Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har avbestilt ferien nå nylig pga høye priser og at det rett og slett ble for dyrt?

Anonymkode: 66cdb...ab4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vi bestilte og betalte for ferien for mange måneder siden. Men hadde vi visst hva vi vet nå hadde vi ikke gjort det.

Anonymkode: c9607...5d5

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har ikke råd. Stusselige greier.

Anonymkode: 3ab1d...80f

AnonymBruker
Skrevet

Ingen ferie i år. Men jeg koser meg like mye hjemme. Mannen tar med barna til Tyskland for å besøke familie. 

Anonymkode: 51c4b...172

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, regner med 15 000 i ekstra månedsutgifter på huslånet etter siste doble renteøkning

Anonymkode: 091f5...ba9

Skrevet (endret)

Vi blir hjemme, og tar kanskje en uke på hytte vi låner av foreldre.

Kunne nok tatt oss råd til ferietur om vi ønsket, men tror to-åringen (eneste barn) får mer ut av masse tid med familie og venner enn en utenlandstur, så da sparer vi heller de pengene.

Reiser og større ferieturer er for barnas del helt helt bortkastet inntil de er minst 5-6 år imo.

Endret av AnonymBruker874626
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ville ikke fått igjen annet enn flyplassavgiftene. Og så mye dyrere er det uansett ikke blitt, skal bare bo fire netter på hotell. Det blir maks noen få hundrelapper dyrere enn jeg så for meg da jeg bestilte. 

Anonymkode: 66136...f39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, regner med 15 000 i ekstra månedsutgifter på huslånet etter siste doble renteøkning

Anonymkode: 091f5...ba9

Hvor høyt boliglån har du egentlig?

Anonymkode: 26a94...734

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen forandring her. 10-12 uker på hytta blir det. Ro, fred, fjell, fjord.

Anonymkode: 46c2a...e09

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg anbefaler å dra i august, da de fleste drar i juli da det er dyrest! Sparte 8k ved å dra til hellas i august kontra juli

Anonymkode: 962bf...3bf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker874626 skrev (14 minutter siden):

Vi blir hjemme, og tar kanskje en uke på hytte vi låner av foreldre.

Kunne nok tatt oss råd til ferietur om vi ønsket, men tror to-åringen (eneste barn) får mer ut av masse tid med familie og venner enn en utenlandstur, så da sparer vi heller de pengene.

Reiser og større ferieturer er for barnas del helt helt bortkastet inntil de er minst 5-6 år imo.

Fullstendig uenig i dt siste der

Anonymkode: 7d4d2...e8a

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 7d4d2...e8a

AnonymBruker
Skrevet

Ferie må man ha, så det kan man ikke droppe. Er det ferietur du mener, så har vi mer eller mindre bestemt å droppe det ja. Vi har noe prosjekter hjemme som koster litt som vi velger å ta istedet for langtur. Håper likevel på langweekend med vogna da. 

Anonymkode: 530aa...ce0

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært på ferie på 4 år jeg, blir hjemme i år også.

Anonymkode: 7e2bb...09e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker man har ferie så lenge man har lengre fri fra jobb og den delen dropper jeg ikke :)

Anonymkode: db5f5...dd7

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi dropper det og prøver heller å spare opp litt opp en god buffer nå i så usikkre tider. Ingen krise om ungene ikke får sydentur et par år. 

Faktisk er de beste sommerferieminnene mine hjemme. Finner jo på masse fordi. Så lenge vi finner på ting, har utflukter og masse bading, grilling og kos så har jeg ingen dårlig samvittighet for ungene. 

Anonymkode: 583ed...6fd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer nå å droppe hotell/pensjonat på turen jeg (1 voksen) skal på, og heller ha med telt… 

Anonymkode: 82845...8be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi ikke hadde hatt mulighet til å låne bobil gratis (av foreldre) og reise utenom sesong (etter skolestart i august) hadde det nok blitt hjemmeferie for oss i år…

Anonymkode: 3781a...723

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 93c4a...7c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...