AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #1 Skrevet 23. juni 2023 Noen forhold der ute som vil dele sin erfaring der far fikk fødselsdepresjon? Hvordan oppførte han seg? Hva var tegnene du så før han evt sa i fra? Hvordan løste dere det? Synes mannen min er litt annerledes, han har sagt at hele fødselspeossessen har gått innpå han, ikke så rart, det var en heavy prosess! men sier han har det bra nå . Han er flink med baby osv. Allilevel er jeg ikke overbevist om at han har det helt bra, han virker litt annerledes. Baby er kun 1 uke gammel. Anonymkode: 82824...9c3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #2 Skrevet 23. juni 2023 Han meldte seg fullstendig ut. Var hissig og direkte slem mot meg. Ingen interesse for barnet. Anonymkode: 75c06...3c8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #3 Skrevet 23. juni 2023 Mannen min som ellers er verdens roligste og tålmodigste menneske, ble aggressiv og nesten hatefull. Sa han ikke kjente noe kjærlighet for baby (eller meg), men han klarte å ta vare på baby og gjorde det han skulle liksom. Han fikk samtaler med psykolog på helsestasjonen og da bedret det seg veldig fort. Lurt å få hjelp tidlig ❤️ Fødselsdpresjon hos menn er vanligere enn man tror. Forholdet vårt fikk seg en kjempeknekk, men barnet er nå 7 år, vi har fått flere barn og har det kjempefint i dag. Anonymkode: 6d209...407 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #4 Skrevet 23. juni 2023 Han ble til en ekstremt sint og hatefulle mann. Noen "gode" dager, eventuelt dager uten kjeft. Deretter full rulle med hatefulle kommentarer, hadde mistet følelsene for meg, trusler om at jeg måtte passe meg før han slo meg rett ned, kommentarer om at jeg var det jævligste mennesket han hadde møtt, han ønsket meg død. Barnet ville han knapt se på, jeg fikk ikke hjelp så jeg gikk tatt meg en dusj engang. Nektet å stå opp, jeg stod regelrett alene med en nyfødt og ett søsken på 2 år. Han nektet psykolog, innleggelse eller noenting. Problemet var ikke han. Jeg tok med meg barna og forlot han da minste knapt hadde fylt to mnd, det var helt jævlig. Jeg har hatt barna 100% siden. Anonymkode: 72913...4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå