AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #1 Skrevet 23. juni 2023 Ifbm. søknad på utdanning i voksen alder. Får ikke hjelpen jeg trenger og har krav på, omtrent null kommunikasjon. Lover å undersøke og ringe meg tilbake, men det skjer aldri. Frekk og kort i samtalene. Når jeg ringer, tar hun ikke telefon. Har pågått i over et år nå. Det triste er at det er ingen vei videre utenom å gå gjennom denne personen. Føler som om denne personen har en personlig vendetta mot meg. Så hva skal jeg gjøre? Hvordan klager jeg og til hvem? Anonymkode: 16160...c0c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #2 Skrevet 23. juni 2023 Send mail. Da kan du faktisk dokumentere at de ikke svarer. Det kam du ikke med telefon. Hvorfor sendte du ikke mail med en gang? Å ta slikt på telefon er alltid dumt. Om de sier noe feil til deg får du ikke bevist dette i ettertid. Ei heller om kommunikasjon er dårlig og du ikke får det du har krav på. Send ALLTID mail! Gjelder det et universitet? Skjønner ikke helt hvorfor det ikke er andre å spørre. Anonymkode: 0694d...ea7 1 1
PM75 Skrevet 23. juni 2023 #3 Skrevet 23. juni 2023 Er det noe du ikke får svar på her? https://utdanning.no/tema/nyttig_informasjon/voksenopplaering
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #4 Skrevet 24. juni 2023 Jeg jobber i en offentlig etat. Jeg har en egen jobbtelefon. En vanlig dag er jeg på kontorpulten et par timer (uforutsigbart når), resten av dagen er møter eller befaringer. Det kan være et titalls ubesvarte anrop mellom hver gang jeg sjekker telefonen. De har jeg ikke kapasitet til å svare på. Vi har en svartjeneste som folk kan få hjelp til 95% av det de lurer på, den er bemannet i arbeidstiden og har kort ventetid. Likevel er det mange som ringer rett til meg, selv om jeg sier at de må ringe svartjenesten. Nr mitt vises dessverre når jeg ringer ut til folk. Mail folk sender til oss blir normalt besvart i løpet av et par dager. Om det tar mer enn tre uker skal vi sende et foreløpig svar hvor vi angir en svartid. Anonymkode: 190b4...b76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå