk som får sex så er det mannfolka som til syvende og sist sitter med makta om de går videre til forhold med det. 

Det tror jeg også. Jeg tror også endel menn er for billige med å ende opp i forhold bare fordi de har tilgang på sex.

Ikke din da tydeligvis.

Skrevet

Det er noe veike menn sier for å kunne sette seg i en offerrolle, og alle oppegående mennesker vet at det "å få sex", som de sier ikke er enkelt. Sex er forøvrig ikke noe man får, det er noe man gjør, av vellyst.

Joda, man møter folk som er ute etter noe(n) å tømme seg i, men det er ikke å ha sex egentlig. Det er mye mer traurig enn onani i alle fall, og mer risikabelt.

For meg er ikke sex aktuelt med noen jeg ikke har en emosjonell tilknytning til, og som også er gode elskere over tid. Random sexopplevelser er helt uaktuelt. Jeg holder meg i min egen lille flokk, og vi vet å glede hverandre.

• Nyttig 3
Skrevet

Jeg lurer oppriktig på hvorfor så mange bryr seg om alt sånn småplukk "folk sier"...

Har det noen betydning for deg, TS? Forandrer det din hverdag, og/eller evt. din sjanse for å få deg sex eller partner - det at noen "sier"? 

Er det noe slags konkurranse imellom enkelte å være mest mulig "offer" i alle sammenhenger,  til stadigheten og i all uendelighet? 😅 Hva vinner man i så fall? :klo: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...