Kattedamen Skrevet 23. juni 2023 #1 Skrevet 23. juni 2023 (endret) Jeg fant noen små skarpe metallbiter i mat jeg kjøpte fra et gatekjøkken. De vedkjente dette og sa det stammet fra en maskin. fikk tilbud om en ny matrett… har man krav på noe i et slikt tilfelle? Endret 23. juni 2023 av Kattedamen
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #2 Skrevet 23. juni 2023 Du har krav på ny mat eller pengene tilbake. Du fikk ny mat, problem løst. Anonymkode: 6ad39...122 1 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #3 Skrevet 23. juni 2023 Kattedamen skrev (5 minutter siden): Jeg fant noen små skarpe metallbiter i mat jeg kjøpte fra et gatekjøkken. De vedkjente dette og sa det stammet fra en maskin. fikk tilbud om en ny matrett… har man krav på noe i et slikt tilfelle? Skadet du deg? Om ikke hva tenker du at du skal få erstatning om? Anonymkode: fffaf...808 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #5 Skrevet 23. juni 2023 Tenker du at du skal få 10.000 kr for tort å svie for den ekstreme psykiske belastningen du har opplevd nå med å finne noe metall i maten ? eller hva tenker du at du skal få ? Du kan: få ny mat eller pengene tilbake, de tilbydde deg ny mat. Deretter kan du velge å varsle mattilsynet sånn at de får bedre kontroll på rutinene sine. Anonymkode: 62299...2b5 2 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #6 Skrevet 23. juni 2023 Kattedamen skrev (9 minutter siden): Jeg fant noen små skarpe metallbiter i mat jeg kjøpte fra et gatekjøkken. De vedkjente dette og sa det stammet fra en maskin. fikk tilbud om en ny matrett… har man krav på noe i et slikt tilfelle? maten hadde en vesentlig mangel, og da har du krav på ny mat, eller prisreduksjon. For å ha krav på erstatning må du ha lidt et økonomisk tap forårsaket av en skade fra metallbitene. Anonymkode: 6b78f...92f 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #7 Skrevet 23. juni 2023 en jeg kjenner sa ifra om noe sånn en gang. Da fikk hun faktisk ett gavekort på 200 kroner eller 300 kroner tror jeg, fra butikk-kjeden hvor det aktuelle produktet ble kjøpt. Det var visst snakk om en bit fra noe maskineri eller noe sånn ved den fabrikken som produktet kom fra. men når hun forsøkte å bruke dette gavekortet i en butikk tilknyttet denne kjeden, så fungerte ikke gavekortet. Selv om hun forsøkte ett par forskjellige butikker fra den samme kjeden. Anonymkode: 70641...184
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #8 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): maten hadde en vesentlig mangel, og da har du krav på ny mat, eller prisreduksjon. For å ha krav på erstatning må du ha lidt et økonomisk tap forårsaket av en skade fra metallbitene. Anonymkode: 6b78f...92f Jeg har krav på mye. Anonymkode: 7f2df...f6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå