Gå til innhold

Hva er den RARESTE første date du har hatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer egt bare på om noen har opplevd noe værre enn meg på date😂

Anonymkode: eb19b...68c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi..

Har noen😂🙈

1. Han ene som dro frem notat boka si etter vår spaser "tur date".. Han sa han hadde en ny date i morgen med en annen, men hmmmm skal vi se her..kan skvise deg inn torsdag?🤔😂😂😂😂 Sa takk for meg. Hører til historien at han prøvde ta kontakt 1mnd senere,jeg svarte aldri seff.😂😂

2. En som ikke så ut som på tinder bildene,og møtte ikke blikket mitt en eneste gang..så ned i bakken med stor caps hele spaser turen🤣🤣 Så ut om en boms med svær hettegenser og sånn segge bukse😂

Har dessverre få andre rare,mange jeg ikke har følt kjemi med,men de fleste var normale menn hvertfall🤣

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Jeg var 18 år og datet en knallkjekk fyr som var ett år eller to eldre. Han var alltid solbrun, brune øyne og blondt hår, sporty og veltrent.

Han inviterte meg hjem til seg for å henge litt sammen der. Vi hadde bare vært kjærester noen uker, men det var pussig nok ikke gjort noen fremstøt fra hans side. Tror knapt vi hadde gitt hverandre en suss, bare klemming og leie hender. Jeg synes det var rart at han var så sjenert og tilbakeholden, men ok.

Da jeg kom inn på rommet hans, var det første som slo meg at rommet virket så "stivt", som om det ikke var i bruk. Så jeg spurte rett og slett, hvorfor rommet hans virket så stivt, pinlig ryddig og nesten ubrukt. Da svarte han at det var fordi han nesten aldri var der inne, han sov ikke der en gang. Hæ? sier jeg, sover du ikke på rommet ditt? Hvor sover du da?

Han pekte ut i gangen mot et soverom rett bortenfor. Jeg sover der inne, sa han, i dobbeltsengen ved siden av mamma.

Jeg holdt på å ramle av stolen, men fikk summet meg og spurt hvorfor. Det var fordi faren hans var død, og moren var så engstelig og redd for å sove alene, så han sov i samme seng som moren sin ennå... og han var 19 år gammel!

Det var en rar date, ja. 

Jeg synes fyren var knallkjekk og pen og han virket snill, men dette ble for rart for meg, så kort tid etter gjorde jeg det slutt.

EDIT;

ser nå at det står "rareste FØRSTE date" man har hatt i overskriften. Jeg tenkte dette var første hjemme-daten, men det var altså ikke første daten vi var på. Vi hadde møttes mange ganger ute. Men altså første gang hjemme hos noen av oss, da.

Endret av Million
  • Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lurer egt bare på om noen har opplevd noe værre enn meg på date😂

Anonymkode: eb19b...68c

Da må vi nesten få vite hvor lista for "rar" ligger for deg :)

Anonymkode: 3203b...cf6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1: Begynte å synge til meg. Han imiterte også div komikere 

2: Dro fram en pose amfetamin og lurte på om jeg og ville ha

Anonymkode: 84c39...63d

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg var på date med en som var blodig sjalu og mente alle menn i baren glodde på meg og var sur fordi han mente han ble utfordra av alle rundt han. Han var i tillegg ekstremt homofobisk og kalte alle menn som var ute to og to for homofile. Jeg likte ikke han og så han aldri igjen 🤢

Har også blitt tatt med på rånetur i gul cabriolet med anlegget på full drus,, han spilte Kaizers Orchestra 🤣 stoppa på shell for at han så en kompis stod der. Spilte fremdles høy musikk fra begge bilene og ropte til hverandre for å snakke sammen 🤣 Vi var sammen i 4 år. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

En som fremstod som aktiv og ønsket en turdate.

Han var sikkert 20 kg mer enn bildene viste og peste og måtte ha mange pauser. Jeg syntes det hele var kleint. Ble ikke flere treff. 

Anonymkode: 33e20...9cf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Reiste til en annen by på dating-helg til en fyr fra Tinder. Dette var første date. Vi hadde ikke sex, takk og inderlig lov for det!

Vi spiste brødskiver til lunsj hjemme hos han etter at jeg ankom. Så helt ut av det blå etter vi hadde spist ferdig; Da ble jeg matet med en stor skje med Tran 😂 Første gang jeg har opplevd på date. 

Anonymkode: 6ca35...ac6

• Liker 11
Skrevet

Ikke møtt så my rart egentlig. Men en jeg møtte kjøpte ikke noe på cafeen, hadde ikke lyst på noe😳 Jeg ble kjempestressa og følte jeg måtte kjøpe mye og kompensere. 

