AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #1 Skrevet 23. juni 2023 Jeg var på en en ukers-ferie i Italia denne måneden, og møtte en utrolig kjekk fyr. Han er halt italiensk, og halvt cubansk, veltrent, muskuløs, fine tenner og har ting på stell. Vi matchet på tinder, og jeg tenkte ikke noe over dette før han sendte meg melding, og sa at han hadde sett meg på klubben kvelden før. Da jeg trykket på profilen hans, kjente jeg han igjen ettersom vi hadde litt øyekontakt før jeg gikk ut av klubben. Jeg bestemte meg for å møte han, og det gikk overraskende bra. Jeg fikk endelig sett, og opplevd det jeg ønsket i Italia, og han var respektfull og romantisk hele veien. Vi holdt hender i tillegg til at han tok beinene mine over sine mens vi så ut på den fine utsikten. På vei hjemover, skjønte jeg at han ville kysse meg, så jeg gikk bare for det, og vi begynte brått å kline. Mer enn det, skjedde det ikke. Dagene etter møttes vi, og det var akkurat det samme. De samme sommerfuglene, de samme lange, varme blikkene fra han. Vi kjørte rundt, og han kysset meg på hånden, panna, absolutt overalt. Han er ikke gjerrig når det kommer til komplimenter heller, og forteller meg stadig at jeg gjør han gal, at jeg er så søt og vakker, at jeg er en engel. Han sa til og med: "Du er en stjerne, og du vet ikke det selv engang", og "du trenger ikke sjekke deg selv i speilet hele tiden, jeg skulle ønske du så hvor fantastisk vakker du er for alle andre". Etterosm det eskalerte seg, var jeg ærlig, og sa ifra om at jeg er jomfru. Han ble overrasket, og sa at han ønsket å ha sex med meg, men at min første gang måtte være spesiell. Jeg har sittet med han langt ut på natten, i ukjente strøk (noe jeg vet er både farlig og dumt gjort av meg), og han har alltid stoppet opp når jeg har sagt ifra. Han har ikke vært upassende, eller prøvd å overbevise meg om å ligge med han, noe som jeg satt pris på (selv om dette bare skulle mangle) Venninnene jeg reiste med, ødela stort sett dette for meg. Jeg følte jeg ble bundet fast til dem, og kunne derfor ikke komme og gå som jeg ønsket. Jeg fikk ikke sagt hade til han, og jeg kjente at det knuste meg på flyplassen hjem til Norge. Han var også utrolig lei seg, samt sur på meg da jeg hadde ignorert alle meldingene hans og blokket han på sosiale medier. Han sendte meg meldinger via andre platformer, og gikk til og med så langt at han så på min instagram-story gjennom profilen til moren hans. Dette gjorde meg enda mer redd, og jeg bestemte meg for å ikke snakke med han før jeg hadde kommet meg trygt hjem til Norge. Venninnene mine som jeg reiste med, påstår at han er "obsessed", mens jeg lener meg kanskje mer mot psykopat. Han er jo så fantastisk og kjekk, men kanskje jeg bare er uerfaren? En kveld jeg var ute med ham, så jeg på telefonen hans at han hadde tatt bilde av gaten vi hadde leiet airbnb'en vår på, noe som skremte meg helt sinnsykt. Jeg hadde sagt at vi bodde på hotell, og merket at jeg ble helt satt ut over hvordan han fant det ut. I tillegg så jeg på søkehistorikken hans på instagram at han hadde søkt opp navnet mitt flere ganger for å finne kontoen min, noe han gjorde før jeg ga han profilnavnet mitt. Vi har nå ordnet opp, og han selv sier at han ikke forventet å finne noen på Tinder, og at han hadde snakket med vennene sine om meg. Vennene hans mente at han skulle la det gå, og heller bare glemme meg ettersom muligheten for at vi ser hverandre igjen er så liten. Han sa at han ikke bryr seg om hva vennene hans mener, og at jeg bør gjøre det samme, eller det som gjør meg lykkelig. Jeg ønsker så klart å se han igjen, men virker jeg desperat? Vil det bli for utrygt? En av de siste kveldene vi hang sammen, sa han at han ville bli kjæresten min dersom vi hadde muligheter til å se hverandre igjen flere ganger, og at jeg får han til å føle seg bra, og som om han er i himmelen. Jeg vet ærlig ikke hva jeg skal gjøre, og føler meg så usikker. Er dette et klassisk eksempel på lovebombing, eller virker han genuin? Anonymkode: 833bc...662
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #2 Skrevet 23. juni 2023 Ytterst merkelig å bruke diagnosen psykopat i denne historien. TS, vet du hva en psykopat er? Anonymkode: 142fe...e7d 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #3 Skrevet 23. juni 2023 Høres aller mest ut som “Lite verdensvant norsk jentes første møte med varmblodig italiener» Anonymkode: cf3b9...f2e 10
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #4 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres aller mest ut som “Lite verdensvant norsk jentes første møte med varmblodig italiener» Anonymkode: cf3b9...f2e Hva vil dette si? TS Anonymkode: 833bc...662
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #5 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva vil dette si? TS Anonymkode: 833bc...662 Han er kjekk og vant til å sjarmere jenter dit han vil, du er en uerfaren jomfru fra Norge, hvor du nok ikke har møtt så mange unge menn som er som ham. Anonymkode: ff7c9...9bc 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #6 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 23.6.2023 den 13.34): Ytterst merkelig å bruke diagnosen psykopat i denne historien. TS, vet du hva en psykopat er? Anonymkode: 142fe...e7d Nei det er ikke så merkelig. Han lovebomber henne, som er velbrukt manipulasjonsteknikk hos psykopater. Anonymkode: f06e7...c51 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #7 Skrevet 24. juni 2023 Han er ikke noen du burde ha kontakt med eller tenke noe mer på. Han er definitivt en player og muligens litt overstadig eiesyk og kontrollerende tenker jeg. Anonymkode: 521cb...d32 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #8 Skrevet 25. juni 2023 Han virker for meg eiesyk og sjalu, kontrollerende over tid. Får ingen god følelse av å lese det. Virker ikke som han gir deg rom til å puste og ta egne avgjørelser over hva som er best for deg: les deg opp om love bombing. Ofte slik de skaper ett bånd den første tiden. Han trenger ikke være psykopat for å være usunn for deg. Er ikke enten eller. Mye rare personlige problemer mellom der og. Men igjen, eksen min begynte på den måten der og er den største psykopaten jeg vet om. Hadde aldri anelse hvem jeg gikk inn i forhold med i starten for han var så søt snill og god. Men viste tidlig tegn til sjalusi og kontroll. Anonymkode: a5b0b...04f 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #9 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 23.6.2023 den 13.34): Ytterst merkelig å bruke diagnosen psykopat i denne historien. TS, vet du hva en psykopat er? Anonymkode: 142fe...e7d Nok et eksempel på folks hang til å tro de kjenner en psykopat. Anonymkode: a282a...5b5 1
Gjest Refreng Skrevet 25. juni 2023 #10 Skrevet 25. juni 2023 Når noen gjør deg REDD, så er ikke svaret å date dem, nei. Det er ikke normalt å føle seg redd når man møter/ dater en ny person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå