AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #1 Del Skrevet 23. juni 2023 Hei! Jeg ønsker ikke å bruke produkter som er dyretestet. Det gjelder også sanitetsprodukter. Dessverre er libresse og always dyretestet, noe jeg ble gjort kjent med nylig. Jeg vil derfor bytte produktene i noen som ikke er dyretestet. Jeg har hørt at Natracare og Flo Bamboo ikke er dyretestet, men hvordan er kvaliteten på bindene? Jeg er redd for lekkasjer hvis bindene er av dårlig kvalitet. Derfor har alltid libresse og always vært trygt. Noen som er kjent med Natracare eller Flo Bamboo, eller andre merker som selger ikke-dyretestede sanitetsprodukter? Er tena lady og pretty intimate dyretestet? Noen som vet? Anonymkode: 14441...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #2 Del Skrevet 23. juni 2023 First price tester ikke de har bare en størrelse i tampongene da. Med menskopp og tøybind er kanskje en mulighet? Anonymkode: 668c7...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #3 Del Skrevet 23. juni 2023 Anbefaler appen dyrevennlig forresten! Der kan man sjekke alt fra sminke til vaskemidler Anonymkode: 668c7...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #4 Del Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): First price tester ikke de har bare en størrelse i tampongene da. Med menskopp og tøybind er kanskje en mulighet? Anonymkode: 668c7...dec Problemet er bare at jeg ikke vet om jeg kan stole på FirstPrice akkurat når det kommer til bind og tamponger. Er redd for lekkasjer. Har du forsøkt dem og sett om de er gode eller ikke? Menskopp klarer jeg ikke å få inn, og tøybind er mye styr 😅 Anonymkode: 14441...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #5 Del Skrevet 23. juni 2023 First price sine truseinnlegg er de beste spør du meg. Ellers kqn jeg anbefale deg menskopp, mye bedre. Anonymkode: 42984...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #6 Del Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): First price sine truseinnlegg er de beste spør du meg. Ellers kqn jeg anbefale deg menskopp, mye bedre. Anonymkode: 42984...256 Menskopp klarer jeg ikke å bruke. Har ikke hatt vaginalt samleie og er derfor veldig trang Anonymkode: 14441...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #7 Del Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Problemet er bare at jeg ikke vet om jeg kan stole på FirstPrice akkurat når det kommer til bind og tamponger. Er redd for lekkasjer. Har du forsøkt dem og sett om de er gode eller ikke? Menskopp klarer jeg ikke å få inn, og tøybind er mye styr 😅 Anonymkode: 14441...b30 Jeg synes de fungerer på akk samme måte som de blå fra o.b Anonymkode: 668c7...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 23. juni 2023 #8 Del Skrevet 23. juni 2023 Mens truser? De er supre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #9 Del Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg synes de fungerer på akk samme måte som de blå fra o.b Anonymkode: 668c7...dec De lekker altså ikke noe fortere enn O.B? Hvis jeg ikke har forstått feil tester ikke pearl tampax heller på dyr. Er mer glad i tampax egt . Lettere å føre inn😅 Sofakona skrev (4 timer siden): Mens truser? De er supre Mye klesvask 😅 Jeg var innom noen butikker i dag og landet på Flo Bamboo fra Normal, samt Ânglamark fra Coop. Ingen av de skal være dyretestet, og virker litt bedre enn FirstPrice. Mulig fristprice virker som det skal. Er bare veldig redd for lekkasje😅 Dritkjipt å blø gjennom liksom fordi tampongene/bindene er dårlige Anonymkode: 14441...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #10 Del Skrevet 24. juni 2023 Jeg bruker Coop sine egenproduserte tamponger, og jeg troor ikke at de er dyretestet. De er det eneste jeg ikke lekker ifra, har prøvd O.B tamponger - men de lekker jeg faktisk av 🙂 Anonymkode: 291c3...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå