AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #1 Skrevet 23. juni 2023 Jeg har truffet en mann som har etnisk opprinnelse i Etiopia, men som er født i USA. Vi har datet tre ganger. Flott fyr, idrettstype og høyere utdannelse. Familien hans er kristne og kulturforskjellene er ikke store. Venninnen min advarer likevel og mener jeg bør unngå å innlede noe forhold. Hun sier at det vil lage problemer senere, også hvis det blir slutt. Jeg forstår ikke. Anonymkode: dbb6e...330
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #2 Skrevet 23. juni 2023 Er venninna di singel? Anonymkode: ff5de...c15
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #3 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har truffet en mann som har etnisk opprinnelse i Etiopia, men som er født i USA. Vi har datet tre ganger. Flott fyr, idrettstype og høyere utdannelse. Familien hans er kristne og kulturforskjellene er ikke store. Venninnen min advarer likevel og mener jeg bør unngå å innlede noe forhold. Hun sier at det vil lage problemer senere, også hvis det blir slutt. Jeg forstår ikke. Anonymkode: dbb6e...330 Fortell hva hun begrunner det med, da! Anonymkode: cd0b1...16e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #4 Skrevet 23. juni 2023 Hun er vag når jeg spør henne om hvorfor. Kan være fordommer mot hudfarge, eller at hun tror andre vil ha fordommer. Jeg vet jo også at noen ikke liker det når jenter har hatt mørkhudet kjæreste tidligere. Men jeg kan ikke forholde meg til sånt hvis jeg liker personen, og jeg er tiltrukket av ham og lyst til å bli bedre kjent. Men jeg gruer meg hvis venninnen min fortsetter å si at hun er bekymret for meg. Anonymkode: dbb6e...330
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #5 Skrevet 23. juni 2023 Har venninnen din dyp personlig innsikt i kristne etiopere som folkegruppe eller amerikanere med etiopisk opphav, eller har hun bare generelt fordommer mot mennesker med opprinnelse utenfor Norge/Skandinavia/Europa? Hvis det er sistnevnte som er tilfelle, ville jeg stolt på egne instinkter og sett hvordan relasjonen til daten utviklet seg. Anonymkode: 8e187...8a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå