Gå til innhold

Hvorfor må folk ligge å snuse andre i ræva?

Gjest Elooon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
On 6/25/2023 at 11:58 PM, AnonymBruker said:

Om du er blitt nervevrak med tanke på skrap i lakken eller en bulket skjerm, bør du søke hjelp. 

Anonymkode: ea68e...841

Enig. Mange kjøper langt penere bil enn det den mentale helsen deres takler.

Anonymkode: 44b40...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Elooon skrev (På 23.6.2023 den 15.13):

Jeg er så lei av det å bli snust i ræva og er redd for teslaen min. 

Har opplevd å bli kjørt i bakfra tidligere på grunn av en tulling. Vet ikke om det var dame eller mann. Hadde sikkert dårlig tid og stakk av rett etterpå. Dette skjedde et sted det var kø og fletting.
Etter den gang blir jeg både irritert og smånervøs hver gang noen ligger tett i meg bak eller kommer bak meg i full fart og legger seg helt oppi. 
Hvis det er mye trafikk og det ikke går fortere, og det er kø så kommer det alltid en eller annen som må ligge så nærme. Har ikke folk lært at man skal holde litt avstand til bilen foran? Ikke ligge der å snuse andre i ræva. 

Opplever flere dette? Holder du god avstand eller ligger du tett oppi andre? Hvis du ligger helt oppi andres ræv så slutt med det. Please.

Jeg ligger stort sett alltid litt over fartsgrensen, når  jeg er ute å kjører. Så kan jo det også diskuteres om er greit, men jeg gjør det. Men legger noen seg kloss opp i baken min da, legger jeg meg demonstrativt i nøyaktig fartsgrense. Hvis ikke det hjelper, kjører jeg senere og senere. De fleste tar hintet da. Det er gørr irriterende når folk ligger så nærme at man ikke ser fronten på bilen bak, kun frontruta. 

Jeg har mange ganger ønsket at jeg kjørte en gammel, stygg, høy og hard 4-hjulstrekker med gode bremser, for da.... 👿 

Anonymkode: 3ee38...d53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elooon
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg ligger stort sett alltid litt over fartsgrensen, når  jeg er ute å kjører. Så kan jo det også diskuteres om er greit, men jeg gjør det. Men legger noen seg kloss opp i baken min da, legger jeg meg demonstrativt i nøyaktig fartsgrense. Hvis ikke det hjelper, kjører jeg senere og senere. De fleste tar hintet da. Det er gørr irriterende når folk ligger så nærme at man ikke ser fronten på bilen bak, kun frontruta. 

Jeg har mange ganger ønsket at jeg kjørte en gammel, stygg, høy og hard 4-hjulstrekker med gode bremser, for da.... 👿 

Anonymkode: 3ee38...d53

Synd at voksne folk må få hint for å klare å holde litt avstand.

De burde vite fra de fikk lappen og bil at hvis bilen foran plutselig bråstopper eller noe skjer så har ikke bilen bak så mye sjans for å stoppe i tide når den ligger helt i ræva på deg og nyter bakenden. 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tror man kan få en saftig bot hvis man blir tatt for å ligge for tett opptil annen bil. (iallefall på motorveien)

Anonymkode: 52882...857

Jeg håper da virkelig det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...