En var ny i byen tror jeg, for han visste ikke veien hjem etterpå, måtte forklare og be han følge trikkeskinnene og sånn😂 Han spurte meg også spørsmål om jobb og da jeg svarte kommenterte han at han merket at jeg jeg ikke la bort jobb i fritiden🙄

• Liker 2
Skrevet
10 hours ago, M.H85 said:

2. En som ikke så ut som på tinder bildene,og møtte ikke blikket mitt en eneste gang..så ned i bakken med stor caps hele spaser turen🤣🤣 Så ut om en boms med svær hettegenser og sånn segge bukse😂

Må ha datet søstera,for vært på helt lik date, En liten av størrelse jente med en KJEMPESVÆR caps,jeg så aldri ansiktet hennes ordentlig. Å hun så egentlig aldri på meg heller,så vanskelig å få noe kontakt. Så vet ikke om hun så ut som på Tinder bildene egentlig =P Men også stor og lang hettegenser,men tights ikke segge bukse.

Ble bare den ene daten (turen)

• Liker 2
Skrevet

Ekleste var en fra romania som jeg tenkte at ok møt han til kaffe og gi mannen en sjanse. Han satt bare å stirret på meg fra vi kom dit til jeg dro ( noe som gikk ganske fort). Det var skikkelig ubehaglig. Gikk ikke an å føre en samtale da han satt bare å stirra.  Da jeg dro så kom det melding ... takk for hyggelig date jeg likte deg... , hva faan tenkte jeg... jeg skrev at takk for kaffen men dette var ikke noe for meg. 

En annen satt konstant med tlf og gjespa hele tiden. tok en øl med han da. Etter 1 øl sa jeg takk for meg for jeg følte meg verken sett eller hørt. Og han virka totalt uinteressert. Men jaggu tror du ikke han tok kontakt igjen og lurte på om vi kunne ta en øl til ? Asså sorry mac det toget har gått. 

En kjørte meg langt uti skogen med en svær varebil i dusk mørke og regn og mente vi skulle grille... det var da jeg tenkte at nå blir jeg partert og slengt uti skogen. Men kom helskinnet fra den og. Det var det dummeste jeg hadde gjort. Så aldri mer. 

En skulle vise meg  trailer'n sin. Så måtte klatre opp for å komme oppi den bilen da. Og da kjente jeg to svære hender bak på rompa som dytta meg opp.. ja ja tenkte jeg.. det er bare rompa.. går bra. Han gikk ut med at han var seriøs, men viste seg fort at det var han ikke ... så takk for nå og så dro jeg. 

En var jeg hjemme hos på kaffe, han mente hva om vi endte opp å elske på stuegulvet nå? eh... da fikk jeg det travelt med å dra gitt. 

En traff jeg for kaffe, han skulle bytte bord hele tiden var så redd for at nabo damene på bordet ved siden av skulle høre hva vi sa. Ble ikke noe klaff der heller gitt. Enda en snåling tenkte jeg da. Damer er jo overvåknings kameraer så det holder så kan jo forstå han men de var tross alt ukjente folk og aldri kom man til å se dem igjen heller. 

Så har møtt på mye jeg har syntes var snålt ja. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi spiste brødskiver til lunsj hjemme hos han etter at jeg ankom. Så helt ut av det blå etter vi hadde spist ferdig; Da ble jeg matet med en stor skje med Tran 😂 Første gang jeg har opplevd på date. 

Tran, den romantiske drikken 😄

Anonymkode: f9adc...2ec

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

En som inviterte meg til å bli med når han skulle ta tatovering. Og den eneste han snakket om, var hvordan han ble lurt av et kvinnfolk, og fikk en unge pga det. Snakket mye om denne ungen,og jeg gikk derfra uten å vite navn eller kjønn på ungen, fordi han sa bare ungen hele tiden.. Ikke noe for meg.. Kan sikkert lure på hvorfor jeg ikke spurte om kjønn og navn, men jeg sa ca 3 ord i løpet av denne daten,og det ble nesten litt interessant å se om han klarte å fortelle det selv

Anonymkode: 79b2e...e37

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (10 timer siden):

Ekleste var en fra romania som jeg tenkte at ok møt han til kaffe og gi mannen en sjanse. Han satt bare å stirret på meg fra vi kom dit til jeg dro ( noe som gikk ganske fort). Det var skikkelig ubehaglig. Gikk ikke an å føre en samtale da han satt bare å stirra.  Da jeg dro så kom det melding ... takk for hyggelig date jeg likte deg... , hva faan tenkte jeg... jeg skrev at takk for kaffen men dette var ikke noe for meg. 

