AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #1 Skrevet 23. juni 2023 HeiHei kjære menn! Lurer bare på hva slags kropp dere synes er mest attraktiv. vil dere ha lav tynn jente eller høy med kurver? Er hår greit? Litt fett eller NULL fett? eller foretrekker dere kanskje damer som er litt mer på plus-size siden? Takker, på forhånd❤️ Anonymkode: dd5d9...22d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #2 Skrevet 23. juni 2023 Er vel ikke så mange menn på denne nettsiden, men det er verdt et forsøk! Anonymkode: dd5d9...22d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #3 Skrevet 23. juni 2023 Slanke damer. Plus size er en eufemisme for fedme. Det burde kun ha vært brukt om kvinner som er lett overvektige. Anonymkode: 95444...5ea 10
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #4 Skrevet 23. juni 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Slanke damer. Plus size er en eufemisme for fedme. Det burde kun ha vært brukt om kvinner som er lett overvektige. Anonymkode: 95444...5ea Hva mener du er «lett overvektige» damer da? Anonymkode: dd5d9...22d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #5 Skrevet 23. juni 2023 Er ikke kresen. Men hvis jeg skulle beskrive "drømmekroppen" vil jeg si en slank og litt petit dame. Anonymkode: 2123d...d6c 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #6 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hva mener du er «lett overvektige» damer da? Anonymkode: dd5d9...22d Sikkert BMI over 20 🤣🤣 Anonymkode: 578d6...458 7 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #7 Skrevet 23. juni 2023 Tynn med former. Liten midje er nydelig 👍🏻 Anonymkode: 33e85...508 4
Majer Skrevet 23. juni 2023 #8 Skrevet 23. juni 2023 Synes ofte høye og tynne kvinner virker veldig jordnære og rolige. Særlig de med kommunegrått hår. De har sjeldnere latt seg utnytte av andre menn og ønsker forhold istedenfor ons. Det handler kun om egen erfaring. Rent visuelt bryr jeg meg ikke om høyde eller størrelsen på rumpa. Men når det er så mange kvinner å velge mellom velger jeg å tenke personlighet basert på utseende og unngår derfor folk med spesifikke trekk jo mindre jeg blir kjent med de som venner først.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #9 Skrevet 23. juni 2023 Lav og myk er nice. Anonymkode: 40d62...793 3
Flintis Skrevet 23. juni 2023 #10 Skrevet 23. juni 2023 Jeg må understreke preferanse og ikke krav i det jeg skriver nå. Min preferanse er timeglassfasong eller litt bredere hofter så da går det vel mot pære. Er nok svak for pupper og en yppig rumpe også. Og langt hår, gjerne rødgyllent Dypt blå eller grønne øyne. SUKK ja ja en kan drømme seg bort, og jeg vil slett ikke utelukke noen som ikke ser akkurat sånn ut. En mørkhåret skjønnhet med mørke øyne går rett hjem det også eller en blanding mellom svart og hvit. Jeg er vel en visuell tilhenger av kjønnshår. Når det gjelder høyde liker jeg det, men preferansen er vel at de er lavere enn meg, jeg er 186. 3
Bombasi Skrevet 23. juni 2023 #11 Skrevet 23. juni 2023 (endret) Tynn til normalvektig med små til normal pupper og rumpe. Halvlangt til langt og slett hår. Fra 180 cm og nedover. Egentlig er bredt spekter altså, der sjarm, væremåte og kjemi har alt å si. Endret 23. juni 2023 av Bombasi 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #12 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener du er «lett overvektige» damer da? Anonymkode: dd5d9...22d Sjekk BMI-skalaen. Anonymkode: 95444...5ea 2 1
mellomtomater67 Skrevet 23. juni 2023 #13 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tynn med former. Liten midje er nydelig 👍🏻 Anonymkode: 33e85...508 Hvordan mener du kvinner kan være tynn man samtidig har former, altså former med liten midje som du beskriver? Nei, det går faktisk ikke. Da er det operasjon. Alle jenter som har former har faktisk noe fett på kroppen og har ikke helt smal midje skal jeg fortelle deg. Jeg trener selv hver dag, har ganske mye former for å si det sånn, og har venninner som også har det og ingen av oss har liten midje. Det er faktisk umulig å være tynn men samtidig ha former 3 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #14 Skrevet 23. juni 2023 1 minutt siden, mellomtomater67 said: Hvordan mener du kvinner kan være tynn man samtidig har former, altså former med liten midje som du beskriver? Nei, det går faktisk ikke. Da er det operasjon. Alle jenter som har former har faktisk noe fett på kroppen og har ikke helt smal midje skal jeg fortelle deg. Jeg trener selv hver dag, har ganske mye former for å si det sånn, og har venninner som også har det og ingen av oss har liten midje. Det er faktisk umulig å være tynn men samtidig ha former Han sa da vitterlig ikke at formene trenger å være store. Anonymkode: 1e03c...68d 6 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #15 Skrevet 23. juni 2023 mellomtomater67 skrev (1 minutt siden): Hvordan mener du kvinner kan være tynn man samtidig har former, altså former med liten midje som du beskriver? Nei, det går faktisk ikke. Da er det operasjon. Alle jenter som har former har faktisk noe fett på kroppen og har ikke helt smal midje skal jeg fortelle deg. Jeg trener selv hver dag, har ganske mye former for å si det sånn, og har venninner som også har det og ingen av oss har liten midje. Det er faktisk umulig å være tynn men samtidig ha former det er bare tull.. Har ei vennine som er tynn (56kg) med brede hofter og mini midje. Skulle gjerne vist deg bilde 😄 Anonymkode: 33e85...508 8 2
