Gå til innhold

Blir hengestol stående ubrukt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Vurderer å kjøpe hengestol, men er redd for at den bare blir stående ubrukt. Noen som har erfaring?

Anonymkode: eb0ce...22f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men eh... hvordan kan andre vite hva akkurat din familie vil finne på med en slik stol? Du har ikke en gang nevnt hvor mange dere er i familien, alder osv. Unger synes sikkert en sånn hengestol er gøy å krype inn i, men kanskje det er litt nyhetens interesse og så dabber det av?

Koselig å sitte ute i en sånn og lese for seg selv, kan jeg tenke meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde det,når ungene var 14 og 18 år.  Ble aldri brukt.

Anonymkode: 3a1fa...0a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei. Vurderer å kjøpe hengestol, men er redd for at den bare blir stående ubrukt. Noen som har erfaring?

Vår er velbrukt 

Anonymkode: dce4c...dd6

AnonymBruker
Skrevet

Vår brukes masse, både av mannen og barnet. Men det er viktig å kjøpe en som er god å sitte i! Det er store forskjeller fra stol til stol.

Anonymkode: 47917...622

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en hengestol som henger fra taket på verandaen. Den brukes hele tiden av barna, de krangler om den. Så har vi en i et sånt stativ under åpen himmel. Brukes lite. 

Anonymkode: f01e3...4d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt vår i to år. Jeg har nettopp brukt ett-par timer der. I det jeg gikk inn knabbet mannen den umiddelbart. Så her anskaffes nok stol nummer to i løpet av sommeren. 

Anonymkode: 4e151...059

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter ikke godt i hengestol er så her har vi hengekøye på verandaen og den bruker vi mye både meg og mannen.

Anonymkode: ea66a...6b8

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hengestol i stativ og den brukes daglig. Om vinteren har vi den inne på stua. 

Anonymkode: 4a811...f1d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vår ble brukt i starten, nå står den bare der.

AnonymBruker
Skrevet
Tatja skrev (2 minutter siden):

Vår ble brukt i starten, nå står den bare der.

Skulle gjerne kjøpt den fra deg, synd de er så store og tungvinte å flytte. Ønsker meg veldig en sånn

Anonymkode: 0c114...315

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...