En annen satt konstant med tlf og gjespa hele tiden. tok en øl med han da. Etter 1 øl sa jeg takk for meg for jeg følte meg verken sett eller hørt. Og han virka totalt uinteressert. Men jaggu tror du ikke han tok kontakt igjen og lurte på om vi kunne ta en øl til ? Asså sorry mac det toget har gått. 

En kjørte meg langt uti skogen med en svær varebil i dusk mørke og regn og mente vi skulle grille... det var da jeg tenkte at nå blir jeg partert og slengt uti skogen. Men kom helskinnet fra den og. Det var det dummeste jeg hadde gjort. Så aldri mer. 

En skulle vise meg  trailer'n sin. Så måtte klatre opp for å komme oppi den bilen da. Og da kjente jeg to svære hender bak på rompa som dytta meg opp.. ja ja tenkte jeg.. det er bare rompa.. går bra. Han gikk ut med at han var seriøs, men viste seg fort at det var han ikke ... så takk for nå og så dro jeg. 

En var jeg hjemme hos på kaffe, han mente hva om vi endte opp å elske på stuegulvet nå? eh... da fikk jeg det travelt med å dra gitt. 

En traff jeg for kaffe, han skulle bytte bord hele tiden var så redd for at nabo damene på bordet ved siden av skulle høre hva vi sa. Ble ikke noe klaff der heller gitt. Enda en snåling tenkte jeg da. Damer er jo overvåknings kameraer så det holder så kan jo forstå han men de var tross alt ukjente folk og aldri kom man til å se dem igjen heller. 

Så har møtt på mye jeg har syntes var snålt ja. 

Du må bli mye mer selektiv altså. 

Anonymkode: 31cea...405

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Møtte ei som jeg hadde flørta med på butikken en periode. Vi avtalte at vi skulle gå en tur i kveldssola.

Der jeg skulle møte henne var visst hos en venninne (fant jeg ut etterpå). Hun kom ut med en litt doven vaffelplate hun hadde holdt av til meg (de hadde visst spist valfer før jeg kom). Vi gikk og pratet litt, men nesten hele runden gikk hun rundt og fortalte om alle sykdommene og vondtene hun hadde.

Det ble med den runden.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alle de datene jeg ikke skjønte at var date når jeg var yngre. Gutter fra skolen og nettvenner som spurte om å "finne på noe" uten å ha sagt at de likte meg som mer enn venn og jeg ble med som venn også etterpå prøvde de å kysse meg .Awkwaaaard 

En av de, en eldre fyr jeg hadde chattet med i et år som venner tok meg med på bowling også skulle vi hjem til han å drikke etterpå, han dytta meg fysisk inn på soverommet sitt og til og med da skjønte jeg ikke hva han prøvde på for det var så fjernt å tenke på han som mer enn venn og jeg var for ung til å skjønne at gutter ikke er bare venn med jenter. Først når han dytta meg ned på senga og la seg oppå meg at jeg skjønte hva han ville. Heldigvis gikk det bra og jeg stakk derfra. Veldig rart alle de hendelsene for etterpå tok guttene aldri kontakt mer og det var da jeg innså at menn ser på kvinner som sexobjekter og ikke verdsetter vennskap selvom det var vennskap i flere år før det! 

Anonymkode: 3e8d9...d24

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tran, den romantiske drikken 😄

Det var jo egentlig ganske "romantisk" da, på sett og vis... . Han viste jo at han brydde seg om helse, og hennes ve og vel. Det er jo i det "minsteste" iaf. ganske søtt, da! :opplyser:

Alle har forresten godt av en liten skje med tran! Tilskudd av tran  - gjør kjærlighetslivet energirikt som Uran! (sies det, noen ganger) :fnise:

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du må bli mye mer selektiv altså. 

Anonymkode: 31cea...405

men ja har blitt det for jeg dater ikke lengre så nå er det jo ikke noe problem lengre. Men da var jeg ny på dating fronten og visste ingenting om online dating. Så ja har fått mye erfaring på den korte tiden. 

AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden):

men ja har blitt det for jeg dater ikke lengre så nå er det jo ikke noe problem lengre. Men da var jeg ny på dating fronten og visste ingenting om online dating. Så ja har fått mye erfaring på den korte tiden. 

Håper drømmemannen dukker opp når du minst venter det! 🥰 Av og til er det lurt å ta en datingpause. Plutselig er den rette mannen der. 

AnonymBruker
Skrevet

Var på date med en nå nylig. Vi møttes på bowlingen, han betalte for oss begge det var hyggelig det. Til drikke bestemte han bare at jeg skulle ha vann og han gjorde så mye ut av seg etter hvert kast. Spurte om jeg kunne ta bilde av at han la seg på gulvet med bowlingkula over streken på gulvet. 

Ser nå at det bildet er på Tinder profilen 

Anonymkode: 53831...a25

• Liker 7
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...