Gå til innhold

Utroskap   

129 stemmer

1. 1. Har du vært utro en eller flere ganger mot en partner?

• Ja
      57
    • Nei
      72

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så interessert i unnskyldningen for utroskap, men kunne vært interessant å se hva slags holdninger folk har her inne, og om resultatet er nogenlunde lik hva forskningen sier om dette 

Anonymkode: f0bc4...8d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, litt moral har selv jeg 

• Liker 3
Skrevet

Nei. Jeg har aldri vært utro.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har nok dessverre det. Jentetur/utdrikningslag til Hemsedal i påska. Men, det som skjer i Hemsedal, blir i Hemsedal.

Anonymkode: 3a0ca...149

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har nok dessverre det. Jentetur/utdrikningslag til Hemsedal i påska. Men, det som skjer i Hemsedal, blir i Hemsedal.

Med måten du skriver på, så virker det som du tar veldig lett på det, hadde du tenkt det samme om det var han som gjorde det? Tenker på den siste setningen din. Er svaret ja, så er vel åpent forhold heller bedre 

• Liker 8
Skrevet

Nei det har jeg ikke. 

Men, jeg tror de fleste er i stand til det under de rette omstendigheter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Og jeg fortalte det, han ville fortsette, men jeg avsluttet. Aldri vært det siden. Opplevde utroskap mot meg i et forhold senere (karma kanskje) så gjør det neppe igjen

Anonymkode: ac80c...f65

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jentetur til storby i Europa. Skjedde for et par år siden. Mannen vet ikke om det, men et par av venninene mine vet om det.

Anonymkode: 93301...0d1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Med måten du skriver på, så virker det som du tar veldig lett på det, hadde du tenkt det samme om det var han som gjorde det? Tenker på den siste setningen din. Er svaret ja, så er vel åpent forhold heller bedre 

Jeg tok ganske lett på det, da og nå (vi er ikke sammen lengre). Vi var unge, ingen barn, ingen forpliktelser.

Jeg hadde vel også tatt ganske lett på det om det var han, kan ikke være dobbeltmoralsk.

Åpent forhold fungerer ganske dårlig for meg, da kan man heller gjøre det slutt.

AnonymBruker
Skrevet

Emosjonelt, vil jeg påstå. Snakker fortsatt med en FF som jeg hadde da jeg møtte kjæresten min. Det er vanskelig å kutte, vi er glad i hverandre. Kjæresten vet om det

Anonymkode: 250e4...45e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja. Jentetur til storby i Europa. Skjedde for et par år siden. Mannen vet ikke om det, men et par av venninene mine vet om det.

Anonymkode: 93301...0d1

Hva med samvittigheten, den kan vel ikke være bra, hvis du bryr deg om mannen din? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, tok ikke lett på det. Kunne ønske det ikke ble som det ble,for en jo en skam jeg må leve selv med. Avsluttet med den jeg var utro mot, og er fortsatt sammen med han jeg var utro med. Vi begge synes det er skikkelig kjipt. 

Unnskyldninger og grunner unnlater jeg nå.

Anonymkode: 0fb2d...2b2

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg har hatt en på kanten relasjon. 
Helt i starten av det som ble et langvarig, monogamt forhold til samboer hadde jeg regelmessig sex med en kollega. Jeg informerte aldri han som nå er samboer om dette da vi ikke hadde definert forholdet eller engang var på jakt etter et forhold på tidspunktet. Han var klar over at jeg hadde sexpartnere men jeg har skjønt i ettertid at han nok ikke helt tenkte det var aktivitet mellom meg og de på tidspunktet.

Slik jeg tolka oss var vi venner som hadde sex, ikke potensielle livspartnere så jeg gikk aldri mer i detalj.

Jeg avslutta det med kollegaen før samboer og jeg «tok praten».

Anonymkode: f66fa...7ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri. Har ikke tenkt tanken heller. Dette til tross for at jeg har hatt samme partner siden tenårene.

I følge folk her inne burde jeg nemlig være kjempelei av å ligge med samme personen. Det er jeg ikke i nærheten av å være etter 17 år i alle fall. 

Anonymkode: 57bda...74c

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er ikke et motbydelig menneske.

Anonymkode: e0cf0...ecc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, 1 gang for nesten 20 år siden. Lærte mye av det. 

Anonymkode: 6723c...a89

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, etter 10 år. Helt ubetydelig greie med en kollega. Det ble slutt noen uker senere. Han vet ingenting om det. 

Anonymkode: 66d12...6d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja, 1 gang for nesten 20 år siden. Lærte mye av det. 

Anonymkode: 6723c...a89

Hva lærte du? 

• Liker 1
Skrevet

Dessverre. 

Da velger jeg heller å avslutte forholdet og gå videre i livet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...