Gå til innhold

Hva bør jeg tenke når han har hatt sex med en mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge i slutten av 20 åra, har vært sammen 1,5 år og flyttet sammen i vår. Han har fortalt meg at han hadde sex med to forskjellige menn da han studerte. Mer enn 5 år siden. Ikke noe stress for ham og han er hetero, sier han. Bør jeg være plaget av dette eller tenke at han viser tillit og at det ikke er noen stor greie?

Anonymkode: 5b86f...ce9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er begge i slutten av 20 åra, har vært sammen 1,5 år og flyttet sammen i vår. Han har fortalt meg at han hadde sex med to forskjellige menn da han studerte. Mer enn 5 år siden. Ikke noe stress for ham og han er hetero, sier han. Bør jeg være plaget av dette eller tenke at han viser tillit og at det ikke er noen stor greie?

Han har utforsket sin egen seksualitet. Ikke verre enn det. 

Anonymkode: 712d2...646

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

At du lissom skal være heterofil når du som mann har/ har hatt sex med menn gidder jeg ikke engang kommentere.

Kudos til han for å være ærlig om det og det er sikkert mange damer som syns det er uproblematisk.

For min del er det kun interessant med en heterofil mann, da min erfaring er at menn som har sex med menn (og damer) ikke i lengden ønsker et eksklusivt forhold kun med en dame.

Det at du er heterofil (i utgangspunktet lav smitterisiko for ting som hiv) bør du også være klar over at endrer seg  når du har sex med menn som har sex med menn.

Anonymkode: 0e254...512

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet

Hvorfor tenke så mye på akkurat det, så lenge han velger deg nå?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er han interessert i sex med menn i fremtiden? Hvis ja, så hadde jeg takket for meg. Tenner han på pikk, eller var det kun bj. Hvilken rolle hadde han i det har også noe å si

Anonymkode: 52640...0c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da bør du tenke at han enten er homo eller bi. Hetero er mann iallfall ikke.

Anonymkode: f018a...d79

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har det noe å si..?

Anonymkode: 16b73...a16

• Liker 4
Skrevet

Så er spørsmålet om hvorfor han tenner på menn. Er det fordi han kan bli forelsket i de eller fordi han blir kåt av kuk? Han er definitivt ikke hetero. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ville naturligvis tenkt at han ikke er 100% hetero. Har man hatt sex med flere menn, så er det åpenbart noe han tenner på 

Anonymkode: 6885f...907

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
kiloijdh skrev (2 timer siden):

du har homofobe holdninger

Hva er du røyker? Du er jo helt på bærtur. TS skal finne personen tiltrekkende. Dette har da ingenting med homofobe holdninger å gjøre.

Jeg hadde blitt avtent av en mann som hadde hatt sex med menn. Det har ingenting med hvordan jeg ser på han som menneske å gjøre, men hvordan jeg ser på han som en mann for meg, og min fysiske interesse for han. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvorfor spiller kjønn noen rolle? Fortid er fortid, og er irrelevant for forholdet ditt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (1 minutt siden):

Hvorfor spiller kjønn noen rolle? Fortid er fortid, og er irrelevant for forholdet ditt.

hVoRfOr SpIlLeR kJøNn NoEn RoLle

intro-1684360396.jpg

Anonymkode: 5e219...de9

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Kvinner som eksperimenterer med kvinner er kinky, og menn som eksperimenterer med andre menn er æsj?

Han virker som en mann som er trygg på seg selv når han velger å dele en så intim ting om seg selv, som at på til er litt tabu.

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger vel ikke tenke noe spesielt i forhold til det? Ta det heller som en kompliment at han forteller det til deg. Og selv om man i utgangspunktet er hetero kan man jo ha lyst å prøve det? Selv om man ikke er interessert i et forhold til en av samme kjønn, så kan man like det seksuelt.

Anonymkode: 80d57...e82

Skrevet
8 minutter siden, visp said:

Hva er du røyker? Du er jo helt på bærtur. TS skal finne personen tiltrekkende. Dette har da ingenting med homofobe holdninger å gjøre.

Jeg hadde blitt avtent av en mann som hadde hatt sex med menn. Det har ingenting med hvordan jeg ser på han som menneske å gjøre, men hvordan jeg ser på han som en mann for meg, og min fysiske interesse for han. 

Generell negativitet eller motstand som retter seg mot seksualitet eller kjønnsuttrykk eller som oppfattes avvikende er homofobi

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
kiloijdh skrev (1 minutt siden):

Generell negativitet eller motstand som retter seg mot seksualitet eller kjønnsuttrykk eller som oppfattes avvikende er homofobi

Å, piss off..

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt.. Spør Märtha Louise .. 

Anonymkode: 5e1fe...98c

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kansje han er bifil 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk deg for hiv og hepatitt! 

Anonymkode: 55500...3df

• Liker 4
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...