AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #1 Skrevet 23. juni 2023 Pleier dere å kjøpe gave til de ansatte utenom overgang til stor avdeling eller at de skal slutte? Feks. ved jul og sommer? Hva har dere i såfall gitt? Anonymkode: 568c6...81f
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #2 Skrevet 23. juni 2023 Tror ikke jeg kommer til å gjøre det. Blir litt mye, har nok å følge opp😅 Anonymkode: a1774...6dd
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #3 Skrevet 23. juni 2023 Nei, bare ved overgang til stor avdeling/skole. Jeg jobber i barnehage selv, og det er noen få som gir en liten gave til sommer- og jul. Flertallet kjøper ikke noen gave ved overganger heller. Det er veldig hyggelig gjort, og blir satt pris på, men ikke noe som er forventet, og ingen som tenker over hvem som gjør det. Jeg blir like glad for et smil og "tusen takk for i år!". Det jeg typisk har fått er matvarer (et fint syltetøy, honning, eplemost), håndkrem og blomst. En tegning fra barnet er utrolig koselig å få, om det er et barn som er glad i å tegne og har lyst til å tegne. Anonymkode: 37412...742 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #4 Skrevet 23. juni 2023 Ja sommer og julegave hvert år, setter så pris på jobben de gjør. Varierer hva vi har gitt, noen ganger hånd og fotkrem med sjokolade ved siden av, en god vin osv Anonymkode: 0f96d...bf0
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #5 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Pleier dere å kjøpe gave til de ansatte utenom overgang til stor avdeling eller at de skal slutte? Feks. ved jul og sommer? Hva har dere i såfall gitt? Anonymkode: 568c6...81f Gir sommer og jul. Kjøper noe spiselig. Anonymkode: 1c71d...839 1
Gjest Sprite Skrevet 23. juni 2023 #6 Skrevet 23. juni 2023 Alle går sammen å gir blomster til hver ansatt på avdelingen. Gjerne med sjokolade. Skulle bare mangle. De gjør en fantastisk jobb og får sjelden anerkjennelse
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #7 Skrevet 23. juni 2023 Ingen burde gi gaver til skole og bhg ansatte. Det skaper bare uenigheter og press i foreldregruppa. Anonymkode: c0b5b...452
RockyRose Skrevet 23. juni 2023 #8 Skrevet 23. juni 2023 Eg har gjeve til jul og påske, og kjem til å gje før ferien no. Er som regel noko etande, kaffi, og eit kort som eg skriv frå guten. Dei har satt stor pris på det, spesielt kortet snakka alle om kor koseleg det var 😊
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #9 Skrevet 23. juni 2023 RockyRose skrev (1 minutt siden): Eg har gjeve til jul og påske, og kjem til å gje før ferien no. Er som regel noko etande, kaffi, og eit kort som eg skriv frå guten. Dei har satt stor pris på det, spesielt kortet snakka alle om kor koseleg det var 😊 Ja, kort er helt nydelig å få fra barna før sommerferien 💛 Anonymkode: 293bd...0da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå