Gå til innhold

Til alle som har lyst på en katt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun var nydelig. Men vi har allerede en pus. :hjerte:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ja, føler meg absolutt kallet, men synes ikke vi kan ha noen flere katter akkurat nå... får se når Vendelin blir større.

Skrevet

Vi har også fullt her, to har vi fra før. Men når gamlemor sovner, så skal jeg skaffe meg en slik stakkar som er utstøtt av mennesker - denne hadde passet perfekt til prinsen min. Men jeg må bare vente. :smile:

Skrevet

En av de store fordelene med omplasseringskatt fra et omplasseringssenter som Dyrebeskyttelsen/FOD er at man på forhånd har fått testa ut hvordan de går sammen med andre katter. Dessuten får de vent seg til forskj mennesker som er innom og steller med dem. Så det er mange fordeler ved å få en slik omplasseringskatt!

Jeg har ikke utemuligheter, så jeg får ikke gitt denne frøkna noen sjanse :tristbla: Men det er nok noen andre som melder seg får vi håpe :)

Skrevet

Næmmen... for en nydelig katt! Håper hun får et godt hjem!

Skrevet

Jeg er skikkelig katteelsker, i den grad at folk ble forbløffet da jeg sa vi skulle kjøpe hund. Men med allergisk samboer har jeg lite valg :tristbla:

Skrevet

kunne tenkt meg pavarotti som er avbildet litt lengre ut i sidene jeg

Gjest Isabellas
Skrevet

Søøøt ja, men hunden min og en katt ville nok ikke gått så bra sammen. ;)

Skrevet

Jeg blir så trist av å se hvor mange som skaffer seg katter for så å dumpe dem. Katter har virkelig laveste status i vårt samfunn. Trist, de er så kjærlige og nydelige.

Gjest Isabellas
Skrevet
Stakkars denne! Håper hun får en god heim også!

Kjempesøt! Skulle gjerne tatt vare på henne jeg, om jeg ikke hadde hatt hund...

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Åmor er merket som omplassert nå, så det ser ut til at hun har fått et nytt hjem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...