AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #1 Skrevet 23. juni 2023 Hva er mest vanlig? Trenger råd. Anonymkode: 43e0d...dbb
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #2 Skrevet 23. juni 2023 Hvis man først er så idiot at man er utro, så må man selvsagt bruke kondom, men, hva med å droppe å være ett dårlig menneske? Det er ikke så veldig vanskelig Anonymkode: e8ba9...b3d 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #4 Skrevet 23. juni 2023 Aldri vært utro, men ligget med en del som er det. De har aldri brukt kondom, er jeg som må "mase" om det. Men altså.. blir jo min erfaring, hvem vet hva som er mest vanlig. Du burde jo bruke da, får du klamydia som utro er du avslørt, får du barn så er du royally fucked. Anonymkode: bb85a...970
snillochsøt Skrevet 23. juni 2023 #5 Skrevet 23. juni 2023 Hvorfor trenger du råd, er du helt tom i hodet?
Majer Skrevet 23. juni 2023 #6 Skrevet 23. juni 2023 (endret) Ingen oppegående mennesker hadde ligget med fremmede uten kondom. Hadde jeg vært utro hadde jeg naturligvis forhørt meg om partneren sin forhistorie og brukt kondom. Å la være er like ille som å skyte partneren i leggen med pistol. Man kan være heldig og skyte gjennom kjøtt, men det kan og gi varige skader. Egentlig er det enda verre å droppe kondom da ting kan spre seg til andre kroppsdeler. I verste fall amputerer man en skutt legg. Endret 23. juni 2023 av Majer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå