Gå til innhold

Jeg kjenner jeg blir fort irritert på mannfolk som tar kontakt med bare sex for øyet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner jeg gnistrer litt i oppgitthet og fustrasjon hver gang en mann hinter til sex når jeg har sagt i fra at jeg ikke ser etter lettvindt sex. Og blir litt småfrekk tilbake bare for å få dem til å forsvinne. Har ingen interesse av dem.  Og når det er mer av disse mannfolka enn de man kan føre en god og interessant samtale med så blir en små irritert .. hver gang man håper det skal være en hyggelig mann så begynner det sex praten.. usj. 

Flere som blir lei innimellom? 

Anonymkode: 76184...fec

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drittlei.

Føler at spesielt fordi jeg er alenemor så er jeg en eller annen desperat frue som er jævli god å pule på. Drittlei av å bli sett på som et sexobjekt. Sååeh jeg klarer meg helt fint som singel. Gitt opp hele dating opplegget. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg ble sett på som et sexobjekt 😔

Anonymkode: 13101...2cf

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Selv om en mann hinter til sex, og er en seksuell mann som har lyst på deg, så betyr ikke det nødvendigvis at han kun ønsker sex. Virker som mange kvinner tror det er tilfelle 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

ja æsj er så lei. Også de som ikke ønsker møtes i offentligheten , men skal mase seg til hjemmemøter første gangen. Er flere og flere av de.

Anonymkode: 29f99...db1

• Nyttig 3
Skrevet
Arild37 skrev (3 minutter siden):

Selv om en mann hinter til sex, og er en seksuell mann som har lyst på deg, så betyr ikke det nødvendigvis at han kun ønsker sex. Virker som mange kvinner tror det er tilfelle 

Men man bør kjenne sin besøkelsestid.  Når de introduserer sånt snakk så tidlig i kommunikasjonen, så er det sjeldent et bra trekk. Man oppfattes som litt enkel.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
visp skrev (6 minutter siden):

Men man bør kjenne sin besøkelsestid.  Når de introduserer sånt snakk så tidlig i kommunikasjonen, så er det sjeldent et bra trekk. Man oppfattes som litt enkel.

Kommer vel an på hvordan det gjøres? Jeg og kjæresten min var på sexpraten veldig fort, selv om vi begge ønsket mer enn sex, men noen setter pris på åpenhet og seksuell kommunikasjon tidlig. Forståelse for at noen synes det er upassende å snakke om fort, men poenget var at det ikke nødvendigvis betyr han er useriøs. For meg hadde det vært uaktuelt å bli sammen med noen som ikke ønsket å sette igang den seksuelle flørten tidlig, men folk er forskjellige 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Arild37 skrev (3 timer siden):

bare det jeg har opplevd med mannfolk som har øst ut av seg av hvor sexy og deilig jeg er osv osv.. svada shit spør du meg. Fått tømt seg så er du null verd. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

ja æsj er så lei. Også de som ikke ønsker møtes i offentligheten , men skal mase seg til hjemmemøter første gangen. Er flere og flere av de.

Anonymkode: 29f99...db1

ja det der skjønner jeg heller ikke poenget med. Det er så turn off. Skjønner de ikke at folk vil bli kjent først ? og at vi damer må tenke litt på egen sikkerhet midt oppi alt. Ingen ønsker vel å bli voldtatt? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kjenner jeg gnistrer litt i oppgitthet og fustrasjon hver gang en mann hinter til sex når jeg har sagt i fra at jeg ikke ser etter lettvindt sex. Og blir litt småfrekk tilbake bare for å få dem til å forsvinne. Har ingen interesse av dem.  Og når det er mer av disse mannfolka enn de man kan føre en god og interessant samtale med så blir en små irritert .. hver gang man håper det skal være en hyggelig mann så begynner det sex praten.. usj. 

Flere som blir lei innimellom? 

Ingen seksuell interesse => Ikke noe forhold

Seksuell interesse går i forkant av ønske om noe mer seriøst.

Dette betyr selvfølgelig ikke at all seksuell interesse fører til et ønske om et forhold – for all del!

Og det er jo selvfølgelig ekstremt usjarmerende for en kvinne at en mann knapt sier hei før han starter grisepraten.

Men hvis du tror at det er noe grunnleggende "galt" i at en mann blir seksuelt interessert i deg før noe mer seriøst er stablet på beina, da bør du kanskje sette deg ned og tenke deg litt om før du fortsetter datingen.

For slik fungerer ikke virkeligheten.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, ClausSaus said:

Dette betyr selvfølgelig ikke at all seksuell interesse fører til et ønske om et forhold – for all del!

Og det er jo selvfølgelig ekstremt usjarmerende for en kvinne at en mann knapt sier hei før han starter grisepraten.

Men hvis du tror at det er noe grunnleggende "galt" i at en mann blir seksuelt interessert i deg før noe mer seriøst er stablet på beina, da bør du kanskje sette deg ned og tenke deg litt om før du fortsetter datingen.

Ikke enig i dette. Jeg er rask på å vise seksuell interesse overfor kvinner jeg ikke ønsker noe seriøst med. Om jeg tenker kjæreste-emne så har jeg ikke noe hastverk. 

Dette fungerer fint. Min erfaring er at gjennomsnittlige damer har lyst på bekreftelse, mens flotte damer ikke har samme behovet. 

Anonymkode: 177b5...117

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Turn off det ja, til tider lett å luke dem ut til tider ikke. 

Anonymkode: fa430...e33

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, Anjatapinjata said:

Drittlei.

Føler at spesielt fordi jeg er alenemor så er jeg en eller annen desperat frue som er jævli god å pule på. Drittlei av å bli sett på som et sexobjekt. Sååeh jeg klarer meg helt fint som singel. Gitt opp hele dating opplegget. 

Deler frustrasjonen din. Jeg opplever at menn tror jeg er desperat etter sex selv om jeg får det kastet etter meg ukentlig, dvs jeg avstår men får utrolig mye meldinger på sosiale medier. Så føler jeg menn er veldig dumme med oss mødre om de ikke har barn selv, de forstår ingenting når jeg sier jeg er ute etter noe seriøst fordi jeg har en 10-åring og singel etter samlivsbrudd for nå flere år siden. Jeg har henne bare 50% og er ung nok til å kunne få både flere barn og leve livet, likevel er de helt der at jeg kan da umulig søke en fast partner? Har bare sluttet å date, orker ikke mer av det kvinnefiendtlige synet menn har på mødre.

Kan nevne at barnefar aldri møtte disse holdningene 

Anonymkode: 703f2...200

AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (9 timer siden):

Jeg har brent meg på det ved å vise seksuell interesse for en mann jeg falt for og bli hekta og bli ett lettvindt knull for han i flerrer fordi jeg ikke klarer å si nei.

Derfor jeg ser etter en mann som ikke har sex i høysete med en gang.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke enig i dette. Jeg er rask på å vise seksuell interesse overfor kvinner jeg ikke ønsker noe seriøst med. Om jeg tenker kjæreste-emne så har jeg ikke noe hastverk. 

Dette fungerer fint. Min erfaring er at gjennomsnittlige damer har lyst på bekreftelse, mens flotte damer ikke har samme behovet. 

Blir du interessert i å inngå et forhold med ei du ikke er interessert i å ligge med?

Med mindre svaret ditt er ja går dermed seksuell interesse forut for et ønske om forhold.

Hvor eksplisitt du viser dette er et annet spørsmål.

Endret av ClausSaus
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I flere år, skulle stå

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du traff spikeren på hodet. Det er slik jeg oppfatter det og.

ts.

AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (2 minutter siden):

Blir du interessert i å inngå et forhold med ei du ikke er interessert i å ligge med?

Med mindre svaret ditt er ja går dermed seksuell interesse forut for et ønske om forhold.

Seksuelle interessen er der men de har ikke hastverk de vil bli kjent med deg sim person først hvis de føler de har en god kjemi med deg. Gjør de det og det er noen man liker som dame og man har avklart hva man ser etter. Er på samme side. Så klarer ikke jeg å la være å initiere til sex i hvertfall. 

De som er rett på sex skyter seg selv i foten til meg i hvertfall.

ts

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har brent meg på det ved å vise seksuell interesse for en mann jeg falt for og bli hekta og bli ett lettvindt knull for han i flerrer fordi jeg ikke klarer å si nei.

Derfor jeg ser etter en mann som ikke har sex i høysete med en gang.

Du finner ikke en mann som først får lyst på et forhold med deg, og så kun på et senere tidspunkt utvikler seksuell interesse for deg.

Menn vil ikke ha et forhold med en kvinne de ikke ønsker å ha sex med.

Det du i så fall finner er en mann som bare legger lokk på at han ønsker å ligge med deg.

AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (6 minutter siden):

Du finner ikke en mann som først får lyst på et forhold med deg, og så kun på et senere tidspunkt utvikler seksuell interesse for deg.

Menn vil ikke ha et forhold med en kvinne de ikke ønsker å ha sex med.

Det du i så fall finner er en mann som bare legger lokk på at han ønsker å ligge med deg.

Så man kan altså aldri vinne når man er dame? Det er ikke mulig å luke ut de useriøse mennene når alle sammen bare prater om sex? Du skjønner, kvinner flest gidder ikke å pule på menn i påvente av at menn finner ut om de vil ha forhold eller ikke. Som du selv har sagt så mange ganger, senker for mange partnere kvinnens verdi. Så sorry, boys. Vil dere ha jomfruelige kjærester, kan dere ikke regne med å pule rundt i forkant.

Mannen min og jeg er veldig seksuelle. Men likevel var praten de første dagene om musikksmak, personlighet, humor, preferanser osv, før den naturlig gled over til sex. Samtidig fortsatte vi å diskutere historie, musikk, litteratur, film, kjæledyr osv. Vi definerte oss også som kjærester FØR vi hadde sex. 

Anonymkode: 97e1a...911

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...