mellomtomater67 Skrevet 23. juni 2023 #16 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): det er bare tull.. Har ei vennine som er tynn (56kg) med brede hofter og mini midje. Skulle gjerne vist deg bilde 😄 Anonymkode: 33e85...508 Da er det noe falskt skal jeg fortelle deg. Alle jentene jeg kjenner på min alder, 20 års alderen som har brede hofter og former har ikke en «mini « midje som du kaller det. Greit, det går an og være «tynn» og bruke liten str i klær, det gjør jeg selv, er slank med former, bruker str s og det er ofte for stort noen ganger. Men nei, selv om jeg er relativt slank så er ikke midjen min det man kaller «tynn». Det går faktisk ikke 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #17 Skrevet 23. juni 2023 mellomtomater67 skrev (Akkurat nå): Da er det noe falskt skal jeg fortelle deg. Alle jentene jeg kjenner på min alder, 20 års alderen som har brede hofter og former har ikke en «mini « midje som du kaller det. Greit, det går an og være «tynn» og bruke liten str i klær, det gjør jeg selv, er slank med former, bruker str s og det er ofte for stort noen ganger. Men nei, selv om jeg er relativt slank så er ikke midjen min det man kaller «tynn». Det går faktisk ikke Herregud…. Bare fordi vennegjengen din ikke er medfødt med liten midje så kan no vel andre være heldige? Anonymkode: 33e85...508 16
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #18 Skrevet 23. juni 2023 mellomtomater67 skrev (8 minutter siden): Da er det noe falskt skal jeg fortelle deg. Alle jentene jeg kjenner på min alder, 20 års alderen som har brede hofter og former har ikke en «mini « midje som du kaller det. Greit, det går an og være «tynn» og bruke liten str i klær, det gjør jeg selv, er slank med former, bruker str s og det er ofte for stort noen ganger. Men nei, selv om jeg er relativt slank så er ikke midjen min det man kaller «tynn». Det går faktisk ikke Hvorfor er du så bastant? Det du sier stemmer jo ikke. At det stemmer for mange, det stemmer, men det stemmer ikke for alle. Dessuten, hva ulike personer legger i "tynn" varierer også. Har jeg en bmi på 20 eller ned mot 19,5, så får jeg som regel kommentarer på at jeg er "så tynn" og at jeg er "for tynn". Og jeg får stadig kommentarer på hvor "tynn" midjen min er. (Jeg synes forøvrig det er en uting at så mange synes det er greit å mene så mye om min kropp når jeg er frisk, spiser sunt og nok - og ofte mer enn mange av mine venninner - og er i nok aktivitet.) Når jeg er frisk og halvveis greit trent har jeg en midje på ned mot 65 cm. Har klassisk timeglassfigur, med både hofter/lår og pupper, selv om jeg altså på den bmi'en min kropp stabiliserer seg på når jeg er frisk (jeg snakker da om fysisk frisk, jeg har aldri hatt spiseforstyrrelser, men har en fysisk sykdom som i perioder vanskeliggjør nok aktivitet) også har tynn midje. Jeg har venninner med helt andre kroppsfasonger som har lavere bmi enn meg, men som likevel ikke har så smal midje som det jeg har. Så det er absolutt fullt mulig å ha en svært slank midje selv om man er normalvektig, hvis man har en kroppsfasong som gjør at man naturlig har smalere midje. Når man uttaler seg om kropp bør man være litt mindre bastant om hva som er mulig og ikke mulig hvis man ikke har kompetanse på hva man snakker om... Anonymkode: af927...276 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #19 Skrevet 23. juni 2023 Hva jeg tenner på er veldig sammensatt og sjarme og egenskaper kan lett overvinne selve fysikken. Men visst jeg legger til grunn at spørsmålet kun omhandler kroppstypen som gjør meg litt ekstra tent, uten å vite noe mer om personen, så blir svaret: Ganske enkelt så kan det forklares med timeglassfiguren, den er jeg programmert til å like fra naturens side, altså forholdet mellom midje og hofte. Og jeg må gi forskeren rett, så lenge denne ratioen er riktig så betyr ikke vekten så mye. Det er noe med innsvingen i livet som ubevisst gjør at jeg tenner, eller kan snu meg for å ta et ekstra blikk, eller få meg til å fantasere. Professor Eivin Røskaft kan også utdype hvorfor akkurat en ratio på 0,7 har denne effekten på menn. - Dette signaliserer sunnhet hos kvinner, når de har denne ratioen er de på sitt mest frukbare. Det er først i puberteten at kvinner utvikler denne ratioen, før det har de ratio på rundt 1. Og når kvinner blir eldre mister de gradvis dette forholdet mellom midje og hofter, og det signaliserer mindre fruktbarhet, forklarer Røskaft. Han legger også til at denne formelen ikke har noe med slankhet å gjøre. - Det har ingenting med størrelse å gjøre, du kan være overvektig og fortsatt ha denne ratioen, og da har det fortsatt den samme effekten, sier Røskaft. Anonymkode: 2d32e...ff3 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #20 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Herregud…. Bare fordi vennegjengen din ikke er medfødt med liten midje så kan no vel andre være heldige? Anonymkode: 33e85...508 Jeg skrev innlegget med henvisningen til forskningen, som de sier at midje hofte ratioen først begynner å utvikle seg i puberteten, så visst den som skrev innlegget er veldig ung med unge venninner så kan det være en forklaring. Anonymkode: 2d32e...ff3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå